“Serviceinriktad personal och mycket god mat”
Omdöme om Alitalia

Omdömet skrevs 14 maj 2019

En mycket trevlig flygning trots den sena timmen. Avgång 22:00. Mycket trevlig och serviceinriktad personal, bekväma säten, bra med utrymme för benen och väldigt bra mat. Vad mer kan man önska sig…

Tack MrMag1962

Omdömet skrevs 14 maj 2019

Ett kvällsflyg med avgångstid 19:10 utan riktig mat får inte riktigt godkänt även om flygningen är kort. Det som serverades kan närmast beskrivas som tre efterrätter. Däremot bekväma säten och relativt bra med utrymme för benen. Trevlig personal och serviceinriktad personal.

Tack MrMag1962
Omdömet skrevs 6 maj 2019

Vi fick ett mycket otrevligt bemötande när vi inte ville checka in handbagaget. Den väskan var inte packad för sån behandling. Men de var totalt oförstående till detta. För övrigt godkänd i förhållande till priset.

Tack Kalson
Omdömet skrevs 12 november 2018

Efter en hemsk upplevelse på Roms flygplats med långa köer och bara två öppna passkontrollstationer - varav en var i upplärning - så hann jag precis rusa till avgångsgaten för flyget till Trapani. Pulsen hög! Buss ut till flyget för att sedan sitta och vänta över en timme på att planet skulle komma iväg. Kändes märkligt.

Resedatum: oktober 2018
Tack Jan B
Omdömet skrevs 12 november 2018

Alitalias flyg gick punktligt både från London och fram till Rom. Behaglig flygtur med bra service och utbud ombord.

Resedatum: oktober 2018
Tack Jan B
Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.