Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Boka bord
2
tis 5/7
20:00

Betyg och omdömen

Nr 128 av 2 835 Restauranger i Stockholm
BETYG
Mat
Service
Standard
Atmosfär

Information

PRISKLASS
30 US$ - 50 US$
KÖK
Kinesiskt, Asiatiskt, Fusion
Specialkost
Bra för vegetarianer, Veganalternativ, Glutenfria alternativ
Visa all information
måltider, funktioner, om
Omdömen (915)
Filtrera omdömen
563 resultat
Medlemsbetyg
231
226
69
25
12
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
Medlemsbetyg
231
226
69
25
12
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
Omdömet skrevs i går från mobil enhet

Riktigt god och smakfull mat, gick snabbt att få maten o trevlig service. Dem kunde till o med lösa glutenfri mat till oss Ett extra plus för deras roliga robot servitör.

Datum för besöket: juli 2022
Till hjälp?
Omdömet skrevs för 3 veckor sedan från mobil enhet

Ett skämt, dyrt, pyttesmå rätter, verkligen noll service och trötta servitörer. Jag kan tyvärr inte rekommendera denna restaurang.

Datum för besöket: juni 2022
Till hjälp?
Omdömet skrevs för 3 veckor sedan från mobil enhet

Vid beställningen fick vi inte reda på att man måste beställa ris som en side order. Maten var god men otroligt små portioner vilket hade kunnat räddas av en portion ris som alltid serveras på andra restauranger. Den grillade ankan var tyvärr snustorr. Dyr mat...trots att de profilerar sig som prisvärd. Såg nya gäster som satt i 15 minuter och sedan gick iväg till annan restaurang då servicenivån var non-attentive. Noll intresserade av oss under middagens gång Kan tyvärr inte rekommendera denna restaurang.Mer

Datum för besöket: juni 2022
Till hjälp?
Omdömet skrevs 20 maj 2022 från mobil enhet

Käkade lunch här. Trevligt, artigt. Begränsad meny när det häller lunch men helt ok. Maten väl tilltagen så man går inte hungrig härifrån. Gott.

Datum för besöket: maj 2022
Till hjälp?
Omdömet skrevs 11 maj 2022

Varning! Krångel med beställningsapplikationen gjorde att jag blev debiterad för lunchen två gånger. Har påpekat Waipo detta både via mail och kontaktformulär, men ingen respons från företaget. Maten var okej, men ganska smaklös.

Datum för besöket: april 2022
Till hjälp?
Omdömet skrevs 10 april 2022

Jätte bra stämning i restaurangen samt inredningen var i toppklass. Maten och servicen var inget att klaga på ! Kommer definitivt besöka igen !

Datum för besöket: augusti 2021
Till hjälp?
Omdömet skrevs 26 februari 2022 från mobil enhet

Väldigt trevlig med avsmakningsmeny så man inte behöver bestämma sig för endast en rätt. Tog rätt lång tid innan maten kom. Men smaken var riktigt bra! Allt var väldigt bra tillagat. Servitören verkade dock inte så himla brydd, fick knappt ett leende. Dom hade väldigt...bra mocktails också. Vi kanske komma tillbaka om dom har ett erbjudande eller liknande.Mer

Datum för besöket: juli 2021
Till hjälp?
Omdömet skrevs 3 januari 2022

När jag och dottern med sambo besökte restaurangen blev det en stor besvikelse. Jag beställde en halv anka och fick ben från en hel anka.. Det kändes inte bra men var ändå ok. När notan skulle betalas skrev servitören in ett belopp på som var...200 kr för högt. Tack och lov hade jag inte tagit av mig läsglasögonen och insåg felet. Misstag med största sannolikhet. Men han bad inte om ursäkt utan skrev in det korrekta beloppet. Nu har jag besökt restaurangen re gånger; första, sista och enda gången!Mer

Datum för besöket: december 2021
Till hjälp?
Omdömet skrevs 1 januari 2022 från mobil enhet

Genuin och fin service. Var där på nyår och åt avsmakningsmenyn. Minus för att man satt i bordet längst bak, närmast gallerian, det förstörde atmosfären lite (i övrigt var lokalen bra)! Kul med roboten men det viktigaste var såklart matupplevelsen, toppklass!!

Datum för besöket: januari 2022
Till hjälp?
Omdömet skrevs 6 november 2021

Snabb service och uppmärksam personal, utan att vara för på. Vi tog avsmakningsmeny med tillhörande vinpaket och blev mycket nöjda. Rätterna kom in och presenterades löpande, rätt dricka hälldes upp till rätt mat utan stress.

Datum för besöket: november 2021
Till hjälp?2  
Visa fler omdömen
Bäst i närheten
De bästa hotellen i närhetenVisa alla
Hotel Kung Carl
1 199 omdömen
0,22 km bort
Sweden Hotel Stockholm
9 omdömen
0,22 km bort
Nobis Hotel Stockholm
1 848 omdömen
0,28 km bort
The Sparrow Hotel
283 omdömen
0,29 km bort
De bästa restaurangerna i närhetenVisa alla
Vigårda Mood Gallerian
434 omdömen
0,11 km bort
Boqueria
643 omdömen
0,06 km bort
1889 Fast Fine Pizza
146 omdömen
0,08 km bort
De bästa sevärdheterna i närhetenVisa alla
Nordiska Kompaniet - Stockholm
344 omdömen
0,22 km bort
Mood Stockholm
56 omdömen
0,07 km bort
Stureplan
117 omdömen
0,25 km bort
Avicii Experience
8 omdömen
0,27 km bort
Frågor och svar
Ställ en fråga
Undrkh D
4 november 2017|
SvaraVisa alla 5 svar
Svar från 424michaelz | Verksamhetsrepresentant |
Hej Vi har ingen buffé. 8-rätters avsmakningsmeny plus dessert kostar 458:- Om du vill ha Buffé så rekommenderar vi Pong.
2
röster
Är det här ditt objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Hantera ditt kostnadsfria objekt
Vanliga frågor och svar om Waipo

Ja, Waipo erbjuder avhämtning.

Waipo rankas enligt följande kategorier av Tripadvisor-resenärer:
  • Mat: 4.5
  • Service: 4
  • Standard: 4
  • Atmosfär: 4