Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Bahagia II Hotel

Översikt
Jln. Gajah Mada no. 55, Soe 85512 Indonesien Visa på karta
BEKVÄMLIGHETER
Luftkonditionering
Restaurang
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"},"scriptFlags":null}
Omdömen (22)
Filtrera omdömen
7 resultat
Medlemsbetyg
0
3
2
1
1
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
0
3
2
1
1
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 7 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 6 mars 2017

Hotellet har lagt till nytt rum som är ganska bra. Hotellet är ovanligt rent. Service, som alltid är mycket hjälpsam och vänlig. Det är internet i rummen. TV-kanalerna är begränsade till ett par lokala kanaler. Det finns en del rum med AC i den nya...flygeln men på en höjd av cirka 1 , 100 meter, air conditioning är sällan behövde.Mer

Datum för vistelsen: mars 2017
Omdömet skrevs 28 november 2016 från mobil enhet

Vi checkade in personal var korkade om mitt bokar via online eftersom hon inte har tillgång till hotellets system. Hon ringde chefen i tjänst som tydligen inte var i avgift på online bokning heller. Den person som ansvarar var på lämna och hon var inte...kunde bli kontaktad. Efter en stund de beslutade att - låt mig kontrollera i mitt rum. Standard Rum var nakna och inte rena. Jag kunde se hårstrån på golvet. Inga toalettartiklar tillhandahålls, även de grundläggande varianterna som tvål bar. Ingen AC, TV eller någon bekvämligheter. Service nivå var typisk har NTT-: dåliga. Personalen föredrog att titta på TV i lobbyn att besvara frågor från gästerna. På 5:00 högljudda lokala musik var den skränande musiken från den lobby (de visade det av en halvtimme senare, en del gäster måste ha klagat) . Den enda trösten var frukosten som var bättre än min låga förväntningar. Kaffe var också bra. Detta hotell och har NTT- provinsen i allmänhet har en hel del att förbättra när det gäller att hotellbranschen.Mer

Datum för vistelsen: november 2016
Omdömet skrevs 2 november 2016 från mobil enhet

Detta hotell är inte så illa för en plats att sova efter en lång och jobbig resa från Timors/indonesiska gränsen. Det måste vara ett av de bästa i stan. Rent och ganska prisvärt. Bra personal och mycket hjälpsam. Inte mycket engelsktalare dock. Indonesiska folket mycket...trevligare än Timor.Mer

Datum för vistelsen: november 2016
Omdömet skrevs 20 juli 2016

Okej, så det är inte ett lyxhotell men det är ett bra hotell. Den nya rum är mer än tillräckliga, personalen är mycket vänlig och hjälpsam även om du kan ha 'arbete på det' men mycket mycket väl värt den ansträngning, särskilt Pak Bruno i...receptionen som kan hjälpa till med transporter, på mycket rimligt pris. Det finns en bank och handla i närheten och flera bra restauranger inom ett stenkast. Frukosten är indonesisk stil och riklig frukostbuffé. Det absolut bästa funktionen är den "courtyard cafe' ett trevligt ställe för en kaffe eller öl och "drivs av en ytterst hjälpsam" unga kvinnan från Boti. Det är bra det är inte Aston/Schweiziska Bel, etc., det är lokalt ägt och en bra indonesiska hotel. Prova på det.Mer

Datum för vistelsen: juli 2016
Omdömet skrevs 8 juli 2016

Jag tror att detta är huvudsakligen en business hotel. Jag var för vandrare. Jag bodde i den grundläggande rum och det var ganska grundläggande, inte mycket karaktär men rent och cool. Gratis wifi. Ganska bra indonesiska frukostbuffé. Det finns en härlig kiosk café i gården...som är en fin plats för en kopp te eller en öl. Och det är precis vid huvudstråket i stan. Jag provade inte restaurangen men om man kommer ut ur porten och sväng vänster det finns två fantastiska restauranger, RM Larisa, och ett stort padang ställe. Personalen är verkligen vänlig och hjälpsam, även om jag talar lite indonesiska hjälper! Om du är ute efter en bra guide kring den traditionella byar, be om Evan. Edwin i Lavalon kan få du i touch. Han är förtjusande.Mer

Datum för vistelsen: maj 2016
Visa fler omdömen
Om
Bekvämligheter
HOTELLEGENSKAPER
Restaurang
Luftkonditionering
Plats
Indonesien > East Nusa Tenggara > West Timor > Soe
Plats
Indonesien > East Nusa Tenggara > West Timor > Soe
Bilder
Resenär (30)
Svit och rum (9)
Middag (1)
I närheten
Hotell i närhetenVisa alla 3 hotell i närheten
Timor Megah
5 omdömen
0,73 km bort
Dena Hotel
21 omdömen
2,57 km bort
Cendana Hotel
3 omdömen
51,01 km bort
Ima Hotel
9 omdömen
67,46 km bort
Restauranger i närhetenVisa alla 2 restauranger i närheten
Dominican Cafe
5 omdömen
74,18 km bort
Bambu Kuning
84 omdömen
78,7 km bort
Lung Hoa Restaurant - Aston Hotel Kupang
31 omdömen
77,67 km bort
Rumah Makan Taman Laut HANDAYANI
55 omdömen
77,8 km bort
Sevärdheter i närhetenVisa alla 7 sevärdheter i närheten
Oetune Beach
6 omdömen
34,98 km bort
Kolbano Beach
33 omdömen
35,22 km bort
Kolbano Beach
10 omdömen
35,81 km bort
Pasir Panjang Beach
20 omdömen
78,14 km bort
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Bahagia II Hotel.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt