“En bekvämt plan”
Omdöme om Thomas Cook Airlines (UK)

Omdömet skrevs oktober 25 2017

Åkte på semester med vän till Cypern med den här planet .Mycket trevligt personal ombord och hjälpsamma .

Tack ruzicam2017

Omdömet skrevs oktober 5 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig och seviceminded personal.
Det finns möjlighet att för en extra kostnad välja ut vilken sittplats man vill a, dock inget vi valde.
Mat serveras för en extra kostnad.
Som underhållning visas en film.

Tack Yvonne B
Omdömet skrevs september 26 2017

allt förutom maten var okey. Min meny kostade 270 kr och då förväntade jag mig en god,välsmakande och mättande meny ,men så var inte fallet.
Alla filmer var utan text och det fanns ingen svensk översättning - filmer via flygbolaget

1  Tack Nina U
Omdömet skrevs september 7 2017

Utan tvekan en mycket bra flight, i tid lämnade vi Landvetter. Maten som serverades var utsökt. Det är ju inte som man kan säga det om flygmat. Lugnt och sansat landade vi 10 minuter före landningstid i Split.
Exakt samma omdöme ger jag flygbolaget angående hemresan. Rekommenderas varmt

Tack Volgodonsk
Omdömet skrevs september 6 2017

Personalen här var serviceminded, bjuder på leenden och gör allt de kan för att hjälpa till. Stolarna var sköna och benutrymmet helt okej. Flygmaten var helt okej och de har bra utbud på dricka och annat ätbart.

Tack Maria J