Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Filoxenia Hotel

Resenär (618)
Svit och rum (206)
Videoklipp
Certificate of Excellence
Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Certificate of Excellence
Hotellbekvämligheter
Pool
Restaurang
Fri parkering
Kostnadsfritt internet
Anpassat för rullstol
Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat)
Busstransfertjänst
Flerspråkig personal
Flygplatstransport
Tvättservice
Utomhuspool
Visa fler
Rumsegenskaper
Familjerum
Kylskåp på rummet
Luftkonditionering
Mikrovågsugn
Pentry
Rökfria rum
Sviter
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Mellanklass
Familj
HOTELLKLASS
Omdömen med mera
1 164omdömen
834bilder
243F+S
0 rumstips
Medlemsbetyg
  • 663
  • 339
  • 109
  • 31
  • 22
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Fler språk
  • Filtrera
  • Svenska
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Vi ville ha en helt fyra stjärnigt erfarenhet och på detta hotell vi fick inte det! De värsta erfarenheter striderna med tre tränare laster av grekiska pensionärerna vid frukost. Vi förstår att hotellet är en del av en kedja och kocken kan bara laga vad han medföljer men hot dog
Läs mer
Jag har kom precis tillbaka från en vecka på Alabarda med min fru, som en sista helgen i relaxtion innan hon ger födelse (betalas i December), och om du behöver en avkopplande vecka detta hotell är perfekt. Som nämns i andra recensioner personal är en verklig tillgång, från det
Läs mer
Personalen var vänliga och var städare, men vi var vaknat varje morgon av höns, renare swept damm under sängen och sängkläder var inte alltid förändrats som vi hade råkar råka spilla några te på sängen och renare bara gjort sängen med samma ark!!! Mat skrämmande, samma sak varje
Läs mer
Svar från DianaHotels, Manager för Filoxenia Hotel
Svarade 13 sep. 2010
Thank you very much for taking the time to add your review on Filoxenia hotel. First of all i would like to thank you for expressing your positive comments about our staff’s friendliness, as this is a major factor for us. I also need to apologize for the fact that the issues you faced did not leave you with an enjoyable experience in our hotel. We always take big efforts to serve our guests the best way we can and if any issues arise during their stay we make sure to take care of them the same day. From your writings, I understand that you faced several issues on our cleaning, maintenance and restaurant departments. With all due respect I need to make some comments on what is written. Normally, when linen have any kind of dirt the maid has to change it directly. I assume that this happened because see mistakenly missed to spot the dirt from the tea. As I am not able to track if this was reported at reception from you, I hope you did, as our staff would be happy to change the dirty linen at no time and the whole issue could be solved directly. As I am not aware of your exact room number, I will make sure that our housekeeping department will go through a re training so as to avoid similar issues in the future. It will be also my pleasure to keep you informed about our training progress if you wish so. As for the TV where you state that it did not work, I have to inform you that the signal for the TV is the same for the whole building. As we did not receive any reports from other rooms I assume that the cable in your TV was somehow pulled and you lost the signal. This also could be reported at reception and be solved immediately from our maintenance. In regards to the lights hanging next to the beds, if I understand well, this is the décor of the rooms in general. All of our rooms are equipped with pendants for side bed lighting. I would be grateful if you could be more precise about this as it is not clearly stated. With regards to the other maintenance issues you faced, I will make sure to find out what is behind your writings and take all appropriate measures on our maintenance operation through training and monitoring where needed. With regards to your comments about the food, although so far we have the best compliments about our chef Andreas and his recipes, I assure you I will check it in personally. To inform other readers, our hotel organizes theme kitchen nights 4 days a week with show cooking from our chef. Even if someone has a special taste while dining, our chef is always happy to prepare it on the spot. This is something we always get compliments from our guests. Again I must express my frustration about your holiday experience. I will make sure all those issues are solved in short term. In case you wish to discuss any of the above, please feel free to contact us in our mailbox.
Läs mer
Jag är fullständigt överens med alla om detta vackra hotell. Det är liten, ren, vänlig, avslappnad. Livsmedel är bra. Vi var all inclusive och när vi hade arbetat på det bästa sättet att göra det vi var bra. Vi skulle få 10 am fri shuttle till stranden på morgonen, har 4 timmar
Läs mer
Vi bokade ett sista minuten alla allomfattande semester i detta nyrenoverade hotell strax utanför Tsilivi. Byggt omkring två small-ish pooler med en annan liten för småbarn. Stort sovrum med enormouse sängar och balkonger. Vårt hade kylskåp, Mikrovågsugn och fasta Kokplatta med
Läs mer
Kategorier på album
Alla bilderResenärSvit och rumPool och strandMiddagFamilje- och lekområdenFöretagscenter och evenemangsrum
Professionella bilder enbart för TripAdvisorFiloxenia Hotel
The Standard Room at the Filoxenia Hotel
Professionella bilder enbart för TripAdvisorFiloxenia Hotel
The Standard Room at the Filoxenia Hotel
Professionella bilder enbart för TripAdvisorFiloxenia Hotel
The Standard Family Apartment at the Filoxenia Hotel
room 327
A lovely clean room!
FöregåendeNästa
12345642
Hi could you please tell me what alcoholic drinks are on the all inclusive Thanks
Well the vodka & cokes I had were big measures & I could definitely tell!! Maybe I’m not a hardened drinker!! The beer is good too
0 röster
Visa alla svar
How much is the local tax on a 2 week stay?
I think it's €3 per room, per night??
3 röster
Visa alla svar
A lot of places take cards. There are cash machines in the centre of Tsilovi if not.
1 röst
Visa alla svar
Hiya travelling to filoxenia this weekend do I need plug adapters
Take a cheap travel extension and mosquito repellent
1 röst
Visa alla svar
Hi, what is the restaurant dress code for the evening meal
Hi for the evening meals there is a casual dress code.
1 röst
Visa alla svar
FöregåendeNästa
12345649
FöregåendeNästa
11
PRISKLASS
96 US$ - 761 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
filoxenia hotel tsilivi
PLATS
GreklandJoniska öarnaZakynthosTsilivi
ANTAL RUM
100
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt