“Bra”
Omdöme om Air France

Omdömet skrevs 9 januari 2018 från mobil enhet

Flög med Air France från Bangkok till Paris och är mycket nöjd.Kändes som om planet var nytt,bra benutrymme,bra mat och service,trevlig personal,massvis med filmer,spel,musik mm som gjorde resan kortare.Ända tråkiga var att vi som familj 2 vuxna 2 barn(9,13) satt 2 o 2 tio rader ifrån varandra vilket är jobbigt när flygningen tar 12 timmar.

Tack HaryFord

Omdömet skrevs 9 januari 2018

Intressant att Frankrike som alltid bjuder på bra mat var man än är har så usel mat på flygplatser och flyg. CGD är en storflygplats, men få matställen och de som fanns hade tråkig mat. På planet var den ännu sämre, ex exempelvis iskallt bröd. Kabinpersonalen var stressad och nära otrevlig.

Tack Leif A
Omdömet skrevs 4 januari 2018

Ja det började inte bra fick helt fel info vid inchekningen, strul med biljetter mm. Personalen på flyget var stressad nej det var ingen bra start på sem. Planet var försenat från landvetter dålig info när starten skulle bli.

Tack jacklindahl2016
Omdömet skrevs 28 december 2017

Om flighten går via Charles de Gaulle, välj något annat, de har så korta byttider så det är snarare regel än undantag att ditt bagage kommer dagen efter.

Tack Tommy S
Omdömet skrevs 6 december 2017

Efter en otroligt seg incheckning i Havanna med en kö som gick runt hela avgångshallen samt en seg säkerhetskontroll flöt allt på. Tyvärr fick jag och min fru inte sitta bredvid varandra vilket man gärna vill på en så pass lång flygresa. Vi försökte byta men ingen ville.

Tack 850larsj