Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Grand Harbour Restaurant USJ Da:men

Lot L4-15 16,17 & 18, Level 4, da Men, Persiaran Kewajipan, Usj 1, Subang Jaya, 47600 | Level 4 Da:men mall, Subang Jaya 47600, Malaysia
+60 3-8011 7172
Webbplats
Kartan uppdateras inte. Zooma in om du vill se uppdaterad information.
Återställ zoomning
Uppdaterar karta ...
Översikt
  • Utmärkt15 %
  • Mycket bra33 %
  • Medel21 %
  • Dåligt10 %
  • Hemskt21 %
Öppettider för restaurang
KÖK
Kinesiskt, Fisk och skaldjur, Asiatiskt
PRIS
$$ - $$$
BETYG
Mat
Service
Standard
PLATS
Lot L4-15 16,17 & 18, Level 4, da Men, Persiaran Kewajipan, Usj 1, Subang Jaya, 47600 | Level 4 Da:men mall, Subang Jaya 47600, Malaysia
All information
Skriv ett omdömeOmdömen (19)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 4 juni 2017 från mobil enhet

Dim sum här är bra. Miljön är bra och ljusa. Förutom att , service är fina. En tid måste invänta säte, vänligen boka i förväg. Men ingen gratis wifi att äta i kund.

Datum för besöket: juni 2017
Omdömet skrevs 23 april 2017 från mobil enhet

Underbar ångkokta fisk med ingefära klistra in. Alla på den bord var varit i gillade om att särskilt maträtt. Att vara ärlig, allt serveras på natten var förbannat bra och mycket väl genomförda. Från brässerad knoge till saltat ägg bitter ricinbuskens skull, de är alla...värda ett försök. Mitt första gången här, och det kommer inte att bli den sista.Mer

Datum för besöket: april 2017
Omdömet skrevs 9 februari 2017 från mobil enhet

Tvättstället receptionen och person som ansvarar arrogant och ohjälpsam. Inte välkomnande och ger det intrycket att de kan göra utan ditt beskydd. De har en tabell över 15 men vi hade 16 pers. Begärde att de bara lägga till en annan plats men kommer inte...kompromissa. Antingen 1 bord för 15 eller ta 2 bord av 8 . Det slutade med två bord. Maten överskattade. Rätter ljud och ser bra på menyn men inte god, intetsägande och priser inte consumerate kvaliteten. Tillbringade några tusen ringgit och hamnade besviken med matens kvalitet.Mer

Datum för besöket: februari 2017
Omdömet skrevs 8 februari 2017

Jag har alltid varit assisterande Grand Harbour restaurang eftersom ditt första outlet på Bukit Bintang och i dag, jag tog min chef och kollegor att GH Damen för CNY lunch . Tidigare var bokningen gjorts för 13 pers ( 2 bord av RM 788 paket).... På 11 . 45:00 < har vi 3 personal som inte kunde närvara, så min chef har föreslagit att vi ändrar den tabell till 1 bord för 10 pers ( 1388 paket) . Jag talade med din personal och chef, Gary. Han insisterade på att jag måste hålla mig till 2 bord och han kommer inte att kunna byta till 1 bord för 10 personer för mig helt enkelt eftersom köket är mycket livlig och de har framställt alla våra mat eftersom per RM 788 paket. Även, han sa de att restaurangen är FULL och det finns ingen mer 10 pers bord åt er att flytta oss. Jag gick klockan 12.00 . Vi har inget val utan att gå vidare med RM 788 X 2 bord. 1 Av oss är en vegetarian så rent tekniskt det finns bara 10 personer att äta den rätter. Jag såg det fanns många stora borden (för 10 personer) lämnade tom och bara 800 den restaurang var full! På toppen av detta, att förvärra, vi måste vänta i minst 20 minuter mellan varje maträtt och trots att jag följt upp med personalen att påskynda deras service, det slutade med efterbehandling vår lunch på 3 pm . Det också, vi gör inte har tid att avsluta vår dessert eftersom min chef är redan sen för hans möte. Jag talade med Gary i restaurangen och han inte har ens bemöda att be om ursäkt eller förklarade själv den jagade när jag frågade varför han berättade att det finns ingen mer 10 pers bord när hälften av restaurang är fortfarande tom och det finns en massa tabeller vänster . Vi alla inte nöjd med dagens service alls och det är ett sådant synd . Från och med nu, kommer jag att tänka två gånger har när jag att ta min gäster eller göra reservationer för min nästa måltid på Grand Harbour!Mer

Datum för besöket: februari 2017
Omdömet skrevs 31 oktober 2016

Beslutade att ge detta nya kinesisk restaurang ett försök eftersom de var nya och vår första gången det fanns bra. Allt var tillagad till restaurangen kvalitet och det var priset rimligt för den service och mat som var serveras till oss. Vi bestämde oss för...att åka tillbaka dit den 2 jan philadelphia och detta tid, vi fick bli lurade eller lurad, big time. Att helt kort förklara den upplevelse, vi var serveras rätter som vi gjorde inte för och var fick veta av den chef som går genom den namn " Gary " att det var " på den house " . Vi beställde en maträtt för den delen av 5 men debiterades för 10 i vår räkning och allt rätter som serverades till oss var de fattigaste som jag har ätit i hela mitt liv. Det var, jag vågar säga, skit. Allt serveras till oss att kvällen var på best varma och den och skaldjur var långt från färsk. De smakade som det var tillagad 6 timmar i förväg och sen värmts upp igen. De var att vara oärliga i den ingredienser som väl, med mixa fläsk delar för en maträtt som är det var meningen att består enbart av fisk och skaldjur bara. Inte bara det, en av de kvinnliga chefen motsvarigheter även hävdade med oss på denna. Oavsett vad det är, jag kommer aldrig åka tillbaka hit igen.Mer

Datum för besöket: oktober 2016
I närheten
Hotell i närhetenSe alla 12 hotell i Subang Jaya
Summit Hotel Subang USJ
182 omdömen
0,11 km bort
Cottage Inn Subang
11 omdömen
1,51 km bort
Go Hotel
30 omdömen
1,58 km bort
Sun Inns Lagoon
61 omdömen
1,95 km bort
Restauranger i närheten
MyEspresso Cafe
17 omdömen
0,37 km bort
Uncle Don's
22 omdömen
0,99 km bort
Nando's
9 omdömen
0,3 km bort
Go Noodles House
19 omdömen
0,8 km bort
Sevärdheter i närheten
MinNature
62 omdömen
0,19 km bort
Da Men
32 omdömen
0,1 km bort
Mission-Q
7 omdömen
0,81 km bort
EnerZ Extreme Park
6 omdömen
1,26 km bort
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Grand Harbour Restaurant USJ Da:men.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Riktlinjer för publicering
Skicka in
Förbättra objektet

Information om restaurangen

Betygsöversikt
  • Mat
    Service
  • Standard
Måltider
Middag, Brunch
Service
Bokningar, Sittplatser, Servicepersonal, Anpassat för rullstol
Lämpligt för
Större grupper, Familjer med barn
Plats och kontaktuppgifter
  • Adress: Lot L4-15 16,17 & 18, Level 4, da Men, Persiaran Kewajipan, Usj 1, Subang Jaya, 47600 | Level 4 Da:men mall, Subang Jaya 47600, Malaysia
  • Ort: Asien  >  Malaysia  >  Selangor  >  Petaling District  >  Subang Jaya
  • Telefon: +60 3-8011 7172
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig som ägare av ditt objekt