Cascade Restaurant Pizzeria Bar
+39 0471 786465+ Lägg till webbplatsFörbättra det här objektet
Öppettider
Sön
8:00–22:30
Mån
8:00–22:30
Tis
8:00–22:30
Ons
8:00–22:30
Tor
8:00–22:30
Fre
8:00–22:30
Lör
8:00–22:30
Vad är Travellers’ Choice?
Tripadvisor ger utmärkelsen Travellers' Choice till boenden, sevärdheter och restauranger som konsekvent får fantastiska omdömen från resenärer och rankas inom bäst 10 % av boenden på Tripadvisor.
Information
Någon från det här företaget hanterar det här objektet.
Läs mer
PRISKLASS
103,00 kr–402,00 kr
KÖK
Italienskt, Pizza, Från Medelhavet, Europeiskt, Gastropub
Specialkost
Vegetariska alternativ, Veganska alternativ, Glutenfria alternativ
måltider, funktioner
Plats och kontaktuppgifter
Tillåter den här restaurangen hundar eller husdjur?
Vi utför kontroller på omdömen.
Tripadvisors syn på omdömen
Innan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet.
När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar varje publicerat omdöme på webbplatsen som ifrågasatts av våra användare om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.
När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.
4.0
1 198 omdömen
Utmärkt
382
Mycket bra
503
Medel
190
Dåligt
72
Hemskt
51
De här omdömena är maskinöversatta från deras originalspråk. Vill du visa maskinöversättningar?
Den här tjänsten kan innehålla översättningar som drivs av Google. Google avsäger sig alla garantier relaterade till översättningar, uttryckta eller underförstådda, inklusive eventuella garantier av korrekthet, pålitlighet och alla underförstådda garantier för säljbarhet, skick för ett särskilt syfte och icke-intrång.
Ronny_R30
Tyresö516 inlägg
juli 2018 • couples
Vi åt varsin pizza som var ok men ganska smaklös. Piffade upp pizzan med någon chilisås som fanns på bordet. Jag hade tagit en pizza med bl.a. bacon. Det bacon som de lagt på pizzan var tunna skivor utan något som helst kött på. Tog bort alla dessa skivor från pizzan då de inte tillförde något. Desserten var också tyvärr ganska smaklös. Maten här vill jag endast ge betyget tre. Men servicen och de trevliga och moderna lokalerna gör att jag vill höja det totala betyget till fyra.
Skrivet 16 juli 2018
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Val-Gardenahotels
Kära gäster.
Vi vill tacka för hela teamets räkning för ditt besök. Vi vill också tacka dig för den tid och ansträngning du tog för att lämna en recension. Vi tar alla ord du skriver till hjärta, bra eller dåligt. Vi kommer att notera alla förslag du har lagt fram och arbeta med dem så att vi kan uppnå en känsla av välbefinnande för alla gäster här hos oss.
Målet för perfektion är ofta mycket svårare än du kanske tror. Ändå gör vi vårt bästa för att uppfylla alla önskningar och förväntningar från våra gäster. Men det finns ofta oönskade händelser, som tyvärr inte kan undvikas trots hårt arbete. Därför vill vi bara få dig att förstå att även om det inte är lätt att sträva efter perfektion, kommer vi att ge allt varje dag för att uppfylla dina önskningar. Vi hoppas bara att du kommer att uppskatta vårt engagemang och be om ursäkt för hela teamet om det av en eller annan anledning inte fanns alltför lyckliga händelser.
Trevliga ord kommer alltid att vara ett incitament för oss att fortsätta lika motiverade och beslutsamma som tidigare. Därför är vi tacksamma för varje trevligt ord.
Vi kommer att fortsätta göra vårt bästa för ditt välbefinnande i framtiden och hoppas på en ny chans om det inte fungerade första gången vi träffades.
På hela teamets vägnar tackar vi dig och hoppas att vi ses igen
Familjen Hofer och hela teamet
Skrivet 1 april 2020
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
SvenErik4317
Åkersberga506 inlägg
mars 2016 • none
Cascade är vår särklassiga favoritrestaurang i Ortisei. Mycket bra och prisvärd mat samt jättegoda pizzor. Personalen är oerhört trevliga och serviceinriktade. Vi åt på Cascade vid tre tillfällen under vår senaste vecka i Ortisei.
Skrivet 28 juni 2016
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Val-Gardenahotels
Kära gäster.
Vi vill tacka för hela teamets räkning för ditt besök. Vi vill också tacka dig för den tid och ansträngning du tog för att lämna en recension. Vi tar alla ord du skriver till hjärta, bra eller dåligt. Vi kommer att notera alla förslag du har lagt fram och arbeta med dem så att vi kan uppnå en känsla av välbefinnande för alla gäster här hos oss.
Målet för perfektion är ofta mycket svårare än du kanske tror. Ändå gör vi vårt bästa för att uppfylla alla önskningar och förväntningar från våra gäster. Men det finns ofta oönskade händelser, som tyvärr inte kan undvikas trots hårt arbete. Därför vill vi bara få dig att förstå att även om det inte är lätt att sträva efter perfektion, kommer vi att ge allt varje dag för att uppfylla dina önskningar. Vi hoppas bara att du kommer att uppskatta vårt engagemang och be om ursäkt för hela teamet om det av en eller annan anledning inte fanns alltför lyckliga händelser.
Trevliga ord kommer alltid att vara ett incitament för oss att fortsätta lika motiverade och beslutsamma som tidigare. Därför är vi tacksamma för varje trevligt ord.
Vi kommer att fortsätta göra vårt bästa för ditt välbefinnande i framtiden och hoppas på en ny chans om det inte fungerade första gången vi träffades.
På hela teamets vägnar tackar vi dig och hoppas att vi ses igen
Familjen Hofer och hela teamet
Skrivet 1 april 2020
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
SvenErik4317
Åkersberga506 inlägg
juli 2015 • friends
Trots att vår "kompis" Rosario hade semester, så blev vi oerhört väl mottagna av Davide med personal på Cascade. Vi tycker att det är en oerhört trevlig restaurang med väldigt trevlig och serviceinriktad personal. Cascades pizzor är förmodligen de bästa i Ortisei. Denna gång blev det faktiskt middag på Cascade 4 av 13 kvällar i Ortisei. Det säger väl en hel del om vad vi tycker. :-)
Skrivet 27 juli 2015
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Val-Gardenahotels
Kära gäster.
Vi vill tacka för hela teamets räkning för ditt besök. Vi vill också tacka dig för den tid och ansträngning du tog för att lämna en recension. Vi tar alla ord du skriver till hjärta, bra eller dåligt. Vi kommer att notera alla förslag du har lagt fram och arbeta med dem så att vi kan uppnå en känsla av välbefinnande för alla gäster här hos oss.
Målet för perfektion är ofta mycket svårare än du kanske tror. Ändå gör vi vårt bästa för att uppfylla alla önskningar och förväntningar från våra gäster. Men det finns ofta oönskade händelser, som tyvärr inte kan undvikas trots hårt arbete. Därför vill vi bara få dig att förstå att även om det inte är lätt att sträva efter perfektion, kommer vi att ge allt varje dag för att uppfylla dina önskningar. Vi hoppas bara att du kommer att uppskatta vårt engagemang och be om ursäkt för hela teamet om det av en eller annan anledning inte fanns alltför lyckliga händelser.
Trevliga ord kommer alltid att vara ett incitament för oss att fortsätta lika motiverade och beslutsamma som tidigare. Därför är vi tacksamma för varje trevligt ord.
Vi kommer att fortsätta göra vårt bästa för ditt välbefinnande i framtiden och hoppas på en ny chans om det inte fungerade första gången vi träffades.
På hela teamets vägnar tackar vi dig och hoppas att vi ses igen
Familjen Hofer och hela teamet
Skrivet 1 april 2020
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
AG321
Ipswich11 inlägg
mars 2020 • friends
12 av oss åt middag här och älskade det. Bra mat. Jättebra service. Kom tillbaka till lunch ett par dagar senare.
Skrivet 15 mars 2020
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Val-Gardenahotels
Dear guests.
We would like to thank you on behalf of the entire team for your visit. We would also like to thank you for the time and effort you took to leave us a review. We will take to heart every word you have written, good or bad. We will note down any suggestions you have made and work on them, so that we can achieve a feeling of well-being for all guests.
Aiming for perfection is often much more difficult than you might think. Nevertheless, we do our best to meet all the wishes and expectations of our guests. However, there are often unwanted events, which unfortunately cannot be avoided, despite hard work. Therefore, we just want to make you understand that although it is not easy to strive for perfection, we will give our best every day to fulfill your wishes. We just hope that you will appreciate our commitment and we apologize on behalf of the entire team, if for one reason or another, there were some not overly happy events.
Nice words will always be a reason for us to continue as motivated and determined as before.
Therefore, we are grateful for every nice word.
We will continue to do our best for your well-being in future and hope for a second chance if it did not work out the first time you came to visit us.
On behalf of the entire team, we thank you and hope to see you again
Family Hofer and the entire team
Skrivet 1 april 2020
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Jacek Placek
Gdansk362 inlägg
dec. 2019 • friends
En mycket trevlig restaurang, inte så traditionell mer modern. Mycket bra mat trevlig atmosfär och bra service. Nötkött tatar var bra, conome med tyrolnoodles också. jag rekomenderar
Skrivet 7 december 2019
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Val-Gardenahotels
Dear guests.
We would like to thank you on behalf of the entire team for your visit. We would also like to thank you for the time and effort you took to leave us a review. We will take to heart every word you have written, good or bad. We will note down any suggestions you have made and work on them, so that we can achieve a feeling of well-being for all guests.
Aiming for perfection is often much more difficult than you might think. Nevertheless, we do our best to meet all the wishes and expectations of our guests. However, there are often unwanted events, which unfortunately cannot be avoided, despite hard work. Therefore, we just want to make you understand that although it is not easy to strive for perfection, we will give our best every day to fulfill your wishes. We just hope that you will appreciate our commitment and we apologize on behalf of the entire team, if for one reason or another, there were some not overly happy events.
Nice words will always be a reason for us to continue as motivated and determined as before.
Therefore, we are grateful for every nice word.
We will continue to do our best for your well-being in future and hope for a second chance if it did not work out the first time you came to visit us.
On behalf of the entire team, we thank you and hope to see you again
Family Hofer and the entire team
Skrivet 1 april 2020
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Speaker77
Martinsburg41 inlägg
okt. 2019 • couples
Åt här två gånger under vår semester. Stora pizzor, men de har en mycket större meny inklusive italienska och österrikiska specialiteter. Mycket uppmärksam service och avslappnad middag - Kanske vill överväga en reservation, eftersom de blev mycket upptagna båda nätter under middagsservicen
Skrivet 19 oktober 2019
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Val-Gardenahotels
Dear guests.
We would like to thank you on behalf of the entire team for your visit. We would also like to thank you for the time and effort you took to leave us a review. We will take to heart every word you have written, good or bad. We will note down any suggestions you have made and work on them, so that we can achieve a feeling of well-being for all guests.
Aiming for perfection is often much more difficult than you might think. Nevertheless, we do our best to meet all the wishes and expectations of our guests. However, there are often unwanted events, which unfortunately cannot be avoided, despite hard work. Therefore, we just want to make you understand that although it is not easy to strive for perfection, we will give our best every day to fulfill your wishes. We just hope that you will appreciate our commitment and we apologize on behalf of the entire team, if for one reason or another, there were some not overly happy events.
Nice words will always be a reason for us to continue as motivated and determined as before.
Therefore, we are grateful for every nice word.
We will continue to do our best for your well-being in future and hope for a second chance if it did not work out the first time you came to visit us.
On behalf of the entire team, we thank you and hope to see you again
Family Hofer and the entire team
Skrivet 1 april 2020
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Gottfried P
London6 inlägg
okt. 2019 • none
Lite av att vänta på att komma in, men rätter pålitligt bra. Mittprisintervall och främst besöks av turister.
Skrivet 16 oktober 2019
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Val-Gardenahotels
Dear guests.
We would like to thank you on behalf of the entire team for your visit. We would also like to thank you for the time and effort you took to leave us a review. We will take to heart every word you have written, good or bad. We will note down any suggestions you have made and work on them, so that we can achieve a feeling of well-being for all guests.
Aiming for perfection is often much more difficult than you might think. Nevertheless, we do our best to meet all the wishes and expectations of our guests. However, there are often unwanted events, which unfortunately cannot be avoided, despite hard work. Therefore, we just want to make you understand that although it is not easy to strive for perfection, we will give our best every day to fulfill your wishes. We just hope that you will appreciate our commitment and we apologize on behalf of the entire team, if for one reason or another, there were some not overly happy events.
Nice words will always be a reason for us to continue as motivated and determined as before.
Therefore, we are grateful for every nice word.
We will continue to do our best for your well-being in future and hope for a second chance if it did not work out the first time you came to visit us.
On behalf of the entire team, we thank you and hope to see you again
Family Hofer and the entire team
Skrivet 1 april 2020
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Andrew B
Tucson46 inlägg
sep. 2019 • none
Denna plats måste vara ny; det visas inte i guideböcker eller stadskatalogen, men det är värt att stoppa. Ligger bredvid dörren till vattencentret. Vi hade en utmärkt Margharita Pizza och bra lokalt vin. Bra service, trevlig atmosfär, mycket rimligt pris.
Skrivet 9 oktober 2019
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Val-Gardenahotels
Dear guests.
We would like to thank you on behalf of the entire team for your visit. We would also like to thank you for the time and effort you took to leave us a review. We will take to heart every word you have written, good or bad. We will note down any suggestions you have made and work on them, so that we can achieve a feeling of well-being for all guests.
Aiming for perfection is often much more difficult than you might think. Nevertheless, we do our best to meet all the wishes and expectations of our guests. However, there are often unwanted events, which unfortunately cannot be avoided, despite hard work. Therefore, we just want to make you understand that although it is not easy to strive for perfection, we will give our best every day to fulfill your wishes. We just hope that you will appreciate our commitment and we apologize on behalf of the entire team, if for one reason or another, there were some not overly happy events.
Nice words will always be a reason for us to continue as motivated and determined as before.
Therefore, we are grateful for every nice word.
We will continue to do our best for your well-being in future and hope for a second chance if it did not work out the first time you came to visit us.
On behalf of the entire team, we thank you and hope to see you again
Family Hofer and the entire team
Skrivet 1 april 2020
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Cindy L
Marietta218 inlägg
juli 2019 • none
Denna restaurang överträffar min förväntan i en liten stad. Maten är utsökt och jag skulle inte tveka att gå igen i framtiden.
Skrivet 12 augusti 2019
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Val-Gardenahotels
Dear guests.
We would like to thank you on behalf of the entire team for your visit. We would also like to thank you for the time and effort you took to leave us a review. We will take to heart every word you have written, good or bad. We will note down any suggestions you have made and work on them, so that we can achieve a feeling of well-being for all guests.
Aiming for perfection is often much more difficult than you might think. Nevertheless, we do our best to meet all the wishes and expectations of our guests. However, there are often unwanted events, which unfortunately cannot be avoided, despite hard work. Therefore, we just want to make you understand that although it is not easy to strive for perfection, we will give our best every day to fulfill your wishes. We just hope that you will appreciate our commitment and we apologize on behalf of the entire team, if for one reason or another, there were some not overly happy events.
Nice words will always be a reason for us to continue as motivated and determined as before.
Therefore, we are grateful for every nice word.
We will continue to do our best for your well-being in future and hope for a second chance if it did not work out the first time you came to visit us.
On behalf of the entire team, we thank you and hope to see you again
Family Hofer and the entire team
Skrivet 1 april 2020
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Kellkat805
Santa Barbara48 inlägg
apr. 2019 • couples
Vi hade en underbar måltid här. Min man älskade hans pizza (hur får de skorpan den tunna?) Och aspargris risotto jag hade var exceptionell. Tjänsten var stor. Vår server, Michele, var intressant och uppmärksam. Kommer tillbaka ikväll!
Skrivet 1 maj 2019
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Val-Gardenahotels
Dear guests.
We would like to thank you on behalf of the entire team for your visit. We would also like to thank you for the time and effort you took to leave us a review. We will take to heart every word you have written, good or bad. We will note down any suggestions you have made and work on them, so that we can achieve a feeling of well-being for all guests.
Aiming for perfection is often much more difficult than you might think. Nevertheless, we do our best to meet all the wishes and expectations of our guests. However, there are often unwanted events, which unfortunately cannot be avoided, despite hard work. Therefore, we just want to make you understand that although it is not easy to strive for perfection, we will give our best every day to fulfill your wishes. We just hope that you will appreciate our commitment and we apologize on behalf of the entire team, if for one reason or another, there were some not overly happy events.
Nice words will always be a reason for us to continue as motivated and determined as before.
Therefore, we are grateful for every nice word.
We will continue to do our best for your well-being in future and hope for a second chance if it did not work out the first time you came to visit us.
On behalf of the entire team, we thank you and hope to see you again
Family Hofer and the entire team
Skrivet 1 april 2020
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Tatiana J
Moskva121 inlägg
jan. 2019 • family
Mycket bra pizza och trevlig atmosfär. Den bästa pizza i Ortisei. Blandad sallad bör förbättras. Vin erbjudanden var också bra.
Skrivet 28 januari 2019
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Val-Gardenahotels
Dear guests.
We would like to thank you on behalf of the entire team for your visit. We would also like to thank you for the time and effort you took to leave us a review. We will take to heart every word you have written, good or bad. We will note down any suggestions you have made and work on them, so that we can achieve a feeling of well-being for all guests.
Aiming for perfection is often much more difficult than you might think. Nevertheless, we do our best to meet all the wishes and expectations of our guests. However, there are often unwanted events, which unfortunately cannot be avoided, despite hard work. Therefore, we just want to make you understand that although it is not easy to strive for perfection, we will give our best every day to fulfill your wishes. We just hope that you will appreciate our commitment and we apologize on behalf of the entire team, if for one reason or another, there were some not overly happy events.
Nice words will always be a reason for us to continue as motivated and determined as before.
Therefore, we are grateful for every nice word.
We will continue to do our best for your well-being in future and hope for a second chance if it did not work out the first time you came to visit us.
On behalf of the entire team, we thank you and hope to see you again
Family Hofer and the entire team
Skrivet 1 april 2020
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
poojabhardhir
Bangalore337 inlägg
okt. 2018 • friends
Denna plats kom starkt rekommenderad av min bror som besökte några månader före mig, så den dagen vi anlände bestämde jag mig för att prova pizza här. Vilken utmärkt, perfekt gjort pizza som var! Precis som vad han har beskrivit! Eftersom vi besökte strax före stängningstid var platsen inte upptagen. Personalen var tillmötesgående i form av tid eftersom deras skift tycktes sluta men de skyndade oss inte. Uppskattar verkligen det! Vi försökte öknen, apple strudel med sås. Det var utmärkt - lika bra som pizza. Ambiance är anständigt, inomhus har en bra inredning. Utomhus är ännu bättre och vi hade tur att besöka på en härlig solig dag. Jag kommer definitivt att äta här på min nästa resa. Övergripande erfarenhet - fantastiskt! Rekommenderas starkt!
Skrivet 24 januari 2019
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Val-Gardenahotels
Dear guests.
We would like to thank you on behalf of the entire team for your visit. We would also like to thank you for the time and effort you took to leave us a review. We will take to heart every word you have written, good or bad. We will note down any suggestions you have made and work on them, so that we can achieve a feeling of well-being for all guests.
Aiming for perfection is often much more difficult than you might think. Nevertheless, we do our best to meet all the wishes and expectations of our guests. However, there are often unwanted events, which unfortunately cannot be avoided, despite hard work. Therefore, we just want to make you understand that although it is not easy to strive for perfection, we will give our best every day to fulfill your wishes. We just hope that you will appreciate our commitment and we apologize on behalf of the entire team, if for one reason or another, there were some not overly happy events.
Nice words will always be a reason for us to continue as motivated and determined as before.
Therefore, we are grateful for every nice word.
We will continue to do our best for your well-being in future and hope for a second chance if it did not work out the first time you came to visit us.
On behalf of the entire team, we thank you and hope to see you again
Family Hofer and the entire team
Skrivet 1 april 2020
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Laima
9 inlägg
jan. 2019 • couples
Trevligt ställe för middag med vänner eller familj. Alla rätter från menyn är läckra och priserna är rimliga. Högt rekommenderad.
Skrivet 17 januari 2019
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Val-Gardenahotels
Dear guests.
We would like to thank you on behalf of the entire team for your visit. We would also like to thank you for the time and effort you took to leave us a review. We will take to heart every word you have written, good or bad. We will note down any suggestions you have made and work on them, so that we can achieve a feeling of well-being for all guests.
Aiming for perfection is often much more difficult than you might think. Nevertheless, we do our best to meet all the wishes and expectations of our guests. However, there are often unwanted events, which unfortunately cannot be avoided, despite hard work. Therefore, we just want to make you understand that although it is not easy to strive for perfection, we will give our best every day to fulfill your wishes. We just hope that you will appreciate our commitment and we apologize on behalf of the entire team, if for one reason or another, there were some not overly happy events.
Nice words will always be a reason for us to continue as motivated and determined as before.
Therefore, we are grateful for every nice word.
We will continue to do our best for your well-being in future and hope for a second chance if it did not work out the first time you came to visit us.
On behalf of the entire team, we thank you and hope to see you again
Family Hofer and the entire team
Skrivet 1 april 2020
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
deepika b
10 inlägg
okt. 2018 • couples
Amazzzzing Food & utmärkt personal service! De har bra mat alternativ, bra pris & fantastisk mat presentation.
Skrivet 16 januari 2019
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Val-Gardenahotels
Dear guests.
We would like to thank you on behalf of the entire team for your visit. We would also like to thank you for the time and effort you took to leave us a review. We will take to heart every word you have written, good or bad. We will note down any suggestions you have made and work on them, so that we can achieve a feeling of well-being for all guests.
Aiming for perfection is often much more difficult than you might think. Nevertheless, we do our best to meet all the wishes and expectations of our guests. However, there are often unwanted events, which unfortunately cannot be avoided, despite hard work. Therefore, we just want to make you understand that although it is not easy to strive for perfection, we will give our best every day to fulfill your wishes. We just hope that you will appreciate our commitment and we apologize on behalf of the entire team, if for one reason or another, there were some not overly happy events.
Nice words will always be a reason for us to continue as motivated and determined as before.
Therefore, we are grateful for every nice word.
We will continue to do our best for your well-being in future and hope for a second chance if it did not work out the first time you came to visit us.
On behalf of the entire team, we thank you and hope to see you again
Family Hofer and the entire team
Skrivet 1 april 2020
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Anuj_Mithani
Mumbai (Bombay)4702 inlägg
sep. 2018 • couples
Vi släppte till middag på denna restaurang som ligger nära Mars Dolomiti poolen och bastun. Restaurangen är populär, och var nästan full när vi visade upp utan reservationer, men var riktade till ett ledigt bord. Vi beställde två typer av vegetariska pizzor - båda med en bra skorpa och intressanta toppings (grillade grönsaker var mycket bra). Tjänsten var vänlig men lite långsam, delvis som restaurangen var mycket upptagen.
Skrivet 11 oktober 2018
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Val-Gardenahotels
Dear guests.
We would like to thank you on behalf of the entire team for your visit. We would also like to thank you for the time and effort you took to leave us a review. We will take to heart every word you have written, good or bad. We will note down any suggestions you have made and work on them, so that we can achieve a feeling of well-being for all guests.
Aiming for perfection is often much more difficult than you might think. Nevertheless, we do our best to meet all the wishes and expectations of our guests. However, there are often unwanted events, which unfortunately cannot be avoided, despite hard work. Therefore, we just want to make you understand that although it is not easy to strive for perfection, we will give our best every day to fulfill your wishes. We just hope that you will appreciate our commitment and we apologize on behalf of the entire team, if for one reason or another, there were some not overly happy events.
Nice words will always be a reason for us to continue as motivated and determined as before.
Therefore, we are grateful for every nice word.
We will continue to do our best for your well-being in future and hope for a second chance if it did not work out the first time you came to visit us.
On behalf of the entire team, we thank you and hope to see you again
Family Hofer and the entire team
Skrivet 1 april 2020
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
…
Visar resultat 1–15 av 62
De bästa restaurangerna med priser i mellanklass
Visa alla
Bäst i närheten
Vi rangordnar dessa hotell, restauranger och sevärdheter genom att balansera omdömen från våra medlemmar med hur nära den här platsen de befinner sig.
De bästa hotellen i närheten
Visa alla De bästa restaurangerna i närheten
Visa alla Är det här ditt objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Hantera ditt kostnadsfria objekt