“Vår väska försvann! ”
Omdöme om Air Canada

Omdömet skrevs 21 januari 2018 från mobil enhet

När vi kom fram till destinationen var vårt incheckade bagage borttappat. Vi fick minimal hjälp att anmäla detta och kön till borttappat bagage var lång. Vi har inte blivit kontaktade av bolaget och väntat i halvtimmes telefonkö utan framgång. Vi är nu tillbaka hemma och tre veckor har passerat utan någon väska eller återkoppling. Uselt!

Resedatum: januari 2018
1  Tack Emwiiii

Omdömet skrevs 3 januari 2018 från mobil enhet

Slitet och dåligt utbud av filmer.
Mycket spartansk ”kvällsmat” och endast sockerkaka och kaffe till frukost!! Bättre kan ni!

Resedatum: januari 2018
Tack JessicaM7978
Omdömet skrevs 6 december 2017

Jag uppgraderade mig från economy till premium economy. Kostade 300 dollar. Gör inte det! Absolut inte värt pengarna! Stolarna är obetydligt bredare än i economy. Maten och servicen medioker. Till middag en kyckling, som var gräslig. Till "frukost" en liten kopp kaffe i en pappersmugg plus en inplastad skiva pepparkaka. Economy fick samma "frukost".

Resedatum: december 2017
Tack eva w
Omdömet skrevs 18 september 2017

De flesta bolag har bättre servicenivå. Personalen inte helt på topp! Frukosten bestod av en söt muffins - sämsta i mannaminne.
Tur det finns röd pölse på Kastrup!

Resedatum: september 2017
Tack 629janj
Omdömet skrevs 30 augusti 2017

Försenat, dålig information. Sämsta maten någonsin på ett flygplan. Smutsigt, smutsiga stolar smutsigt matbord,smutsiga kläder på personal, smutsiga toaletter som ingen tittade till under hela resan. Mycket lång ombordstigning

Resedatum: augusti 2017
Tack Lars1960