“Trevig flygresa”
Omdöme om Air France

Omdömet skrevs 6 december 2017

Efter en otroligt seg incheckning i Havanna med en kö som gick runt hela avgångshallen samt en seg säkerhetskontroll flöt allt på. Tyvärr fick jag och min fru inte sitta bredvid varandra vilket man gärna vill på en så pass lång flygresa. Vi försökte byta men ingen ville.

• Mat och dryck
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack 850larsj

Omdömet skrevs 6 december 2017 från mobil enhet

På sin hemsidan talar Air France om "an exeptionell experience" och det var det verkligen, men en högst oangenäm. Personalen var grinig, inga drinkar eller vatten bjöds runt, middagen en halvdan kycklinggryta, ingen påfyllnad på vin, öl eller kaffe, ingen avec ingick och frukosten var ett skämt: en kall torr bulle, smör och marmelad, ett par bitar konserverad frukt och kubansk pärondryck.

Tack Anitha B
Omdömet skrevs 5 december 2017

En standardresa där det var lite stökigt och alla påverkade av den tidiga timmen, avgång 06.00. Inte så roligt. Det som är bra är att man kan ta TGV direkt från flygplatsen.

• Mat och dryck
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Tastingtraveller
Omdömet skrevs 2 december 2017 från mobil enhet

Vi flög med Air France hela sträckan (Stockholm-Paris-Miami, och samma sträcka tillbaka).
På kortsträckorna ARN-PAR, PAR-ARN. Fanns inget att anmärka på.

På långsträckan PAR-MIA, MIA-PAR satt vi i prem. economy class på Airbus A380.
Vilket flyg! Mycket positivt överraskad över komforten och tystnaden ombord. Dock saknar stolarna stöd för svanken när du fäller tillbaka sätet. 4/5 i betyg.

Mindre bra var flygbolagets service ombord. Det kändes som man var i vägen eller att man störde dom i deras arbete. Kommer välja Lufthansa eller annat bolag nästa gång på grund av detta. 3/5 i betyg. Hade förväntat mig bättre service/närvaro från dom.

Tack David S
Omdömet skrevs 12 november 2017 från mobil enhet

Har rest med 6 olika bolag under 1År över Atlanten och detta är med hästlängder den bästa personalen! Vilken fantastisk service även i ekonomi!

1  Tack Desiree S
;