“Favorit bland flygbolag”
Omdöme om Czech Airlines

Omdömet skrevs 18 december 2017

Jag har rest med CSA många gånger genom åren. Jag vill särskilt framhålla att man alltid har hållit avgångstiderna, aldrig något krångel. Inga inställda flygningar, inga tekniska problem eller andra förseningar. CSA är ett starkt varumärke för mig.

1  Tack lLasse

Omdömet skrevs 9 december 2017

Helt ok flygbolag som vi hamnade hos av en slump eftersom Ryan air ställde in sina flyg. Var inte världens nyaste plan men funkade ändå. Vi fick byta flyg i Prag vilket var väldigt smidigt. Ett stort plus i kanten var att de bjöd på mat och dryck ombord! Och maten var dessutom god!

1  Tack Erika L
Omdömet skrevs 6 december 2017 från mobil enhet

Vi flög med detta lågbudget flyg och det fungerade över förväntan. Bekväma säten och trevlig personal. De lyckades också hålla tiderna till destinationen.

1  Tack Eklunds
Omdömet skrevs 5 december 2017

Beställ alltid platser över nätet, pga den vanliga överbokningen som alltid sker i ALLA flygbolag. De vill ju tjäna multum...Och kom i tid. Alltid. Vänlig personal, men upplyser inte om vem, efter first class, ska gå in.
En resa på en timme kräver ingen kostnad på att köpa dålig mat för 5-6 EURO. Ta med dig egen matsäck! Kostnad för alkohol ligger på 3-4 EURO...det var det enda jag köpte.
Intetsägande...

Tack Dan A
Omdömet skrevs 9 september 2017 från mobil enhet

Bra med en så kallad direkt resa till Prag trots det något tråkiga stoppet i Hamburg! Ät innan! Svårt att förstå personalens engelska! Men som van flygresenärer så tar jag det med jämnmod och njuter av att jag åker "direkt" till Prag!

Tack Hans K