Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Bra utrymme”
Omdöme om Aegean Airlines


Omdömet skrevs 16 augusti 2017

Upplevde det som extra gott om utrymme vid varje säte och en bra servicenivå ombord. Inget att klaga på.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack carljoh
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Skriv ett omdömeOmdömen (6 591)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

1923 av 6 591 omdömen

Omdömet skrevs 14 augusti 2017

Hade turen att få sitta på rad 3 som innebar extra benutrymme som vi inte varit bortskämda med.Stor skillnad i bekvämlighet.Däremot kunde man inte checka på nätet, så det blev låång väntetid på Arlanda

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Ulf B
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 14 augusti 2017

Skönt med direktflyg nära hemmet. Helt okej kabin med bra sittutrymme. Men ingen taxfree fanns att förbeställa. Mackor som skulle finnas att köpa räckte inte till alla (vi blev utan), mycket dåligt.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Helene A
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 15 juli 2017

Ett grekiskt bolag som flyger från Stockholm, incheckningen var som förr i tiden inget digitaliserat där. Den tog lång tid. Personalen var ok på flygningen. Maten var mindre bra. Flygturer till Kreta gick snabbt som 17, alla var glada över att landa nästan en timme tidigare. Tills vi stod där och väntade på våra väskor. Jo tjena en hel vagn med väskor 26-30 st var kvar på Arlanda. Så stressad ska man nog inte vara.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
1  Tack Tarja S
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 10 juli 2017 från mobil enhet

När vi kommer till Arlanda kan man inte göra snabbincheckning, tydligen använder de ett annat system trots att de tillhör Står Allians.

När disken öppnar har man bara en "kassa öppen TROTS att där fanns tre som de hänvisade till. Dåligt! Själva incheckningen tog en halv evighet och personalen var otrevlig.

Väl på planet var besättningen mer eller mindre halvdöda, livsgnistan hade de nog lämnat i Grekland.

På tillbaka vägen var det än värre, samma sak igen med bara EN disk. Personal från TUI såg till att de öppnade en till, Tack TUI.

Ett ganska förlegat system där man väger bagage, sätter på tags och sedan får man gå till ett annat band där de tar in bagaget.

Samma sak igen på flyget med personal som tittade på en som om en var ett öde värre än döden. Så trevligt.

Hoppas jag aldrig behöver flyga med dem igen.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
1  Tack Jessika W
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.