Avia Villa
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Förteckningarna över bokningserbjudanden för varje verksamhet tar hänsyn till den ersättning som våra partner betalar till oss. Priserna som visas kan vara för olika rumstyper. De priser som visas är de lägsta tillgängliga, vilket motsvarar den billigaste tillgängliga rumstypen, som tillhandahålls av våra partner vid tidpunkten då användaren söker.

Avia Villa

Jl. Pantai Sunset, Pemenang, Västra Nusa Tenggara 83352 Indonesien
Resenär (458)
Private villa
Svit och rum (77)
Restaurant on site
Middag (51)

Visa priser för dina resdatum

Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla

Om

4,0
#1 av 4 semesterorter i Gili Meno
4,6 av 5 bubblor
Läge
4,2 av 5 bubblor
Renlighet
4,2 av 5 bubblor
Service
3,8 av 5 bubblor
Standard

Välkommen till Avia Villa! Det här semesterorten blir som ditt "andra hem" när du besöker Gili Meno och erbjuder många bekvämligheter som är framtagna för att ge dig en bättre vistelse.

Hotellets gäster erbjuds kostnadsfritt wifi och rummen på Avia Villa har en plattskärms-tv, luftkonditionering och en minibar.

Under din vistelse kan du utnyttja några av de bekvämligheter som erbjuds, till exempel en reception som är öppen dygnet runt, rumservice och en concierge. Gäster på Avia Villa har även tillgång till en pool och gratis frukost, som finns på hotellet.

När du känner dig hungrig ska du besöka Karma Beach Gili Meno, som är en restaurang med mat från medelhavet som är populär bland både lokalbefolkningen och turister.

Avia Villa ser till att det bästa av Gili Meno finns nära till hands, vilket gör att din vistelse blir både avslappnande och trevlig.

Läs mer
Föreslå ändringar för att förbättra det vi visar.Förbättra det här objektet
Hotellbekvämligheter
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Pool
Kostnadsfri frukost
Strand
Cykeluthyrning
Böcker, DVD-filmer, musik för barn
Tv-kanaler för barn
Taxitjänst
Wifi
Pool-/strandhanddukar
Pool med utsikt
Utomhuspool
Privat pool
Saltvattenspool
Staket omkring pool
Bar/lounge
Fik
Restaurang
Frukost tillgängligt
Frukostbuffé
Frukost på rummet
Kostnadsfritt snabbkaffe
Kostnadsfritt te
Kostnadsfri välkomstdrink
Happy hour
Matplats utomhus
Menyer med specialkost
Vin/champagne
Bar vid poolen
Dykning
Snorkling
Underhållningspersonal
Uteplats
Barnstolar finns tillgängliga
Helkroppsmassage
Säkerhet dygnet runt
Grillmöjligheter
Portier
Myggnät
Utomhusmöbler
Butiker
Soldäck
Sol-/strandstolar
Solterrass
Solparasoller
Första hjälpen-kit
Paraply
Incheckning dygnet runt
Reception öppen dygnet runt
Expressincheckning/-utcheckning
Privat incheckning/utcheckning
Stryktjänst
Rumsegenskaper
Mörkläggningsgardiner
Luftkonditionering
Privat strand
Städning
Rumsservice
Kaffe-/tebryggare
Kabel-/satellit-tv
Duschhörna
Värdeförvaringsskåp
Område med sittplatser
Soffa
Telefon
Vatten på flaska
Klädstång
Värdeförvaringsskåp för bärbar dator
Privata badrum
Golv med stenplattor/marmor
Väckningstjänst/väckarklocka
Minibar
Kylskåp
Plattskärms-tv
Badkar/dusch
Kostnadsfria toalettartiklar
Hårtork
Rumstyper
Havsutsikt
Poolutsikt
Rökfria rum
Sviter
Rökrum tillgängliga
Bra att veta
HOTELLKLASS
Betyg med stjärnor är ämnat att indikera förväntad allmän nivå av funktioner, bekvämligheter och tjänster. Det här boendet är klassificerat enligt Giata.
4,0 av 5 stjärnor
TYP AV HOTELL
Familj
Mellanklass
Talade språk
Engelska, Indonesiska

Plats

Jl. Pantai Sunset, Pemenang, Västra Nusa Tenggara 83352 Indonesien
Vägbeskrivning
Ganska promenadvänligt
Boenden bedöms på en skala på 0–100. Ju högre bedömningen är, desto enklare är det för resenärer att hitta restauranger och saker att göra på gångavstånd.
Bedömning: 62 av 100
62
Lombok Intl Airport
417omdömen11F+S0 rumstips

Omdömen
Vi kontrollerar omdömen.
Tripadvisors syn på omdömen
Innan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet.
När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.

Medlemsbetyg
  • 193
  • 94
  • 55
  • 41
  • 34
Tid på året
Resenärstyp
Språk
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
Daniella L skrev ett omdöme nov. 2017
7 inlägg
2,0 av 5 bubblor
Hotellet va inte prisvärt. Kackerlackor kom in till sovrummet trots att det va avskilt från badrummet samt terrassen. Det gick inte att stänga helt från badrummet vilket skapade en glipa där kackerlackorna kunde komma in.

Egen pool såg bra ut på nätet dock möttes vi av en saltpool som va i behov av rengöring.

Lakanen byttes ej dagligen trots tydliga spår av smuts, även myggnätet hade mörka smutsfläckar.

Wi-FI var helt acceptabelt.

Frukosten var helt okej dock störde vi oss på att de tog extra betalt på special rätter som t.ex omelett och crepes vilket va en ny upplevelse för oss i Indonesien.

Menyn inkluderande inte skatt och servicekostnader vilket resulterade att man kände sig lite lurad när man fick notan.

Vi skulle ha varit där 6 nätter men avbröt våran vistelse tidigt och checkade ut efter 2 nätter.

Hotellet har positiva egenskaper med, trevlig personal, avskild position, egna pooler och liknande. Dock kändes priserna lite väl tilltagna.
Läs mer
Datum för vistelsen: november 2017Resetyp: Reste som ett par
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
De här omdömena är maskinöversatta från deras originalspråk. Vill du visa maskinöversättningar?
SerinaG skrev ett omdöme feb. 2020
4 inlägg
2,0 av 5 bubblor
Jag bryr mig sällan om att granska hotell - och denna recension handlar främst om kundservice för bokning. Jag bokade ett rum i 3 nätter dagen innan jag skulle anlända. Detta är sent i januari under den lugna säsongen och det fanns många rum tillgängliga. Jag bokade via Trip Advisor, som tog mig till webbplatsen för Agents bokningsagent. Första gången jag försökte boka, bad Agoda om ett foto av mitt kreditkort och pass för att slutföra bokningen. Jag försökte ladda upp det första fotot - men det laddades inte upp och webbplatsen avbröts utan att ens börja ladda upp det andra fotot eller slutföra bokningen (eller så tänkte jag). Jag var tvungen att börja överallt eftersom jag inte hade någon bekräftelsemail från Agoda och inget sätt att hämta en pågående bokning. Jag lyckades ladda upp bilderna andra gången. Jag fick ett e-postmeddelande från Agoda och från hotellet som bekräftar bokningen. När jag kom nästa morgon - sa hotellet att jag hade två reservationer - en genom Agoda och en, konstigt, genom bokning. com. Jag kontrollerade min e-post och såg en senare sekund med bekräftelse - båda från Agoda (ingen från Booking. Com). Jag förklarade vad som hände och receptionisten sa inga problem, avbryt bara en reservation. Jag kunde inte avboka online. Jag bad henne att avbryta det - hon sa att hotellet inte kunde - att jag var tvungen att avbryta via Agoda. Jag ringde Agoda - de sa att hotellet var tvungen att avbryta det och de skulle ringa hotellet. Agoda skulle inte låta mig lämna min telefon till receptionisten - Agoda var tvungen att initiera samtalet. Jag stod på med Agoda medan receptionisten och jag väntade på att de skulle ringa hotellet. Men vilket nummer som Agoda ringde var inte mottagningen på ön och det numret svarade ingen. Den unga kvinnan vid skrivbordet visste inte hur man fixar det. Slutligen efter 30 - 40 minuter av att försöka reda ut det med Agoda som skyller på hotellet och hotellet som skyller på Agoda - frågade jag bara receptionisten om jag kunde få mitt rum och sortera allt senare. Senare talade jag med en annan receptionist som sa att bokningarna hanteras via ett kontor på Bali och de skulle ordna det för mig. Sedan började jag få e-postmeddelanden från Agoda som hävdar att hotellet endast skulle återbetala hälften av den extra bokningen eftersom hotellet har en ingen återbetalningsregler. Bokningskontoret tycktes inte förstå den oavsiktliga extrabokningen. Jag svarade på några av de e-postmeddelanden som försökte återigen förklara vad som hände. Men hotellmeddelandena sa att de bara skulle återbetala hälften trots vad receptionen berättade för mig. Sedan återbetalade hotellet faktiskt inte några pengar och jag väckte en tvist för dubbelavgiften med mitt kreditkortsföretag, som fortfarande är i väntan. Jag förstår orsaken till en avbokningspolicy - men denna reservation gjordes felaktigt - utan mina fel, och gjordes mindre än 24 timmar innan jag kom under lågsäsongen. Hotellet förlorade inte möjligheten att ge rummet till någon annan.

Jag fick känslan av att det inte fanns någon riktig ledning på hotellet. Alla som arbetade där var väldigt trevliga - men unga. Tjänsten var lite prickig.

Hotellets läge är trevligt - det är på den västra sidan av ön - du får solnedgången och det är borta från hamnbruset där de bygger en brygga. Du kan höra klubbbrus från Gilli T - men det hörde jag bara en natt i mitt rum. Villorna närmare stranden kan vara högre. Du kan hyra en cykel vid hotellets ingång för att ta dig runt. Poolen och stranden är trevliga. Ön själv är väldigt tyst och ännu inte återhämtat sig från jordbävningen - massor av spillror och jag träffade flera turister som hade återvänt till ön för att hitta den mycket förändrad.

Jag hade ett "bungalow" -rum, men skulle rekommendera uppgradering. Rummet var litet men bekvämt. Min AC fungerade riktigt bra. Badrummet är öppet och skuggigt - så det var en mygga tillflyktsort. Det finns mycket stående vatten runt hotellet som kan föda upp dem. Du var tvungen att vara noga med att ta med dig badrumsnyckeln för att låsa dörren och hålla myggorna ur sovrummet. Använd definitivt myggnätet på sängen. Jag såg och hörde råttor i halm på verandan - men ingen i rummet eller badrummet och inte förvånande för en avlägsen tropisk ö.

Efter Gili Meno stannade jag en natt på Gili Air. Jag gillade den ön bättre. Mitt hotell var jämförbart i pris och härlig (l'archipel) - men inte på stranden. Gili Air kan vara högre under högsäsong.
Läs mer
Datum för vistelsen: januari 2020
3,0 av 5 bubblorLäge
1,0 av 5 bubblorService
3,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Tips för att välja rum: Upgrade to a villa
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Wendy u skrev ett omdöme dec. 2019
Alberton, Sydafrika17 inlägg
+1
4,0 av 5 bubblor
Det var en fantastisk vistelse under lite laddningstid. Fredlig, vacker och fantastisk även om vi inte var på badstranden! Vi stannade i villan som var fantastisk och väl värt pengarna. Ari på Caf Gili var mycket hjälpsam och effektiv. Ari's service vi betygsätter 10/10!

Vi bokade en snorklingstur på hotellet som var en av de mest underbara upplevelserna någonsin. Hyrde också cyklar och körde runt ön.

Det är en snabb resa över bukten till Gili T om du vill festa.
Läs mer
Datum för vistelsen: december 2019Resetyp: Reste med familjen
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Pechiche3 skrev ett omdöme dec. 2019
London, Storbritannien16 inlägg24 hjälpsamhetsröster
2,0 av 5 bubblor
Checka in Välkommen var en grön styrelse med några bilder om hotellet, 3 var buggar, ormar, mouses, inte en bra start! Vi beslutade ändå att gå vidare, vi åkte till rummet (en av deras bästa) och det var smutsigt och illaluktande. . . de ville betalas online när bokningen inträffade, vi beslutade ändå att flytta till ett annat hotell. . . vi kan inte lägga till någonting om service, mat osv. Vi tillbringade inte tillräckligt med tid där. Jag såg att de svarar att styrelsen handlar om ön men det är inte sant
Läs mer
Datum för vistelsen: november 2019Resetyp: Reste som ett par
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
shin.ira skrev ett omdöme nov. 2019
1 inlägg
5,0 av 5 bubblor
Vår familj vistelse i villa med 2 sovrum och vi hade en fantastisk vistelse med Avia Villa i Gili meno. Stor frukostbuffé, staber uppmärksam och hjälpsamma, vi kommer ihåg namnet på Wawan Resort Manager, Rafaela.
Rummet är rent, privat pool är bra, fantastisk utsikt och bra pris.
vi kommer tillbaka. . .
Läs mer
Datum för vistelsen: november 2019
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Tips för att välja rum: private villa
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Är det inte rätt boende för dig?
Det finns fler ställen att välja bland i Gili Meno-området.
PLATS
IndonesienVästra Nusa TenggaraLombokPemenangGili IslandsGili Meno
ANTAL RUM
39
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Är detta ditt Tripadvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt

AVIA VILLA (Gili Meno, Indonesien) - omdömen - Tripadvisor

Vanliga frågor och svar om Avia Villa
Vilka populära sevärdheter ligger nära Avia Villa?
Närliggande sevärdheter inkluderar Sama Sama Reggae Bar (1,2 km), Gili Meno Beach (1,0 km) och Gili Islands (0,6 km).
Vilka är några av de bekvämligheter som finns på Avia Villa?
Några av de populäraste bekvämligheterna som erbjuds är kostnadsfritt wifi, gratis frukost och pool.
Vilka rumsbekvämligheter finns på Avia Villa?
De bästa bekvämligheterna inkluderar minibar, luftkonditionering och plattskärms-tv.
Vilka alternativ för mat och dryck finns på Avia Villa?
Gästerna kan ta del av gratis frukost, restaurang och lounge under vistelsen.
Vilka restauranger ligger i närheten av Avia Villa?
Restauranger med bra läge inkluderar Hellocapitano Lifestyle Cafe, Coffee & Thyme - Gili Trawangan och Egoiste Restaurant.
Finns det möjligheter att träna på Avia Villa?
Ja, gästerna har tillgång till pool under vistelsen.
Vilka språk talas av personalen på Avia Villa?
Personalen talar flera språk, inklusive engelska och indonesiska.
Har Avia Villa någon vacker utsikt?
Ja, gästerna tar ofta del av havsutsikt som finns här.
Alla hotell i Gili MenoErbjudanden på hotell i Gili MenoSista minuten Gili MenoHotell i närheten av Avia Villa
Saker att göraRestaurangerFlygresorSemester-​bostäderReseberättelserKryssningarHyrbilar