“Trevlig purser”
Omdöme om Alitalia

Omdömet skrevs 15 maj 2019

En förmiddagsflygning med ett lite ovanligt inslag, en mycket trevlig purser som hälsade alla i business class välkomma med ett litet personligt tal. Bekväma säten och relativt bra med utrymme för benen. Godkänd frukost men inte så mycket mer.

Omdömet skrevs 15 maj 2019

Ett kort flyg med avgång väldigt tidigt på morgonen. Det verkade som att vår purser hade sovit litet dåligt då det inte direkt kom några leenden från det hållet under flygningen. Det såg ut som att han hellre hade varit någon helt annanstans. Trots detta godkänd service men som sagt helt utan ett leende. Bekväma säten och relativt bra med utrymme för benen. Normal godkänd flygfrukost.

Omdömet skrevs 14 maj 2019

En mycket trevlig flygning trots den sena timmen. Avgång 22:00. Mycket trevlig och serviceinriktad personal, bekväma säten, bra med utrymme för benen och väldigt bra mat. Vad mer kan man önska sig…

Omdömet skrevs 14 maj 2019

Ett kvällsflyg med avgångstid 19:10 utan riktig mat får inte riktigt godkänt även om flygningen är kort. Det som serverades kan närmast beskrivas som tre efterrätter. Däremot bekväma säten och relativt bra med utrymme för benen. Trevlig personal och serviceinriktad personal.

Omdömet skrevs 6 maj 2019

Vi fick ett mycket otrevligt bemötande när vi inte ville checka in handbagaget. Den väskan var inte packad för sån behandling. Men de var totalt oförstående till detta. För övrigt godkänd i förhållande till priset.

Tack Kalson
Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.