Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
avatar-image
Stacy H skrev ett omdöme juli 2019
27 inlägg
My husband and I booked a cruise from Southampton to Norway. We paid for several shore excursions. Whilst on the cruise we decided to cancel many of the tours as we felt they were not value for money. We were to be refunded $329.01 (U.S.).

Princess cruises were happy to accept our credit card to charge us for the shore excursions, months before the cruise, yet we were not to have our credit reimbursed to our card. We were told we had to wait for a cheque. On the 24th July (25 days later) we rang Princess Cruises In Australia. After talking to staff we got an automated response, but we were unable to reply to the email with our concerns.
It is now six days later, a full MONTH since the cruise ended, and we still have not received a cent nor an email letting us know what happened to our money.
*We are disappointed with not receiving our money in a timely manner, in fact, we have still not received our money at all.
*How archaic that we have to wait for a ‘cheque’
*It would be nice to be able to email someone at Princess and receive a response that is not automated
Thumbs down to you Princess Cruises
Läs mer
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
15 hjälpsamhetsröster
Användbart
Dela
Bläddra nedåt för fler bra omdömen

Royal Princess

211 omdömen
 Alla bilder (2 742)2 742
Helhetsvy
Resenär (614)
Allmänna utrymmen (1 576)
Matställen och barer (842)
Resplaner för det här fartyget
Resplan

Översikt

Om
Passagerare: 3 560   |   Besättning: 1 346
Passagerare per besättningsmedlem: 2,64: 1
Passagerare per utrymme: 39,95: 1
Sjösatt: 2013   |   Renoverat: 2018

Hytter

Balkong
Hyttstorlek: 222233 sq. ft.
Sammanhängande rum: 30
Handikappanpassade rum: 29
Högsta tillåtna antal passagerare: 4
Antal hytter: 1029

Omdömen
Vi utför kontroller på omdömen.
Tripadvisors syn på omdömen
Innan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet.
När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar varje publicerat omdöme på webbplatsen som ifrågasatts av våra användare om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.
När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.

Medlemsbetyg
  • 83
  • 36
  • 34
  • 23
  • 35
Tid på året
Språk
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
De här omdömena är maskinöversatta från deras originalspråk. Vill du visa maskinöversättningar?
avatar-image
Stacy H skrev ett omdöme juli 2019
27 inlägg
Min man och jag bokade en kryssning från Southampton till Norge. Vi betalade för flera utflykter på land. På kryssningen beslutade vi att avbryta många av turerna eftersom vi ansåg att de inte var valuta för pengarna. Vi skulle få tillbaka $ 329. 01 (U. S.). Prinsesseskryssningar accepterade gärna vårt kreditkort för att debitera oss för strandutflykterna, månader före kryssningen, men vi skulle ändå inte få vår kredit återbetalad till vårt kort. Vi fick höra att vi var tvungna att vänta på en check. Den 24 juli (25 dagar senare) ringde vi Princess Cruises In Australia. Efter att ha pratat med personalen fick vi ett automatiskt svar, men vi kunde inte svara på e-postmeddelandet med vår oro. Det är nu sex dagar senare, en full MÅNAD sedan kryssningen avslutades, och vi har fortfarande inte fått ett cent eller ett e-postmeddelande som berättade vad som hände med våra pengar. * Vi är besvikna över att vi inte har tagit emot våra pengar i tid, faktiskt har vi fortfarande inte fått våra pengar alls. * Hur arkaiskt att vi måste vänta på en "check" * Det skulle vara trevligt att kunna skicka e-post till någon på Princess och få ett svar som inte är automatiserat Tummen ner till dig Princess Cruises
Läs mer
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
15 hjälpsamhetsröster
Användbart
Dela