Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Iberostar Daiquiri

Besök hotellets webbplats
Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Hotellbekvämligheter
Pool
Restaurang
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat)
Anpassat för rullstol
Bar/lounge
Flygplatstransport
Offentligt wifi
Betalt internet
Tennisbana
Concierge
Flerspråkig personal
Barnpassning
Utomhuspool
Frukost tillgängligt
Visa fler
Rumsegenskaper
Rökfria rum
Luftkonditionering
Familjerum
Handikappanpassade rum
Kylskåp på rummet
Minibar
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Utsikt över lagunen
Klassiskt
HOTELLKLASS
Hotellänkar
Besök hotellets webbplats
Hotellerbjudanden
Plats
Helhetsvy
Vägbeskrivning
Jardines del Rey flygplats16 km
Visa alla hotell i närheten
Restauranger i närheten
Visa alla restauranger i närheten
Sevärdheter i närheten
Visa alla sevärdheter i närheten
Omdömen med mera
4 423omdömen
7 867bilder
855F+S
1 rumstips
Medlemsbetyg
  • 1 659
  • 1 638
  • 734
  • 268
  • 126
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Fler språk
  • Filtrera
  • Svenska
Hitta omdömen som nämner
Jag kan verkligen rekommendera detta hotell om man vill sola och bada som en avslutning på en Cubaresa .
Hotellet är rent och snyggt och maten håller väldigt hög kvalitet.
Personalen är trevlig och här finns allt man kan behöva.
Läs mer
Svar från Fernando M, Manager för Iberostar Daiquiri
Svarade 21 feb. 2016
Dear Guest, There is nothing we love more than reading that our guests felt well looked after and thoroughly enjoyed every aspect of their stay at our IBEROSTAR Daiquiri hotel; we are very grateful for the time you took out of your day to share your satisfaction with the travel community of TripAdvisor. We are very grateful for your nice comments towards our entertainment team whose enthusiasm is contagious and they strive to offer a wide variety of leisure and sport activities throughout the day as well as entertaining evening shows to make our guests' stay a memorable one. Moreover, we thank you for your highlight of the cleanliness of our indoor and outdoor installations because as an IBEROSTAR hotel we strive to give total confidence in this area, knowing that hygiene and cleanliness are aspects of primary importance for our guests to feel comfortable in our hotels. Once again we thank you once more for sharing your opinion and letting us know that you enjoyed your holiday with us and we look forward to welcoming you back in a near future. Kind regards Online Reputation Manager
Läs mer
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Jag såg fram emot en bit av ett äventyr, vissa segling bra mat och en liten bit spoiling i tio dagar, men denna dröm var kort levde.
Vid ankomsten till hotellet finns det var inget välkommen - precis få en portnyckel och gav oss en karta och skickade med min tunga resväska och up
Läs mer
Svar från QualityMCuba, Manager för Iberostar Daiquiri
Svarade 17 aug. 2017
Dear guest, Thank you for choosing our hotel to enjoy your holidays, we are happy to know that our beach has fulfilled your expectations. On the other hand we are saddened to read you got a virus in your stomach. There is a doctor on site and everyday he reports to the Management for every incident he assists. Your report really caught our attention and we investigated further. We are the first ones that want to know about any type of illnesses in order to avoid a massive contamination especially in a resort that holds thousands of guests. We have an in-house H & S department as well as an external company (MINSAP) that undertakes regular control audits. They verify our system procedures and the quality of our food and drinks and they did not find any trace that indicated that these were not up to the demanded standards. Nor did they find any bacteria or parasites. Indeed, if that had been the case, we would have had more reports of guests or staff being sick. Any isolated case may be caused for different reasons, e.g. for eating outside the resort, and this could be the reason of you catching a bug from somebody (stomach flu/gastroenteritis or similar which is extremely contagious). However we hope that you recovered quickly and that your vacation was not completely spoiled by this. From the management team we would really want to know about your condition to take action and offer medical help if that was the case, we recommend in the future when something is not pleasing you in the way it is supposed to just to have a few words with the management team so we can be able to help you in time. We would like you to come back in the future and we would be more than grateful to welcome you as you deserve. Warm regards, Quality Manager IBEROSTAR Cuba
Läs mer
En riktigt trevlig vänliga hotel. Det har en på plats medical center och en bank. All personal är så hårt arbetande och vänlig. Vi hittade den mat att vara ok , du har att komma ihåg att du är i Kuba. De bjöd matlagningsstationer vid varje måltid där du kunde ha kyckling, nötkött
Läs mer
+7
Gick för 2 veckor med familj & vänner, hade en fantastisk tid, om vädret fantastiskt, hotel bra men är ute efter trött nu och kunde göra med en riktigt bra spelsystemet. Maten var bra i den buffé restaurang och mexikanska en la carte, men den kubanska en la carte var ganska möjli
Läs mer
Mycket nästan paradis. Ett underbart hotell med fantastisk personal men maten besvikelse bara lite. The beachfront var lite små och den rutt som den kan göra med lite renovering. Sammantaget en fantastisk semester.
Läs mer
Föregående
Kategorier på album
Alla bilderResenärPool och strandSvit och rumMiddagFamilje- och lekområdenFöretagscenter och evenemangsrum
Il avait plu 5 minutes ... c'est tout
Föregående
Is there a mini bar/fridge in the rooms. how often are they restocked thanks
I am looking for a government regulated cigar store (La Casa del Habano) at or near this resort - Iberostar Daiquiri. Does any one know where they are located?
Can someone please tell me why the hotel does not respond to emails. I have sent a dozen emails to the resort directly and have received no response. this has resort has been a family favorite for years. i am getting worried I made a mistake coming back. we are platinum gold members as we have been to the resort 4 times over 15 years. could some one please turn the computer on. I read many reviews that say the same.
My review has the contact information, response was fast.
0 röster
Hi is there any horseriding near this hotel?
Dear customer, Thank you for your interest in our hotel Iberostar Daiquiri 4*. Please, accept our apologies for the delay in our response. We would like to suggest you to contact the hotel directly for detailed information. You will find the contact information in the Iberostar website. Kind regards, Iberostar Hotels & Resorts Customer Service.
0 röster
Visa alla svar
I mean the bar on the beach last time it was being rebuilt
Dear customer, Thank you for your interest in our hotel Iberostar Daiquiri 4*. We would like to inform you that our beach bar was being rebuilt after the strom that hit our beautiful island but we have rebuilt it and we are now serving cocktails once again on the beach. We would like to suggest you to contact the hotel directly for detailed information. You will find the contact information in the Iberostar website. Kind regards, Iberostar Hotels & Resorts Customer Service.
0 röster
Visa alla svar
Föregående
"Wi-fi finns endast i receptionen mot betalning"
PRISKLASS
91 US$ - 231 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
iberostar daiquiri hotel cayo guillermoiberostar cayo guillermoiberostar daiquiri cubaiberostar hotel cayo guillermoiberostar daiquiri cayo guillermo
PLATS
KaribienKubaCiego de Avila provinsenJardines del Rey ArchipelagoCayo Guillermo
ANTAL RUM
312
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt