Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Dåligt”
Omdöme om Air Malta


Omdömet skrevs 31 mars 2018

Denna flyg var otrolig dålig. Planet gick inte i tid och ingen information kom, 10 minuter efter avgångstid ändrades tiden till en försening på 20 minuter och efter ytterligare 20 minuter ändras det med ytterligare 50 minuter och fortfarande inget information över högtalare. När vi väl kom ombord var det ganska kaotisk med folk som spärrade mittgången och diskussioner om vilkas plats det var, besättningen ingrep inte så det tog extra tid. När planet skulle starta gick besättningen igenom och kontrollerade säkerhetsbälten, uppfällda stolryggar mm. trots 3 olika besättnings-medlemmars kontroll missade de ej uppfällda stolryggar, icke påsatta säkerhets-bälten på barn osv. Dålig besättning och säkerhet vi tänker inte flyga med Air Malta mera.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Georg N
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Skriv ett omdömeOmdömen (1 552)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

26 av 1 554 omdömen

Omdömet skrevs 8 september 2017 från mobil enhet

Flög från Arlanda med byte i Amsterdam. Personalen i gaten hade ordnat med incheckning när vi kom dit.
Finns inget att klaga på. Allt rullade på väldigt smidigt. Riktigt bra service både på flygplatsen och i luften! SAS har mycket att lära härifrån!
Väldigt god mat på planet!

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
1  Tack EdLiKi
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 10 juli 2017

Fortfarande ett bekvämt resealternativ. Professionell service. Bra flygtider. Dock har servicen ombord förlorat all sin charm. Vad är det för buteljerat vatten ? Är detta en maltesisk smörgås? Var finns pålägget? Och hur kommer det sig att Maltas nationella flygbolag inte har råd med gratis kaffe? Ändå är det så bra det kan bli, och flygplanen har du fortfarande vacker interiör, så inte allt är dåligt.

2  Tack katakatatravel
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
Omdömet skrevs 19 augusti 2016

Det var första gången jag reste med Air Malta och jag har absolut ingenting att klaga över. Allt från ombordstigning till landning flöt på mycket bra och personalen var trevlig. Det enda negativa jag kan komma på var att man inte kunde checka in via mobilen eller på internet, utan var tvungen att vara på flygplatsen 2 timmar innan.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack rasalex
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Language Weaver
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 10 juli 2017

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.