Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Mola2 Resort Gili Air

Spara
Dela
Resenär (199)
Svit och rum (29)
Pool och strand (24)
Översikt
Desa Gili Indah, Västra Nusa Tenggara 80234 Indonesien Visa på karta
BEKVÄMLIGHETER
Kostnadsfritt wifi
Frukost ingår
Luftkonditionering
Precis vid stranden
Pool
Rökfritt hotell
Restaurang
3.5-stjärnigt boende
Omdömen (160)
Filtrera omdömen
19 resultat
Medlemsbetyg
6
9
3
1
0
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
6
9
3
1
0
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 19 omdömen
Omdömet skrevs 19 juli 2018 från mobil enhet

Hotellet ligger nära stranden med vackra solnedgångar. Stranden är badbar till ca 14, sedan blir det lågvatten. Bra restaurang och bar på hotellet. Om du tar frukost serveras den där. Frukosten är bra och varierad. Hotellets pool går att använda. Underhålls väl. Främst för barn....Mer

Tack Johan N
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Jag åkte dit med min familj (unga barn, föräldrar) . Bodde i 5 dagar och hade en helt fantastisk tid! Vänlig personal, god mat, rent och trevligt luftkonditionerade rummet. Mycket bekväm säng, trevlig dusch med fantastiskt varmt vatten. Sunset var vacker och varje dag. Det...är ganska blåsigt på kvällen så packa en lång ärm!Mer

Omdömet skrevs 20 juli 2017 från mobil enhet

Hotellet är fantastiskt beläget på en lugn litet paradis på Gilli air. Inga bilar, bara cyklar runt, gör att du genast glömmer de caos och trafiken av Bali. Omgivningarna är lugna också eftersom hotellet ligger 10 minuters bort från " nattlivet " . Vi bodde...i en dubbel våningen svit med egen terrass och en ursprungliga öppna - luftkonditionering badrum! Vi kände oss som Flintstone under stjärnorna men vad en unik upplevelse! The beauty of the sea framför hotellet gjorde att du glömmer rummet såg lite mörkt och trötta ( det yttre vita soffan var verkligen smutsigt) även om hotellet öppnade bara 3 år sedan . Personalen i allmänhet mycket vänlig, särskilt vid frukost- /lunch/middag som dagligen ägde rum i samma underbar plats på stranden. Vi hade varje dag lite vegetabilisk och indonesiska rätter som var utsökta . Om vissa anteckningar har som skall göras, vi rekommenderar jag föreslår att personal för att ta bra hand om stranden och bättre strandfaciliteterna. (Plastflaskor bör samlas in varje dag vilket var inte händer alltid eller att stolarna för gäster bör få vissa Mer ombrella att skydda från sun. ) Med tanke på opretentiös resmål, det är ett ställe jag skulle försöka igen!Mer

Omdömet skrevs 6 juli 2017

Medan hotellet var fantastisk - jag hade en VER dåliga erfarenheter med båten som var chartrade för mig av hotellet. Mina barn och jag bodde på Mola 2 Resort på Gili Air Island Juli 22 - 25 . Vi chartrade en båt (genom din hotel)...att ta oss tillbaka till Bali där en bil var att plocka upp oss och köra oss till den flygplats. Cirka 30 minuters bilresa till flygplatsen när vi kom tillbaka till Bali. Medan på den docka en man är att ha pratat mig och de är laddar upp våra väskor. . . Jag tycker absolut inte mycket av den som vi fick på. Då båten (mer av en skiff) är studsa över hela havet och helt plötsligt förvandlas, slutar de att båten i mitten ocean. Jag börjar titta runt och det finns 3 män och mig, och mina 2 barn. De börjar att båten igen (stopp det ännu en gång att sätta gas i the boat - de var du använder en läsk flaska att fylla det gas, fanns det inga lampor på båten) . Vi får äntligen till den andra sidan. . . MEN. . . ) Det finns ingen bil väntade på oss som fick vi höra. Männen mars oss av båten och promenadavstånd upp oss i djungeln. Vid ett tillfälle eftersom han ger oss allt djupare in i djungeln - de försöker få oss att gå in i ett hus. Vi säger nej och sedan promenad genom mer djungel. De drar oss till denna nedgånget, smutsigt ställe av en krabba kläckeri och börjar bråka med mig om pengar. Det finns nu 7 män och mig och mina två barn. På denna punkt, så inser jag de har stulit $ 800 från min plånbok och hela min kreditkort. Mina döttrar" telefon har också varit stulna och ett par Calvin Klein solglasögon. Igen, det nu 7 män är att berätta mig de vill ha mer pengar från mig för en bil. Som mer röster är som höjs, jag ringde de Förenta staterna Embassy att låta dem vet vi var i problem och vi behövde hjälp. Mer mycket arguing ensues och de försöker att ta våra väskor. Min son grabs våra väskor tillbaka och skrik KÖR. Han är i främre, min dotter i mitten och jag är i baksätet. Vi börjar nu stöta för våra liv nedför backen i djungeln mot havet i totalt mörker mörkt när du drar våra väskor. Vi gör det tillbaka till ner till stranden, där vi ser männen hoppa på båten som förde oss över och motor ut ur där. Välsigne min son. . Han förde min väska och hans och min dotter . gjorde det bästa hon kan för att dra hennes igenom sanden. Vi hade ingen vatten. Min dotter var så rädd var hon kräkningar, Vi hade ingen aning om de andra män jagade oss. Den U. S. Embassy ringde alla 30 minuter till se till att vi var okej (vi var inte) och berättade för mig att vi var så avlägset beläget de kunde inte att hitta oss. Vi gick på stranden i den mörka för 2 timmar. Vi kan självklart missade vårt flygresor. . . Vi kom på grund av vissa bostäder och började skrika hjälp - till ingen nytta. Till sist, vi kom på en gata och visade att på det. Vi började skrika igen och en hund började skällande. En kvinna som av alla saker var amerikanska stannade vid dörren. Vi fick höra henne att vi var amerikanska och vi var i besvär. Hon till slut öppnade dörren, gav oss vatten och kallade sin personliga föraren tog oss till flygplatsen. Vi var 4 timmar från flygplatsen! De hyrde män (från din hotel) hade aldrig någon avsikt av att ta oss till flygplatsen. Vi missade flyg, jag hade inga pengar eller kreditkort och var 9 , 000 km bort från hem med 2 barn. Jag hade att låna pengar från min arbetsgivare om att få betala för nya flyg hem och för en hotel, och mat. Detta var det läskigaste händelse av mitt liv och ett som kunde ha blivit ut ens mer dåligt än det var. Gör du något bakgrundskontroller på ditt charterbåtar? Är det så du fungerar i Bali? Mer än något, jag skulle vilja ha några svar och ansvarighet här. Det här var inte bara en skrämmande upplevelse, men en mycket, mycket dyrt en (nästan $ 3 , 000 till vara exakt) Jag skulle gärna vilja några - och jag förtjänar en del svarMer

Omdömet skrevs 23 juni 2017

Vi bor här för 3 nätter och det var utmärkt! Läget är verkligen bra och vi fick sunset point. Men det är poolen alltför smutsig och inte bra. De livsmedel här sååå bra! Demaiq restaurang är den bästa en för oss i gili air. Den...penne köttfärssås så fantastisk! Jag och min partner gillade det verkligen och personalen var verkligen hjälpsamma. Bra ställe, bra strand och bra personal! Vi kommer definitivt komma tillbaka! ! ! !Mer

Visa fler omdömen
Om
Hotellklass
Bekvämligheter
HOTELLEGENSKAPER
Pool
Precis vid stranden
Rumservice
Restaurang
Bar/lounge
Spa
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Frukost ingår
Concierge
Flerspråkig personal
Flygplatstransport
Luftkonditionering
Rökfritt hotell
Tvättservice
Utomhuspool
Typ av hotell
Spa
,
Hotell i populära semesterorter
Rumstyper
Sviter, Rökfria rum
Hotellklass
Typ av hotell
Spa
,
Hotell i populära semesterorter
Rumstyper
Sviter, Rökfria rum
Antal rum
39
Prisklass
73 US$ - 146 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Plats
Indonesien > Västra Nusa Tenggara > Lombok > Gili Islands > Gili Air
Hotellklass
Typ av hotell
Spa
,
Hotell i populära semesterorter
Rumstyper
Sviter, Rökfria rum
Antal rum
39
Prisklass
73 US$ - 146 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Plats
Indonesien > Västra Nusa Tenggara > Lombok > Gili Islands > Gili Air
Bilder
Resenär (199)
Svit och rum (29)
Pool och strand (24)
Middag (14)
I närheten
Hotell i närhetenSe alla 21 hotell i Gili Air
Lucy's Garden Hotel
109 omdömen
0,12 km bort
Hotel Ombak Paradise
111 omdömen
0,32 km bort
Villa Karang Hotel and Spa
440 omdömen
0,42 km bort
Scallywags Smugglers Hideaway
319 omdömen
0,57 km bort
Restauranger i närhetenVisa alla 104 restauranger i Gili Air
Classico Italiano
955 omdömen
0,57 km bort
Mowie's Bar
893 omdömen
0,09 km bort
Captain Coconuts Gili
161 omdömen
0,12 km bort
Dolcemare Restaurant
114 omdömen
0,18 km bort
Sevärdheter i närhetenVisa alla 46sevärdheter i Gili Air
Gili Air Night Market
50 omdömen
0,67 km bort
Fantastic Gili Fast Boat
31 omdömen
0,65 km bort
3W Dive Gili Air
919 omdömen
1,11 km bort
Manta Dive Gili Air
1 289 omdömen
1,1 km bort
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Mola2 Resort Gili Air.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt