“Sur purser men godkänd service”
Omdöme om Alitalia

Omdömet skrevs 15 maj 2019

Ett kort flyg med avgång väldigt tidigt på morgonen. Det verkade som att vår purser hade sovit litet dåligt då det inte direkt kom några leenden från det hållet under flygningen. Det såg ut som att han hellre hade varit någon helt annanstans. Trots detta godkänd service men som sagt helt utan ett leende. Bekväma säten och relativt bra med utrymme för benen. Normal godkänd flygfrukost.

Omdömet skrevs 14 maj 2019

En mycket trevlig flygning trots den sena timmen. Avgång 22:00. Mycket trevlig och serviceinriktad personal, bekväma säten, bra med utrymme för benen och väldigt bra mat. Vad mer kan man önska sig…

Omdömet skrevs 14 maj 2019

Ett kvällsflyg med avgångstid 19:10 utan riktig mat får inte riktigt godkänt även om flygningen är kort. Det som serverades kan närmast beskrivas som tre efterrätter. Däremot bekväma säten och relativt bra med utrymme för benen. Trevlig personal och serviceinriktad personal.

Omdömet skrevs 6 maj 2019

Vi fick ett mycket otrevligt bemötande när vi inte ville checka in handbagaget. Den väskan var inte packad för sån behandling. Men de var totalt oförstående till detta. För övrigt godkänd i förhållande till priset.

Tack Kalson
Omdömet skrevs 12 november 2018

Efter en hemsk upplevelse på Roms flygplats med långa köer och bara två öppna passkontrollstationer - varav en var i upplärning - så hann jag precis rusa till avgångsgaten för flyget till Trapani. Pulsen hög! Buss ut till flyget för att sedan sitta och vänta över en timme på att planet skulle komma iväg. Kändes märkligt.

Resedatum: oktober 2018
Tack Jan B
Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.