Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Wagaya 88

Hachi Hachi Center Tumon | Intersection Happy Landing & Hotel Road, Tumon, Guam, Mariana Islands
Webbplats
Kartan uppdateras inte. Zooma in om du vill se uppdaterad information.
Återställ zoomning
Uppdaterar karta ...
Översikt
  • Utmärkt42 %
  • Mycket bra25 %
  • Medel8 %
  • Dåligt0 %
  • Hemskt25 %
Öppettider för restaurang
KÖK
Grill, Asiatiskt, Koreanskt
PRIS
$$ - $$$
PLATS
Hachi Hachi Center Tumon | Intersection Happy Landing & Hotel Road, Tumon, Guam, Mariana Islands
All information
Skriv ett omdömeOmdömen (12)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Denna restaurang var ärligt talat ett av de bästa koreanska restaurangerna här på detta island. Jag tror att maten smakade bättre än Korea. Maten De hade mer smak till det. Vi beställde kalbee och sidfläsk. Det kom med så många sida rätter tillsammans med den...och skaldjur tofu soppa. Jag rekommenderar starkt detta Restauranchefen! Ni kommer inte att ångra er!Mer

Datum för besöket: juli 2017
Omdömet skrevs 29 maj 2016

Min familj och jag hade precis kom från en natts semester från PIC. Vi var urhungriga after checking out of vårt hotell så en av våra familjemedlemmar föreslog Wagaya, eftersom hon såg att en av deras annonser på Facebook. Våra val antingen var Wendys eller...Wagaya. Att vara ett stort fan av koreansk mat, jag var som "Varför inte? !" , jag är det en betalande ändå. Vi kom dit och såg att det fanns bara tre tabeller var upptagna. Restaurangen hade en rimlig mängd utrymme. Det är inte alltför trångt. Vi sitter oss en bord och en server gav oss menyer. Vi ville laga vår egen kött så vi beställde en telefon med förstås okokt kött och skaldjur. De bilder i menyn är mycket vilseledande. Vi beställde en uppsättning som ingår 5 olika typer av kött och räkor som kostar $49. Vi väntade 40+ minuter för att komma fram. Och när den kom, var jag missnöjd. Först av allt, vilket kött inte kom i en mängd olika. Andra, köttet var fortfarande frusen. Den var definitivt inte värt att vänta. Vi också beställt en en kryddig och skaldjur soppa, som skulle kunna bara tillfredsställa en person. Vi lagt till en annan maträtt som var en kryddig bläckfisk. Dessa två skålar kom litet efter det att köttet mångfald som vi fick. Efter att ha ätit, vi begärde notan. Den uppgår till $104. Tre rätter, det var bara nog för 4 personer, och 8 iskall teer hade motsvarade $104. Jag berättade att vår räkor kom inte fram server och att hon debiterade mig $49 för en $39 kött variation, vilket verkligen var sant. Så hon sa till mig att hon skulle låta henne boss vet efter jag betalade. Jag betalat medan jag var sitter vid bordet och vår server stod precis framför mig stirrar på mig öppna blixtlåset min portfölj och dra ut min kontanter. Jag tror att det är vanligt artighet till steg tillbaka som gästens betalar men jag antar att hon inte har artighet. Jag räknade mina pengar in front of mina familjemedlemmar innan du sätter dig den in i den bok, four $20 räkningar, två $10 räkningar, och en femdollarssedel vilket motsvarar till $105. Vi väntade för en hel del minuter för förändring eftersom jag trodde att de var ska åka till att återbetala mina $10 från den fel inställd de gav mig och min $1 ändra. Jag gick till dagens kassa eftersom de tog lång och att servern och kassören sa att jag var kort $20. Jag naturligtvis var tvungna att klaga! Jag sade till dem jag räknade den framför mina familjemedlemmar och de också såg rätt mängd, och jag berättade också dem jag bör inte ens betala $20 om de skulle ersätta de 10 $ för fel ordning de överdebiterad mig för. Den server och kassören inte hade talat med mig med respekt. Jag drog ut 20 $ och sätta det på den bord där vi betala. Jag bestämde mig för att bara ge det så jag kunde få skiten ur det här stället och få över med. Jag var inte i något humör att klaga nu längre. Efter förlägga de pengar hos kassören sade sedan, "Nevermind, det är okej. Din mat kom för sent ändå, det är ok!" Totalt sett, jag kommer aldrig komma tillbaka till det stället någonsin igen. Jag tror inte har beklagar, men efter den dagen jag ångra att du valde den här restaurangen över Wendy's.Mer

Datum för besöket: maj 2016
I närheten
Hotell i närhetenSe alla 40 hotell i Guam
Grand Plaza Hotel
349 omdömen
0,02 km bort
Pacific Bay Hotel
253 omdömen
0,12 km bort
Holiday Resort & Spa Guam
654 omdömen
0,44 km bort
Hyatt Regency Guam
1 531 omdömen
0,54 km bort
Restauranger i närheten
Churrasco Brazilian Steakhouse
464 omdömen
0,09 km bort
Ban Thai
414 omdömen
0,12 km bort
The Kracked Egg
255 omdömen
0,2 km bort
Core BBQ Garden & Bar
240 omdömen
0,16 km bort
Sevärdheter i närheten
Encore!
155 omdömen
0,71 km bort
Matapang Beach
29 omdömen
0,55 km bort
Archbishop Felixberto Flores Memorial Circle
13 omdömen
0,51 km bort
Underwater World
491 omdömen
0,68 km bort
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Wagaya 88.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Riktlinjer för publicering
Skicka in
Förbättra objektet

Information om restaurangen

Service
Bokningar
Plats och kontaktuppgifter
  • Adress: Hachi Hachi Center Tumon | Intersection Happy Landing & Hotel Road, Tumon, Guam, Mariana Islands
  • Ort: Oceanien  >  Mariana Islands  >  Guam  >  Tumon
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig som ägare av ditt objekt