Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Edificio Marina Duquesa

Spara
Dela
Översikt
Edif. Marina De La Duquesa, 6, 0, Manilva Spanien Visa på karta
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]},"scriptFlags":null}
Omdömen (6)
Filtrera omdömen
4 resultat
Medlemsbetyg
1
0
2
0
1
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
1
0
2
0
1
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 17 maj 2018

Utdrag ur dagboken hålls under vistelsen i denna lägenhet i Duquesas hamn februari 2018: - Jag hyrde denna lägenhet i 3 månader genom ett företag som heter HOME QUEST ESTATE i Duquesa. Jag tog den här lägenheten med garantin från dem att det skulle vara...sol på balkongen - det var cirka 10 minuter om dagen. Toaletten gick fel dagen efter att jag kom, spolen fastnade, rörmokaren kom och tittade på toaletten men vad han gjorde för att fixa det fungerade inte. Det reparerades två gånger medan jag var där men det var fortfarande inte fixat, det var faktiskt värre efter reparation. Det var felaktigt för nästan varje dag i 10 dagar medan jag var där. I slutet var toaletten själv isolerad och jag var tvungen att använda den andra. Det fanns 4 strömavbrott på grund av felaktiga elektricitet i plattan, en inträffade medan jag var i duschen och jag hamnade i tonen svart som utsidan av luckorna var nere. Jag föll i mörkret och twisted my knee som vid 89 och är en wobbly walker som kräver en mobilitet scooter och 4 hjulet walking hjälp var inte bra. Denna skada har stannat hos mig och jag behöver nu smärtstillande medel för detta Andra strömavbrott inträffade när du slår på spisen eller värmen. Med alla dessa strömavbrott gick inte strömbrytaren och ingen annan platt i blocket hade några problem. Elektroteknikerna kom och diagnostiserade elektriska graderingsproblem i lägenheten. De gjorde flera möten och kom alltid på en annan tid till mötet. Det var faktiskt föreslog för mig att jag betalar för en uppgradering på kretskortet - det var bara otroligt. Jag var chockad minst sagt.  Jag fick veta att pannan skulle ersättas - det var det inte Badrummet utanför sovrummet hade ingen uppvärmning - det frysning Det andra sovrummet hade också ingen uppvärmning och fryser också Båda dessa rum var väldigt bullriga under dagen på grund av att denna lägenhet ligger precis intill den mycket upptagna dubbla körbanan Jag klagade och erbjöds en alternativ lägenhet på grund av problemen med den här, men när jag kom dit för att se den av min vårdare, var det 2 km uppför en brant kulle som min mobilitetsskoter inte skulle gå upp. Detta faktum var säkerhetskopierat av det hyraföretag som jag hade scootern från Vid denna tidpunkt tänkte jag på allvar att ge upp och gå tillbaka till Storbritannien istället för att spendera 3 månader i denna fruktansvärda lägenhet, men jag hade blivit gjord för att underteckna ett 3 månaders kontrakt av HOMEQUEST ESTATE Min son och hans fru flög ut från England och berättade att jag inte skulle stanna i den här lägenheten eftersom den inte passade för ändamål. Det var mycket kallt - vissa rum utan värme, hade strömavbrott, hade felaktiga elektricitet, var bullriga och balkongen mötte dubbla körbanan, det fanns lite eller ingen sol på balkongen och alla balkongmöbler var snuskig. Tydligen INTE vad som lovades på kontraktet när jag undertecknade det. Min son besökte HOMEQUEST i förhållande till alla ovanstående problem men möttes med en kunde inte bry sig om mindre attityd. De hade min insättning och första månad hyra .... Många av mina tio dagar som spenderades i denna olämpliga lägenhet spenderades bortkastade och väntade på att affärerna skulle komma och lösa alla problem. Jag lämnade denna fruktansvärda lägenhet på grund av allt ovan och på grund av det var det klart inte lämpligt för mig vid 89 års ålder. Jag gick senare till HOMEQUEST och bad om min insättning tillbaka som enligt min mening hade de inte uppfyllt sitt kontrakt igen på grund av alla ovanstående. Jag blev ropad av en mycket oförskämd och bruskig man som ringde Paul som sa att jag hade brutit mitt kontrakt med dem och dessutom hade jag använt 220 euro el i 10 dagar, hur han kunde rättfärdiga det jag inte vet men jag var Aldrig visat några mätvärden ... Jag blev anklagad för att lämna klimatanläggningen när jag lämnade och lämnade alla lamporna som jag inte gjorde. Jag skulle inte rekommendera någon som vistas i den här lägenheten eller handskas med HOMEQUEST ESTATE Jag känner mig väldigt starkt att de utnyttjade det faktum att jag är 89Mer

Omdömet skrevs 19 juni 2017

Hej jo när jag kommer att behöva klargöra dina problem men denna gång offentligt eftersom du inte verkar förstå mycket om betydelsen av insättning. som förklarats i mitt tidigare samtal med dig, det finns en skillnad mellan en depositionsavgift och en deposition. en depositionsavgift är...25% av det totala belopp som måste betalas vid bokning. i ditt fall var det 245 €. Av det totala beloppet finns också en 200 € deposition som återbetalas när fastigheten har kontrollerats. Vi har återbetalat dig den 200 € skada som du betalat. Jag är inte säker på varför du förväntar dig att få 245 €. När det gäller tvättmaskinen skickade vi någon för att titta på den. Om det här är en avslappnad attityd, vilar jag mitt fall. När det gäller tvättbeloppet du har spenderat, bad jag dig att ge mig ett kvitto för att betala tillbaka vilket belopp som betalats men till nytta. dessutom, när vi har skickat huvudpersonen för att fixa maskinen, nämnde du aldrig någonting. Det är bara när du lämnade att vi hör att du fortfarande har problem med tvättmaskinen. Vi försöker vårt bästa för att tillgodose alla våra kunder så professionellt som möjligt men obvioulsy vi kan inte behaga alla.Mer

Omdömet skrevs 18 juli 2016

Vi besökte Marina Duquesa i april i år, två vuxna och tre barn. Den komplexa och läget är utmärkt, perfekt för en familj men Costa Holidays var en besvikelse. Vi hyrde en 3 säng penthouse och betalade 245 deposition med den förståelse 200 skulle vara...tillbaka. Men vårt tvättmaskin dörren gick sönder dag 1 i vår semester och vi rapporterade det omedelbart med 3 småbarn var det ett stort problem. Det tog full vecka (av vår 10 dagars semester) till costa att julen lösa problemet och så vi var tvungna att använda lokala tvättomat så vi var tvungna att gå till trassel med att föra tvättservice till den lokala tvättomat och betala för det.Costa var så avslappnat och inte alls bryr dig om detta. Vid hemkomsten till hem de återbetalade våra 200 men höll den 45 av våra deposition även efter den tvättservice frågor. Jag mejlade dem, särskilt länge sedan ifrågasattes det och de har bara tappat den här klagomål och vägrar att svara på omdömen. De flesta besviken och definitivt inte skulle hyra från Costa någonsin igen. Deras attityd var till föga hjälp och kunde inte bry mig mindre.Mer

Omdömet skrevs 15 juni 2015 från mobil enhet

Läget och området och det mesta av restauranger kunde inte ha varit bättre, men vi bodde i lägenhet 954 och det var fruktansvärt. Det luktade hemskt hela tiden vi var där, och när vi klagade vi fick höra att det skulle fixas av följande vecka,...som var inte bra för oss. Älskade porten, men kommer att leta efter en bättre lägenhet nästa gång!!poolen och det omgivande området kan också ha varit bättre underhållet.Mer

Visa fler omdömen
Om
Antal rum
300
Plats
Spanien > Andalusien > Province of Malaga > Costa del Sol > Manilva
Antal rum
300
Plats
Spanien > Andalusien > Province of Malaga > Costa del Sol > Manilva
I närheten
Hotell i närhetenVisa alla 10 hotell i närheten
Pueblo El Goleto Aparthotel
198 omdömen
1,03 km bort
Hotel Apartamentos Manilva Sun
49 omdömen
1,06 km bort
Villa Erina Park Hotel
127 omdömen
1,3 km bort
Don Agustin
103 omdömen
1,38 km bort
Restauranger i närhetenVisa alla 176 restauranger i närheten
Indian Restaurant Chilli La Duquesa
196 omdömen
0,3 km bort
La Traviata Duquesa
357 omdömen
0,28 km bort
Gecko Tapas Lounge Bar
111 omdömen
0,31 km bort
Sabor Toscano
252 omdömen
0,34 km bort
Sevärdheter i närhetenVisa alla 31 sevärdheter i närheten
Puerto de la Duquesa
186 omdömen
0,36 km bort
Dean's Charter Fishing
99 omdömen
0,37 km bort
Roadrunner Leisure
36 omdömen
0,32 km bort
Castillo de la Duquesa
53 omdömen
0,52 km bort
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Edificio Marina Duquesa.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt