Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Spara
Dela
Resenär (12170)
Pool och strand (3235)
Svit och rum (1352)
Översikt
  • Utmärkt36 %
  • Mycket bra36 %
  • Medel17 %
  • Dåligt7 %
  • Hemskt4 %
  • 5 mars 2017
    “Skön avkoppling”
  • 9 apr. 2016
    “Extra allt”
Cayo Santa Maria, Caibarien, Villa Clara Jardines del Rey, Villa Clara Kuba Visa på karta
BEKVÄMLIGHETER
Internet
Fri parkering
Frukost ingår
Luftkonditionering
Precis vid stranden
Pool
Rökfria rum
3.5-stjärnigt boende
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]},"scriptFlags":null}
Omdömen (8 904)
Filtrera omdömen
1 580 resultat
Medlemsbetyg
594
632
220
86
48
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
594
632
220
86
48
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 1 580 omdömen
Omdömet skrevs 5 mars 2017

Ett perfekt ställe där man kan stanna några dagar för att sola, bada och koppla av om man är på en rundresa, men även om man bara är iväg för sol och bad. Fina rum, fantastiska restauranger & mycket bra service.

Tack Cina55
Svar från DirectorMLD, General Manager för Melia Las DunasSvarade 6 mars 2017

Bäste Kund: Tack för ditt besök Melia Las Dunas och granska vistelse på resan rådgivare. Din tillfredsställelse är den bästa belöningen för vårt arbete. Det kommer att bli ett sant nöje för oss alla emot honom igen nästa säsong. Laurent Labal Verkställande Direktör

Omdömet skrevs 9 april 2016

Ett mycket bra hotell om man gillar All Inclusive koncepet. Flera restauranger mycket bra pool och havet alldeles intill med tillhörande strand. Hotellet ligger i ett stort område så det kan bli långa sträckor att gå om man hamnar en bit bort men det finns...Mer

Tack Christer L
Svar från DirectorMLD, General Manager för Melia Las DunasSvarade 11 april 2016
Google-översättning

Dear Guest: It is been a huge pleasure to have you as a guest in our hotel Melia Las Dunas,...Mer

Omdömet skrevs 27 augusti 2015

Vi hade bokat 6 nätter och vi var tre personer. Hotellet höll väldigt hög standard även att det inte är nybyggt. All Inclusive koncepet var det bästa som jag varit med om. Mat, dryck och utbud var mycket tilltalande. Både bufférestaurangerna och ala carte höll...Mer

Tack Jonhul
Svar från DirectorMLD, Director General för Melia Las DunasSvarade 31 augusti 2015
Google-översättning

Dear Mr. Jonhul: Muchas gracias por visitar nuestro país y nuestro hotel Melia las Dunas, para nosotros ha sido un...Mer

Omdömet skrevs 10 december 2014

Stor anläggning. Hotellet ha många stjärnor, men avstånden inom anläggningen och slamret och den höga ljudnivån i den stora buffé-restaurangen drar ner betyget. Maträtterna var många men upplägget likt en svenska lunchrestaurang med självservering. Vi provade även de andra restaurangerna och den italienska var en...Mer

1  Tack JohaniBromma
Svar från DirectorMLD, Director General för Melia Las DunasSvarade 11 december 2014
Google-översättning

Dear Mr. JohaniBromma : It is been a true pleasure to receive you at Melia Las Dunas, you will be...Mer

De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 4 augusti 2017

Stranden - där är det? Det var stranden tagit bort i en storm av september 2016 ! Kolarkojor och sanden var borta från stranden. Det fanns inga platser för oss att hitta skugga eller place solstolar på. Det är därför vi kommit till Kuba -...för dess stränder. Med det borta, vi tvingades att antingen gå till poolen (mer om detta nedan) or to the neighbouring hotel Melia Sta Maria's beach. På det angränsande stranden, vi trakasserades dagligen av stranden administratörer: det var inte vårt beach och hur vi skall inte vara där. De ville lämna oss ifred efter att vi betalat dem 3 - 5 pesos varje dag. De skulle göra det här för alla andra gäster från vårt hotell också, och det kändes som utpressning. Är inte de tog också en del av Melia hotellkedja? Varför var inte vi sa till om saknas beach at the time of booking? Om vi hade vetat om det här, vi vill ha valt ett annat hotell helt och hållet. Pool - på grund av beach som sedan borta, de flesta av gästerna var tvungna att åka dit. Förra året, det var vattnet hade städats varje dag på 6:00. Det här gången runt omkring, på vår första dag där - nej en städas de pool, vi var i den tills 8:00. Den andra dagen, ingen kom igen, samt vatten så förorenade att det var man kunde inte se den nedre delen av det. Jag vände mig till personalen på poolområdet med renare närvarande och frågade om det, de bara ryckte på axlarna sina axlar och sade att det bara behöver lite klor. På den här dagen min dotter blev sjuk med diarré som varade resten av resan och vid vår återkomst också. Och jag tror hänföra dem till poolvattnet (brist på) renlighet. Transport från flygplatsen till resort - på resa till hotellet, företrädaren på bussen pratade hela tiden (över 1 . 5 Timmar) och under sitt soliloquy den sak han lyfte fram den mest var att människor kommer hit för att hitta själva kubanska fruar eller kubansk makens även om de har en kanadensiska den redan och vad händer på Kuba vistelser i Kuba. Jag hittade detta högst opassande och upprepning och stötande, det mycket irriterande. Kontrollera - i - vi hade begärt ett rum med king size säng, och för vår syster - i - lag's rum att vara nära av vårt. När vi checkade in fick vi ett rum med två dubbelsängar för 3 av oss, och min syster - i - lag's rum var på andra sidan av resort (se resort karta) . Det tog ungefär 3 timmar för personalen i receptionen att rätta till detta. Oh, och jag ringde hotellet 2 dagar innan vår ankomst för att bekräfta att vi får dessa rum, och jag var säker över telefon att det kommer att väntade på oss som efterfrågades. Rum - för de första 3 dagarna, only sängen var bäddad, toalettpapper och fylldes handdukar skulle hängas upp till torra, inte bytas ut. Först efter att jag hade begärt att det var sopas bort och handdukarna byttes ut på 4:e dag det var verkligen städas och vi fick nya handdukar. Fastigheten - denna gång var det dåligt underhållet. Vi såg den välkända berömde trädgårdsmästaren men han var de mestadels är i skuggan att slappa. Det var skräp ligger utströdda i främre av vår bungalow, jag ens plockade upp en del av det som det var i gräset för dagar orörd. Stora kaukasus av döda krabbor var nästa till gångavstånd vägar för dagar orörda. Golf vagnar - en dag medan bära våra dotter, vi hade en nära missa inte med en av dem efter halva dagen. Det var kört från bakom oss och det var min hustru som skrek för oss att komma ur vägen, och mig hoppar från att sparade oss gångstigen. Han ville inte långsammare efter det heller. Jag hade hoppats att han skulle komma runt omkring för mig att få hans namn, men han kom aldrig tillbaka att sätt. Jag tror att den allmänna säkerheten och kör bör förfarandena vara ett omdöme på att resort. Buffé-Maten - den maturvalet blivit mycket värre sedan vårt senaste besök där. Det fanns ingen urval av kött på någon dag. Jag gillar fisk, men att äta för lunch och middag varje dag för 7 dagar blir tråkig. Öknar var mestadels vispa grädde med torra kakor. Detta konkurrerar med 2 * hotell jag besökt i de tidigare, och även de hade kött på menyn. Restaurang kypare - tabeller var de enda rengjord i slutet av festmaten tid. Om vi var de första satt vid bordet, skulle det vara smutsigt (torkades inte) , saknade redskap och glas. På par tillfällen till servitörerna skulle platt ut vägrar att lägga oss drycker, om det var blev nära måltid period eller de skulle vara ingenstans. Jag minns fanns bara 2 servitörer som fortfarande var gör sitt jobb, övriga är inte var eller brydde sig inte till. Övrig personal - slutligen, men inte minst, en servitör på 24 - timmars bar höll på och slå på min hustru medan hon var där med sin syster, trots att hon uttryckte sitt ointresse att det blev så obehagligt att hon var tvungna att lämna och inte ville att åka tillbaka till den stapeln för resten av resan. Vid poolen hut, för handduk utbyte, har upprepade gånger att ställa min dotter om hon ville damen att bo med henne på Kuba och göra dessa arrangemang med henne. Mycket olämpligt… Det behöver inte sägas att det inte att vara en 4:e besök här. . .Mer

Svar från DirectorMLD, Director General för Melia Las DunasSvarade 7 augusti 2017
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
Om
Hotellklass
Bekvämligheter
HOTELLEGENSKAPER
Pool
Precis vid stranden
Restaurang
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Fri parkering
Bar/lounge
Spa
Frukost ingår
Affärscenter med tillgång till internet
Anpassat för rullstol
Bankett-rum
Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat)
Barnpassning
Concierge
Flerspråkig personal
Frukost tillgängligt
Kemtvätt
Konferensanläggningar
Kylskåp på rummet
Luftkonditionering
Minibar
Mötesrum
Tennisbana
Tvättservice
Utomhuspool
Vuxenpool
Rumservice
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Typ av hotell
Spa
,
Romantiskt
,
Vid stranden
,
Hotell i populära semesterorter
Rumstyper
Sviter, Rökfria rum, Familjerum, Handikappanpassade rum
Hotellklass
Typ av hotell
Spa
,
Romantiskt
,
Vid stranden
,
Hotell i populära semesterorter
Rumstyper
Sviter, Rökfria rum, Familjerum, Handikappanpassade rum
Antal rum
925
Kallas också
Melia Las Dunas Hotel Cayo Santa Maria
,
Melia Cayo Santa Maria
,
Melia Hotel Las Dunas
,
Melia Las Dunas Cuba
Plats
Karibien > Kuba > Villa Clara Province > Cayo Santa Maria
Hotellklass
Typ av hotell
Spa
,
Romantiskt
,
Vid stranden
,
Hotell i populära semesterorter
Rumstyper
Sviter, Rökfria rum, Familjerum, Handikappanpassade rum
Antal rum
925
Kallas också
Melia Las Dunas Hotel Cayo Santa Maria
,
Melia Cayo Santa Maria
,
Melia Hotel Las Dunas
,
Melia Las Dunas Cuba
Plats
Karibien > Kuba > Villa Clara Province > Cayo Santa Maria
Bilder
Resenär (12 170)
Pool och strand (3 235)
Svit och rum (1 352)
Middag (835)
Familje- och lekområden (176)
Företagscenter och evenemangsrum (91)
I närheten
Hotell i närhetenSe alla 338 hotell i Kuba
Melia Cayo Santa Maria
4 812 omdömen
0,36 km bort
Sol Cayo Santa Maria
2 898 omdömen
0,83 km bort
Hotel Playa Cayo Santa Maria
7 266 omdömen
1,09 km bort
Starfish Cayo Santa Maria
2 742 omdömen
1,89 km bort
Restauranger i närhetenVisa alla 1 903 restauranger i Kuba
Restaurante La Estancia
105 omdömen
53,12 km bort
Lenny's Bar and Grill
929 omdömen
67,93 km bort
Restaurant Maite La Qbana
213 omdömen
75,29 km bort
Isabel y Fernando
23 omdömen
0,24 km bort
Sevärdheter i närhetenVisa alla 1 081sevärdheter i Kuba
Santa Maria Beach
1 572 omdömen
3,15 km bort
Delfinario en Cayo Santa Maria
2 770 omdömen
4,68 km bort
Plaza La Estrella
757 omdömen
2,59 km bort
Melia Buenavista Spa
49 omdömen
2,95 km bort
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Melia Las Dunas.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt