Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Grand Kitchen

111
Alla bilder (111)
Certificate of Excellence

Betyg och omdömen

Certificate of ExcellenceVinnare 2015 - 2018
BETYG
Mat
Service
Standard
Atmosfär

Information

Specialkost
Bra för vegetarianer, Veganalternativ
Måltider
Frukost, Lunch, Middag, Brunch
KÖK
Europeiskt, Internationellt
Visa all information

Plats och kontaktuppgifter

Specialkost
Bra för vegetarianer, Veganalternativ
Måltider
Frukost, Lunch, Middag, Brunch
KÖK
Europeiskt, Internationellt
FUNKTIONER
Anpassat för rullstol, Bokningar, Uteservering, Sittplatser, Servicepersonal, Parkering finns, Serverar alkohol, Fullständiga rättigheter, Barnstolar finns tillgängliga
Omdömen (159)
Filtrera omdömen
26 resultat
Medlemsbetyg
13
9
3
1
0
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
13
9
3
1
0
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
110 av 26 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 4 augusti 2018

Jag gick till Grand Kitchen med min familj för de klassiska pannkakorna. Mina favoritpannkakor över hela världen! LOL Jag har sagt min fru om dessa pannkakor under de senaste 20 + åren. Men min fru och två barn såldes inte på mina berättelser om Imperial...Palace klassiska pannkakor, så de valde Grand Kitchen Buffet. Ingen vid bordet var besviken. Jag är inte en stor bufféfläkt; Men nästa gång jag besöker Tokyo, kommer jag också att beställa buffén. Tjänsten, utsikten och maten är alla utmärkta.Mer

Omdömet skrevs 19 juli 2018 från mobil enhet

Beläget i källaren på detta enastående hotell erbjuder de ett intressant val av trevligt inredda rätter, även som män att välja mellan. Ser bra ut, men förutom den stiliska presentationen var det inte så mycket som du förväntade dig. Enkel pommes frites var inte så...bra men du brukar inte begära en sådan sida jag är en sådan plats. Tidpunkten när du serverade disken var inte optimal vilket ledde till att en kund nästan hade slutat huvudrätten när den sista mottog hans. Vi hade vår middag i. Ett privat rum med glasväggar som erbjuder integritet medan de inte är omgivna av enkla väggar. Överlag mycket artig och vänlig tvåspråkig personal. Rekommenderas.Mer

Omdömet skrevs 28 maj 2018

Efter att ha spenderat en ålder som gick från en port till en annan för The Royal Palace Walk fann vi att den avbröts på grund av den kungliga aktiviteten! Så nära oss såg vi Palace Hotel och leds där för en välbehövlig Campari Soda...och lite nostalgisk fransk mat. Till vår glädje fann vi The Grand Kitchen och ett sällsynt reservbord. Vi beställde kycklinglever parfait, några utmärkta fläsk Rillettes och en liten maträtt av Pate de Campagne! Vi kunde ha varit i Frankrike bara bättre service här! Skålar av rostat bröd och korgar av gott franskt bröd med Cornichons och andra läckra inlagda bröd. Det var utsökt! Det gjorde mer än för morgons besvikelse. Ett senare försök på en söndag att återvända till en huvudmåltid kom till intet som det var så väl patroniserat, så var rådde boka i god tid för att vara säker.Mer

Omdömet skrevs 19 april 2018

Jag beställde deras speciella hamburgare, och vilken glädje! Mycket god kvalitet och potatischips var god konsistens! 3 olika typer av intressanta dippings.

Omdömet skrevs 15 april 2018

Vi hade ett bra val i frukosten middag och lunch hade ett mycket bra val av meny som passar för europeiska eller japanska besökare. Några [folk hade lunch på utsidan uteplats men vi föredrog att äta inuti.

Omdömet skrevs 4 april 2018 från mobil enhet

Vi hade vår middag ute på terrassen Layouten och artighet av den japanska tjänsten är obefläckad men här kommer problemet Språkbarriär är alltid ett problem, de pratar inte engelska bra och förstår inte vad du säger till dem så resultatet är en blandning av mat...du inte vet vad du beställde Min fru beställde soppa som vi bad att få oss lite citron och koriander som aldrig kom fram tills vi lyckades låta dem förstå genom upprepning. Vi begärde också att göra köttmediet - väl servitören gick in och frågade kocken om de kunde göra det. Han försvann i några minuter och sa ja. Frågan här är att servitören har ingen aning om vad maten är och sämre vet inte en typisk begäran från en klient och vi hamnar slutligen besvikna över resultatet Jag beställde sallad Nicoise men kom ut för att vara en grön sallad med försvinnande ansjovis och en dressing mer som Mizo soppa, andra rätter var mindre än genomsnittet för smaken och det belopp du betalar Jag säger inte att ingredienserna är lägre kvalitet faktiskt de är mycket bra och du kan smaka på kvaliteten på veggies och kött men hur de lagar mat är för japansk smak och inte för andra alls Så om du tänker äta i Japan (jag menar de flesta restauranger) håller du dig till japansk mat eller äter vad de tjänar dig och hoppas på det bästaMer

PalaceHotelTokyo, Executive Assistant Manager på Grand Kitchen, svarade på det här omdömetSvarade 10 april 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 15 mars 2018 från mobil enhet

Slutade precis lunch här. Hade lunchen expressmenyn; läckra pumpa soppa. Pasta primavera var mycket medioker, citrusostkaka med citronsorbet var stor. Det är utan tvekan ett lyxhotell, men tjänsten misslyckades. Tog så länge för allt, så mycket för att "uttrycka", hade 4-5 olika personer som väntade...på oss som orsakade förvirring och fel. Jag bad att se cocktail lista för en av staplarna efter våra aptitretare togs och jag såg inte servitrisen igen resten av vår måltid. Skulle inte återvända.Mer

PalaceHotelTokyo, Executive Assistant Manager på Grand Kitchen, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 11 december 2017

Vi anlände till hotellet lite trött och såg denna restaurang rankad # 13 i området och tänkte "hej perfekt". . . ingen anledning att lämna hotellet. STORT MISSTAG. Först var maten brutto. Vi beställde kock stek rekommendation. Det var en $ 10 biff i Amerika....Här $ 270 för måltiden. FRUKTANSVÄRD. Jag beställde pommes frites. de kunde inte ha varit värre. verkligen. McDonalds kvar i bilen för en dag skulle ha varit bättre. veggiesna hade varit frusna. ingen smak alls. Den enda anledningen till att jag inte gav "hemskt" var att pecan glass var mycket bra. och tjänsten var trevlig. men motsätta den positiva punkten var att det var varmt som helvete. vem vill äta obehagligt? vilken hemsk affär Hotellet är dock mycket trevligt.Mer

PalaceHotelTokyo, Executive Assistant Manager på Grand Kitchen, svarade på det här omdömetSvarade 20 december 2017
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 28 juli 2017

Fantastisk frukostutbudet och en utmärkt plats för en lätt lunch över vattnet av palatset sjöfart.

Omdömet skrevs 28 juni 2017

Mat, dryck, service och atmosfär var fantastiskt. . . . . De här få ord summa det upp perfekt. Absolut njöt av att äta frukost och middag i den Grand kök.

Visa fler omdömen
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Grand Kitchen.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt