“Sämsta flygbolaget någonsin.”
Omdöme om Air Canada

Omdömet skrevs 4 juli 2018 från mobil enhet

Flyg från Vancouver-Toronto var försenat vilket ledde till att vi missade vårt anslutande flyg mot Köpenhamn. Som lösning på detta bokades vi om till ett flyg 24h senare eftersom de inte kunde "hitta" något tidigare flyg. Inte ens flyg med mellanlandning i Europa fanns tillgängligt. Fick ingen kompensation överhuvudtaget för dett missöde.

När vi sedan väntat i Toronto i 24h är flyget hem återigen försenat med 1 timme.

Dålig mat på flyget, dålig kundservice och alltid försenade. UNDVIK DETTA FLYGBOLAG TILL VARJE PRIS!

Resedatum: juli 2018
1  Tack Ostrichkya

Omdömet skrevs 21 januari 2018 från mobil enhet

När vi kom fram till destinationen var vårt incheckade bagage borttappat. Vi fick minimal hjälp att anmäla detta och kön till borttappat bagage var lång. Vi har inte blivit kontaktade av bolaget och väntat i halvtimmes telefonkö utan framgång. Vi är nu tillbaka hemma och tre veckor har passerat utan någon väska eller återkoppling. Uselt!

Resedatum: januari 2018
1  Tack Emwiiii
Omdömet skrevs 3 januari 2018 från mobil enhet

Slitet och dåligt utbud av filmer.
Mycket spartansk ”kvällsmat” och endast sockerkaka och kaffe till frukost!! Bättre kan ni!

Resedatum: januari 2018
Tack JessicaM7978
Omdömet skrevs 6 december 2017

Jag uppgraderade mig från economy till premium economy. Kostade 300 dollar. Gör inte det! Absolut inte värt pengarna! Stolarna är obetydligt bredare än i economy. Maten och servicen medioker. Till middag en kyckling, som var gräslig. Till "frukost" en liten kopp kaffe i en pappersmugg plus en inplastad skiva pepparkaka. Economy fick samma "frukost".

Resedatum: december 2017
    • Mat och dryck
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack eva w
Omdömet skrevs 18 september 2017

De flesta bolag har bättre servicenivå. Personalen inte helt på topp! Frukosten bestod av en söt muffins - sämsta i mannaminne.
Tur det finns röd pölse på Kastrup!

Resedatum: september 2017
    • Mat och dryck
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack 629janj