Alua Soul Ibiza
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Förteckningarna över bokningserbjudanden för varje verksamhet tar hänsyn till den ersättning som våra partner betalar till oss. Priserna som visas kan vara för olika rumstyper. De priser som visas är de lägsta tillgängliga, vilket motsvarar den billigaste tillgängliga rumstypen, som tillhandahålls av våra partner vid tidpunkten då användaren söker.

Alua Soul Ibiza

Playa Es Canar s/n, 07840 Es Canar, Santa Eulalia del Río, Ibiza Spanien
view of the beach from the ferry
Resenär (2648)
Double room pool view terrace
Svit och rum (189)
A'la Carte restaurant Nubium
Middag (110)

Visa priser för dina resdatum

Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla

Om

4,0
Nr 7 av 18 hotell i Es Canar
4,5 av 5 bubblor
Läge
4,5 av 5 bubblor
Renlighet
4,3 av 5 bubblor
Service
3,9 av 5 bubblor
Standard

Om du är på jakt efter ett tyst hotell i Santa Eulalia del Río är Alua Soul Ibiza (Solo Adultos) perfekt.

Puig de Missa (4,6 km), som ligger i närheten, gör Alua Soul Ibiza (Solo Adultos) till ett fantastiskt ställe att bo på för dem som är intresserade av att besöka den här populära sevärdheten i Santa Eulalia del Río.

Alua Soul Ibiza (Solo Adultos) erbjuder gäster en mängd olika bekvämligheter som plattskärms-tv och luftkonditionering, och tack vare betalt wifi är det enkelt att använda internet.

Det här hotellet har en reception som är öppen dygnet runt, bagageförvaring och en valutaväxling för att göra din vistelse ännu trevligare. Här finns även en pool och frukost.

När du är här ska du se till att besöka några av de mexikanska restaurangerna, till exempel Taco Paco och El Deseo, som alla ligger nära Marina Panorama.

Om du är på jakt efter något att göra är Air Raid Shelter ett trevligt sätt att tillbringa lite tid på.

Personalen på Alua Soul Ibiza (Solo Adultos) ser fram emot att träffa dig under ditt kommande besök.

Läs mer
Föreslå ändringar för att förbättra det vi visar.Förbättra det här objektet
Hotellbekvämligheter
Wifi
Pool
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Bar vid poolen
Underhållningspersonal
Kvällsunderhållning
Flygplatstransport
Ansiktsbehandlingar
Pool-/strandhanddukar
Vuxenpool
Utomhuspool
Yogapass
Bastu
Restaurang
Frukost tillgängligt
Frukostbuffé
Snacksbar
Nattklubb/DJ
Bilhyrning
Taxitjänst
Massage
Ångbastu
Endast vuxna
Bagageförvaring
Utomhusmöbler
Gemensamt lounge-/tv-område
Sol-/strandstolar
Solterrass
Solparasoller
Reception öppen dygnet runt
Tvättservice
Rumsegenskaper
Luftkonditionering
Privat balkong
Värdeförvaringsskåp
Telefon
Garderob/klädskåp
Plattskärms-tv
Badkar/dusch
Kostnadsfria toalettartiklar
Hårtork
Rumstyper
Havsutsikt
Rökfria rum
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Hamnutsikt
Utsikt över bukten
Talade språk
Engelska, Franska, Spanska

Plats

Playa Es Canar s/n, 07840 Es Canar, Santa Eulalia del Río, Ibiza Spanien
Namn/adress på det lokala språket
Vägbeskrivning
Bra för de som vill promenera
Boenden bedöms på en skala på 0–100. Ju högre bedömningen är, desto enklare är det för resenärer att hitta restauranger och saker att göra på gångavstånd.
Bedömning: 90 av 100
90
3 615omdömen567F+S0 rumstips

Omdömen
Vi utför kontroller på omdömen.
Tripadvisors syn på omdömen
Innan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet.
När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar varje publicerat omdöme på webbplatsen som ifrågasatts av våra användare om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.
När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.

Medlemsbetyg
  • 1 581
  • 1 170
  • 589
  • 166
  • 111
Tid på året
Resenärstyp
Språk
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
Patrik J skrev ett omdöme 1 juni
5,0 av 5 bubblor
Vi har återvänt till detta underbara hotell för andra gången, och kommer att återvända igen.
Fantastiskt god service från Jasmin och all personal, som gjorde vår vistelse till en superb upplevelse på detta underbara hotell.
Vi är super nöjda med detta hotell, och kan varmt rekommendera detta.
Läs mer
Datum för vistelsen: maj 2024Resetyp: Reste som ett par
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Svar från jasmin casbolt, Guest Services / Front Office för Alua Soul Ibiza
Svarade för 3 veckor sedan
Kära du 977Patrikj, Tack för att du tar dig tid att informera andra resenärer om din upplevelse. Vi är mycket glada över att du tyckte om hotellet och dess faciliteter. Vi kommer att låta vår personal veta hur du känner eftersom han arbetar mycket hårt på daglig basis. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka mycket snart. Med vänliga hälsningar, Jasmin
Läs mer
Rapportera svaret som olämpligt
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
De här omdömena är maskinöversatta från deras originalspråk. Vill du visa maskinöversättningar?
sacsacGloucester skrev ett omdöme maj 2024
2,0 av 5 bubblor
Besökte hotellet i oktober förra året så återvände i maj 2024 med Tui. Personalen i receptionen och barpersonalen var fantastiska som tidigare. Men när vi kom var det stora sällskap av österrikiska pensionärer på hotellet som tog över matsalen och terrassen och hotellet överlag. De var oförskämda, bullriga och agerade som om de ägde hotellet. Till exempel stora sällskap som anlände till matsalen samtidigt resulterade i outröjda bord och bord som inte hyllades. Växtkrukorna vid receptionen var fulla av cigarettpinnar och när de satt vid poolen, tvättade underhållspersonalen föremål i närheten. Vi bokade halvpension den här gången och på grund av den oätliga maten som inte var lika bra som förra året åt vi ute för de flesta måltider till en extra kostnad för oss. Det var brist på val av mat, överkokt, dåligt presenterat och inga eller lite vegetariska alternativ. Till exempel fläskkinder och fläskknogar, ofiléad fisk är inte vad du kan förvänta dig av ett topphotell som Tui betygsatt som TTTT plus. Tyvärr har vi tidigare bokat för att återvända i oktober i år och kommer att försöka ändra vår bokning på grund av problemen den här gången 😒🤬
Läs mer
Google
Datum för vistelsen: maj 2024Resetyp: Reste som ett par
Tips för att välja rum: Expect to eat out, even with all inclusive!!
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
celtic2inter1 skrev ett omdöme maj 2024
Oxford, Storbritannien
1,0 av 5 bubblor
Mitt första besök på Ibiza och när jag kom in på hotellentrén tyckte att det var fantastiskt, checkade in all ok personal vänlig nog, och rummet vi hade med utsikt över havet var idilic, anlände tidigt på eftermiddagen och även om en köttperson i allmänhet älskar jag de udda räkorna muskler skaldjur etc, så packade upp allt ok hade en snabb promenad runt omgivningarna så jag såg fram emot en trevlig vecka här, pooler... ganska många såg helt ok ut, så gick in till restaurangen vid 6-tiden för vår första lunch (halvpension vi bodde) Hade väl en titt runt på rätter och blev lite tagen tillbaka på bristen på kvalitetsrätter... . speciellt kött, så det slutade med att jag valde "kött" Square Burger som "biffar" väl inte en bra start tänkte jag, nämnde det för rep "Paolo" men ville inte hoppa över pistolen, så jag får se hur nästa dag mat är. Var väl redo för frukost på morgonen och lite snyggt bröd tog en promenad runt och letade efter yoghurt och skogsfrukt... Ingenting hela veckan, letade då efter en fin stek, bacon som erbjuds var "fet" typ, inte som din irländska/brittiska fritera Tillbaka Bacon typ de feta grejerna, korv det fanns ett par typer "tysk/österrikisk typ & Typ som såg irländsk/brittisk ut, provade båda den tyska/österrikiska var "bättre" än den brittiska bara eftersom den brittiska typen var smaklös och billigt tillverkad, så jag måste säga att jag inte var imponerad, så nämnde detta för Jet 2-representanten Paolo och sa att jag var inte nöjd, skulle se hur vi skulle komma vidare senare på kvällen för vår 2:a middagsupplevelse. Återigen fanns det massor av billiga rätter, Paella som hade minsta kött i sig, plus andra rätter som huvudsakligen var sallad, öknarna var som innan kvällen innan, kakor av alla slag, med gelé eller kakor i Ibiza-stil... . inga jordgubbar (förutom den udda skivan på en mus) inga skogsportar ganska intetsägande. Jo, jag gick för att se jet 2-representanten Paolo och hon verkade störd först, eftersom jag sa till henne att vi hade 2 middagar nu och på båda mötena var det hamburgerkött en kväll, och kycklingben följande, inget lamm, fläsk, nötbiffar, inga räkor, jag frågade att jag skulle föredra att flyttas till något annat närliggande hotell endast för mat, eftersom vårt rum var fantastiskt som sagt, eller skulle ha återbetalning och äta utanför hotellet, hon sa att hon skulle titta på det, hon sa också att hon skulle stanna kvar på övertid för att prova maten följande dag, som vi såg henne vid middagstid, jag såg henne ta bilder av alla rätter på måndagskvällen, och sedan kom ikapp henne, i natt var det en revbensrätt med nötkött , vilket var förvånansvärt bra, och det var det jag trodde, nämnde detta för henne i slutet av sittande när jag såg henne, hon sa att det fanns "bacon" på erbjudande jag sa att jag inte hade sett det, hon bad mig sedan komma tillbaka in och hon skulle visa mig att jag hade missat det, jag var tveksam eftersom personalen skulle se mig gå runt med henne och tänkte att kock och personal skulle känna igen mig och veta att jag hade gjort ett klagomål, men jag trodde att det var förvirrat, jag var trött på mat efter första dagen eller så. Så hon tog mig runt och visade mig "baconet" som hon sa, ja det var inte bacon, det var faktiskt magfläsk en av de billigaste köttbitarna på en gris du kan köpa i din lokala slaktare, det var i en sås nedgrävd därav varför det aldrig fångade mitt öga och aldrig märkt det. Tja, hon sa att hon skulle återkomma till mig med hänvisning till att gå någon annanstans eller få återbetalning och äta någon annanstans, väl väntat hela dagen på svar ingenting, sedan klockan 16 fick jag ett icke-svarsmail från henne om att hon fortfarande väntade från sin hierarki på något beslut , så när jag väntade på henne vid repstationen i hotellets foajé bestämde jag mig för att ringa jet 2 i Storbritannien runt 4 . 20.00 och berätta för dem om mitt missnöje, pratade jag med "Ali" och efter att ha hittat mina uppgifter informerade han mig om att kl. 14 samma dag (Paolo minns skickade mejl kl. 16.00 och sa att hon väntade på att hennes överordnade skulle svara tillbaka till henne) ett beslut togs att nedgradera mig till be&be, jag sa till honom att jag inte var nöjd eftersom frukosten var lika dålig som middagen och sa till honom att jag inte skulle acceptera det och om inte hitta mig till ett annat hotell i närheten bad jag om återbetalning för! mat kunde han inte ändra det beslutet så jag avslutade samtalet. Nåväl runt onsdag 1303 för att vara exakt ringde Paolo mig och informerade omedelbart att ett beslut fattades att jag inte skulle få någon återbetalning av något slag, inget att flytta för att äta på ett annat hotell ingenting, jag måste bara acceptera det, jag informerade henne sedan att jag hade ringt och pratat med 'Ali' i Storbritannien på 01138870350 och han hade informerat mig om att jag hade blivit nedgraderad, hon sa att det inte var rätt och att hon skulle behöva lyssna på det inspelade samtalet mellan Ali och mig själv. Sedan dess har jag inte hört eller sett henne sedan dess. Jag hade också meddelat Yasmin, hotellets kundtjänstchef de första dagarna och berättade för henne om maten av dålig kvalitet, hon bad mig bara om ursäkt... det var det, hon gjorde ingenting också, såg henne ett par gånger sedan och varje gång jag kom in eller ut sa jag till henne att maten var dålig igen och igen, hon gjorde Zilch.
Jo eftersom det på tisdagen fanns Räkor tho det begravdes i tusen öar ser sås som var hemsk, ingen smak av räkor drunknade bara i sås, som de flesta av mina rätter utom revben av nötkött det lämnades på tallrik definitivt inte ätbar. Onsdagskyckling igen, inte filé eller bröstben! Torsdagen var en "speciell" kväll, huvudrätt med kött var en fläskgryta! Fortfarande ingen biff lamm eller fläskkotlett, ingen kycklingfilé, sedan ikväll dagen innan vi åker hem hade vi 2 huvudrätter Kalvbiffar jag provade 2 först sedan ytterligare 2, första 2 var så gummi som du kan få, följt av en annan 2 gummibiffar... hemskt fruktansvärt... den andra rätten var igen kyckling, fortfarande ingen filé eller kycklingbröst bara lår & ben... billigt alternativ. Så veckor som äter här fruktansvärd mat, personal på jet 2 jag hade meddelat de första dagarna och hotellchefen Yasmin bad bara om ursäkt.
Jag bokade också den här semestern förra året, och kom ihåg att jag fick ett e-postmeddelande runt november/december som jag fortfarande har om att hotellet har nedgraderats... . men det skulle inte påverka min vistelse, jag har sedan dess fått reda på att det är nedgraderat på den negativa feedback som hotellet får från kunder som har upplevt en dålig semester till stor kostnad för mig själv!
Jag är 61 år gammal och har rest lite under alla mina år & de flesta hotell jag har ätit på har haft val av fläsk, nötkött, lamm, kyckling, räkor, muskler Varje kväll jag har ätit, detta hotell hade 1 udda natt 2 , det hade Paella varje kväll som sagt köttinnehållet var mycket begränsat när man tittade på den här rätten, min fru sa att hon såg små räkor i den, men jag såg aldrig några. Så där har du det en semester inte i bästa säsong 3 vuxna för nära £ 3000 & möjligen värsta hotell jag har upplevt att äta på.
Så alla som läser det här om du har betalat en deposition för detta hotell, ta det som en förlust och boka någon annanstans, i hotellchefen & jet 2-representanten kommer man dit strängar som dras uppifrån och kommer att göra noll för att förbättra servicen du kommer att betala mycket av pengar för. Motbjudande mat överallt massor av kycklinglår & ben som erbjuds, fläsk lamm & nötkött är en en dag i veckan behandla tho allt är otäck billig mat, lita på mig det var en hel del av oss som sa samma sak.
Läs mer
Google
Datum för vistelsen: maj 2024
1,0 av 5 bubblorStandard
4,0 av 5 bubblorRum
3,0 av 5 bubblorLäge
4,0 av 5 bubblorRenlighet
1,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Resetyp: Reste med familjen
Tips för att välja rum: Just to say thank you to chambermaids who were great in the job they do, customer manager, chefs...
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Loube75 skrev ett omdöme maj 2024
Sheffield, Storbritannien
3,0 av 5 bubblor
Vi rekommenderades detta hotell av vänner som bodde här för 2 år sedan, de kunde inte berömma det tillräckligt så vi bestämde oss för att boka för både våra födelsedagar och 2:a års bröllopsdag.

Hotellet ligger i en härlig vik och har ett utmärkt läge, all personal arbetar mycket hårt och är mycket artig och vänlig, rummen sköts varje dag och hotellet är mycket rent och modernt.

Vi betalade etc för ett superior-rum med havsutsikt som vi bokade via TUI men jag skulle inte betala etc-priset igen. Rummet annonserades för att ha en kaffebryggare och minibar vilket inte var fallet, vi hade en vattenkokare och fick en dags kaffe/te som aldrig fylldes på under vår 7 dagars vistelse, om du frågar i receptionen kommer de att ge dig ett urval i en färdig väska.

Vi var all inclusive men tyvärr åt vi ute för det mesta på grund av det dåliga utbudet av mat som erbjuds, vilket tillförde osv dyrare till vår semester, vi pratar också med andra gäster som också klagade på kvaliteten på maten under vår vistelse Hotellet hade mycket stora grupper av österrikare som bodde, det var minst 20 personer per grupp, detta kan vara en anledning till att matkvaliteten sänktes på grund av den enorma mängd människor som de var tvungna att ta hand om vid den tiden, det gjorde dessa gäster verkar få prioritet med reserverade bord dag/natt.

Om du har bokat ett superior-rum får du använda den övre delen av poolen som har sin egen pool, vi brydde oss inte eftersom vi tyckte att den lägre nivån var trevligare, var medveten om att du måste betala och reservera för att använda Bali sängar, vilket bara är ett sätt för hotellet att göra lite osv av dig, jag såg några par som bad om att flytta på grund av detta även om området var tomt och inte vände sig, det fanns ingen skyltning på plats vid den tiden meddela gästerna om avgiften.

Vi hade en trevlig paus där vi gjorde det bästa av vår vistelse, men jag skulle inte rekommendera detta hotell till andra eller komma tillbaka själv igen.
Läs mer
Google
Datum för vistelsen: maj 2024Resetyp: Reste som ett par
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
lee612299 skrev ett omdöme maj 2024
Shefford, Storbritannien
1,0 av 5 bubblor
Detta är vårt 8:e besök, det kommer mycket tråkigt nog att bli vårt sista. Vi har träffat 8 par här som är rasande över kvaliteten på maten och jet 2 kommer att få ett starkt klagomål med mediaåtgärder när de kommer tillbaka.

Så här är sammanfattningen

Hotell - vackert, bra läge och vackra rum. Toaletter i sovrummet är lite konstiga men inget vi inte kan hantera

Personal - jävligt fantastiskt, den som gör rekryteringen är fantastisk. Gamla vänner Carlos och Rossi är så underbara och introduktionen av Valentina och Jasmin är enorm, de tillför värde och går utöver för gäster. Båda är stjärnor.

Mat - det finns inga ord för att beskriva hur illa det är. Med mitt jobb reser jag jorden runt hela tiden. Maten den här veckan är den värsta jag någonsin sett. Det är hemskt och den universella åsikten från gäster här. Igår kväll på Marvent pratade jag med en österrikare och tittade på fotboll, han sa att han kunde äta gratis men gör det inte. "Jag skulle inte låta min hund äta där det är så illa" var citatet.

Så snälla Hyatt stödja din otroliga personal och reda ut det. Jet 2. Vad gör du? Din representant Paola säger till alla att det inte finns några klagomål, vi har ett kollektiv av människor här nu för att visa att vi alla klagade, hon lyssnade inte och åtgärder måste vidtas.
Läs mer
Google
Datum för vistelsen: maj 2024Resetyp: Reste som ett par
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Svar från peterkennelly1
1 inlägg
Our bathroom was a completely separate room so 100% privacy, not sure how many room layouts are like this, maybe you could request
trinity956 ställde en fråga 22 juni
Burntwood, Storbritannien233 inlägg109 hjälpsamhetsröster
I heard that Charlie bar is noisy, is it worth booking a sea view room. or is it too noisy. Were thinking start October
sue b ställde en fråga 5 juni
Solihull, Storbritannien3 inlägg3 hjälpsamhetsröster
Hi is there a limit on drinks when all inclusive
Svar från bitterbeer2018
2 inlägg4 hjälpsamhetsröster
All inclusive means ‘all’ so anything during operational hours as often as you like.
Svar från George_The_Pig
87 inlägg403 hjälpsamhetsröster
Yes, they are banned - the lifeguard polices the pool and will instruct you to remove it.
Davina S ställde en fråga 3 juni
What Spirits are included on the All Inclusive Drinks Menu
Svar från George_The_Pig
87 inlägg403 hjälpsamhetsröster
Search through previous reviews using a key word such as “drinks” or “spirits” and discover other people’s experiences which vary depending on how you ask, what you ask for and who serves you.
Är det inte rätt boende för dig?
Det finns fler ställen att välja bland i Es Canar-området.
PRISKLASS
1 490 kr - 3 304 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
marina panorama i hotel
KALLADES TIDIGARE
Hotel Marina Panorama
PLATS
SpanienBalearernaIbizaSanta Eulalia del RíoEs Canar
ANTAL RUM
290
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Är detta ditt Tripadvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt

ALUA SOUL IBIZA (Es Canar, Spanien) - omdömen och prisjämförelse - Tripadvisor

Vanliga frågor och svar om Alua Soul Ibiza
Vilka populära sevärdheter ligger nära Alua Soul Ibiza?
Närliggande sevärdheter inkluderar Kentucky Derby (0,3 km), Charlies Bar (0,1 km) och Popeye's Bar (0,4 km).
Vilka är några av de bekvämligheter som finns på Alua Soul Ibiza?
Några av de populäraste bekvämligheterna som erbjuds är pool, restaurang och träningsanläggning.
Vilka alternativ för mat och dryck finns på Alua Soul Ibiza?
Gästerna kan ta del av restaurang, bar vid poolen och frukost under vistelsen.
Vilka restauranger ligger i närheten av Alua Soul Ibiza?
Restauranger med bra läge inkluderar Buah Ibiza, Solimar Restaurant & Cafe och Restaurante Las Arenas.
Finns det möjligheter att träna på Alua Soul Ibiza?
Ja, gästerna har tillgång till pool, träningsanläggning och bastu under vistelsen.
Har Alua Soul Ibiza kostnadsfri flygplatstransport?
Ja, Alua Soul Ibiza erbjuder flygplatstransport för gäster. Vi rekommenderar att du ringer i förväg för att bekräfta uppgifterna.
Vilka språk talas av personalen på Alua Soul Ibiza?
Personalen talar flera språk, inklusive engelska, spanska och franska.
Finns det några historiska platser nära Alua Soul Ibiza?
Många resenärer gillar att besöka Air Raid Shelter (4,3 km).
Har Alua Soul Ibiza någon vacker utsikt?
Ja, gästerna tar ofta del av hamnutsikt som finns här.
Är Alua Soul Ibiza handikappanpassat?
Ja, det erbjuder handikappanpassade rum och bekvämligheter för funktionshindrade gäster. För specifika förfrågningar rekommenderar vi att du ringer tidigare för att bekräfta.
Alla hotell i Es CanarErbjudanden på hotell i Es CanarSista minuten Es Canar
Saker att göraRestaurangerFlygresorSemester-​bostäderReseberättelserKryssningarHyrbilar