Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.
Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Beatriz Playa & Spa

4.0 av 5
Hotellets webbplats
Hotellpaket
Urb. Matagorda, 35510 Puerto del Carmen, Lanzarote, Spanien
De bästa priserna för din vistelse
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning Utcheckning
Visa tillgänglighet
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 6 sidor till!
Professionella bilder
Beatriz Playa & Spa
Beatriz Playa & Spa
Panoramabilder (10)
Visa karta
Lägg till bild Skriv ett omdöme

2 002 omdömen från TripAdvisors användare

Medlemsbetyg
  • 521
  • 658
  • 434
  • 223
  • 166
Se omdömen för
708
853
40
13
Betygsöversikt
  • Läge
    4 av 5 stjärnor
  • Sovkvalitet
    4 av 5 stjärnor
  • Rum
    3,5 av 5 stjärnor
  • Service
    3,5 av 5 stjärnor
  • Standard
    3,5 av 5 stjärnor
  • Renlighet
    4 av 5 stjärnor
Tips från resenärer hjälper dig att välja rätt rum.   Rumstips (3)
Datum | Betyg
  • Danska först
  • Engelska först
  • Franska först
  • Italienska först
  • Nederländska först
  • Norska först
  • Polska först
  • Portugisiska först
  • Ryska först
  • Slovakiska först
  • Spanska först
  • Svenska först
  • Tyska först
  • Ospecificerat
  • Alla senaste på svenska
Svenska först
Göteborg, Sverige
Nivå Skribent
7 omdömen
3 omdömen om hotell
4 av 5 stjärnor Omdömet skrevs april 16 2015

Påskresa 2015, sällskap på 6, varav 4 ungdomar 19-24. Rent och fräscht hotell. Rejält med mat frukost, lunch och middag. Mat som passade oss alla. Enkelt att få tag på solstolar trots att vi var många. Trots närheten till flygplatsen så var det inget vi stördes av. Undvik Wi-Fi rummet på kvällarna, då är det segt. Personalen var trevlig och hjälpsam. Spa ingick inte men behandlingarna är prisvärda, halvkroppsmassage 35 Euro. Nära till strandpromenaden som gick långt åt båda hållen. Fem minuters promenad till stranden där man kan bada. Vi är cyklister och det var gott om plats för våra cyklar på hotellrummet. Bra cykelvägar och vi såg mycket på ön.

  • Bodde där i April 2015, reste med familjen
    • 4 av 5 stjärnor Standard
    • 4 av 5 stjärnor Rum
    • 4 av 5 stjärnor Service
Mer 

Till hjälp?
Tack Sofipropp
Uppsala, Sverige
1 omdöme
3 av 5 stjärnor Omdömet skrevs februari 23 2015

Var där februari 2015. All inclusive, som visade sig vara NÄSTAN all inclusive, solresor-resenärer får ett blått armband, medan de med rött armband fick till gång till ALLA hotellets faciliteter. Frustrerande när man reser med små barn som trott att de skulle bo all inclusive. Sängar, städning, mat var bra. Receptionister, hissar, nyckelkortsläsare, telefoner och liknande fungerade dåligt. Vi är spansktalande så vi redde oss, men mycket onödigt strul med kvitton och depositioner hit och dit. En massa regler kring mat, handdukar m.m som mest kändes dum-snålt. 2 av 3 pooler uppvärmda. Barnen älskade det, och vi vuxna var nöjda. Gäster från hela världen. Ligger väldigt nära flygplatsen, så ta taxi istället för dyr och seg charter-transfer. Wi-Fi i lobbyn fungerade dåligt.

  • Bodde där i Februari 2015, reste med familjen
    • 4 av 5 stjärnor Läge
    • 4 av 5 stjärnor Rum
    • 2 av 5 stjärnor Service
Mer 

Till hjälp?
Tack Andrea M
Adeje, Spanien
Nivå Skribent
13 omdömen
7 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
4 av 5 stjärnor Omdömet skrevs februari 4 2015

Återvände efter 2 år 5/12 2014 med All inklusive och konstaterar att det mesta är sig likt. Tänkte att när man är "Stamkund" kanske man får ett riktigt bra rum, hade beställt delvis havsutsikt. OK vi fick en juniorsvit tror jag dom kallade den, men havsutsikten fick man luta sig ut från balkongen för att se, Vi fick byta dagen efter till ett vanligt rum och det var helt OK. Annars var det väl ingen större skillnad på hotellet varken minus eller plus. Jo ett par saker +++ om maten, det fanns färska räkor, och musslor någon gång på kvällen. och färsk tonfisk som kocken stekte efter mitt önskemål till den godaste tonfisk jag någonsin har ätit. En sak till måltiderna förra gången fick man beställa Cava och efter lång väntan fick vi in varsitt glas. Nu kunde vi beställa en hel flaska och den kom in väldigt snabbt, till slut räckte det att dom såg oss komma och flaskan fans på bordet medan vi hämtade maten. Nu till vad man skulle önska att dom kunde höja kvalitén på vissa saker: Vitt och rött vin på flaska i stället för att man får hämta det från en större BAG in box eller vad det var. Samt att det skulle finnas lite kända märken av spritsorter inte bara inhemska. Underhållningen kanske OK för en del, men vad jag skulle vilja ha i den enormt stora outnyttjade foajén är en Pianobar. Det skulle vara ett mycket bra tillskott. En gratisbuss in till centrum är också ett önskemål Annars finns det mycket gott att säga om detta hotell, som jag skrivit i mina andra komentarer, rent och fint, vänlig och trevlig personal, strandpromenaden med möjlighet att cykla, ganska långt åt båda hållen är ett stort plus. Och vill mantitta på flygplan när dom landar och startar är detta ett perfekt hotell. Och kom i håg att inte köpa transfer från flygplatsen till hotellet, taxi för 4 pers kostar ca 100:- . Hoppas ledningen tar åt sig både av ros och ris, Olle Smed

  • Bodde där i December 2014, reste med vänner
    • 4 av 5 stjärnor Standard
    • 5 av 5 stjärnor Renlighet
    • 5 av 5 stjärnor Service
Mer 

Till hjälp?
1 Tack OlleSmed
Adeje, Spanien
Nivå Skribent
13 omdömen
7 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
3 av 5 stjärnor Omdömet skrevs oktober 24 2014

Vi har bokat Beatriz nu igen kommer att bo där i 2 veckor incelusive. Ska bil mycket spännande att se åt vilket håll dom har gått + eller - . Fanns mycket som var bra, men annat som var mindre bra. Havspromenaden var ett stort plus. Hotellet rent och bra på alla sätt. Jag som är flygplansfantast tycker om att se flygplan starta och landa och det får man se, utan att man upplever det störande. Maten OK men inte över medel. Att få vänta vid kaffemaskinerna vid frukost var irriterande. Att få vänta på Cava vid middagen på kvällen var också irriterande istället för att dom ställt fram en flaska, som det fanns på frukosten, då man fick servera sig själv. Personalen var mycket trevlig och tillmötesgående, lunchen vid polen var lagom mycket att välja på. Vad man saknar är att det finns vin på flaska och kända märken på whisky och andra kända märken då skulle Beatriz få ett bättre betyg är jag övertygad om. Det kommer att bli mycket spännande att återvända till Beatriz, hoppas dom har kvar sin tradition att bjuda återkommande gäster på en flaska bubbel, en liten men fin gest tycker jag. Olle Smed

  • Bodde där i Mars 2014, reste med vänner
    • 5 av 5 stjärnor Läge
    • 3 av 5 stjärnor Sovkvalitet
    • 4 av 5 stjärnor Service
Mer 

Till hjälp?
1 Tack OlleSmed
Malmö, Sverige
Nivå Skribent
26 omdömen
10 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 hjälpsamhetsröster
4 av 5 stjärnor Omdömet skrevs mars 4 2013

Ett mycket bra all inkl.hotel. Det fanns mycket att välja på, både till frukost,lunch o middag. Ägg i alla olika former, kokta,stekta,äggröra. Massor med bröd o kakor. Mycket grönsaker. Fisk o kött att välja på till kvällen också grönsaker naturligtvis. Kallt rödvin är ju inte så gott,ett klart minus. Tyvärr är ju inte resturangmiljön alltid den bästa på all inkl. hotel. Trevlig poolbar med trevlig lunch hörna. Uppträde varje kväll på hotellet, bra o mindre bra. Atriumgård var trevlig, utom tidigt på morgonen då fåglarna samlades där o höll ett jä... liv. Bra läge vid strandpromenade. Närheten till flygplatsen tyckte inte vi var störande.

  • Bodde där i Februari 2013, reste som ett par
    • 3 av 5 stjärnor Standard
    • 4 av 5 stjärnor Läge
    • 3 av 5 stjärnor Sovkvalitet
    • 4 av 5 stjärnor Rum
    • 3 av 5 stjärnor Renlighet
    • 4 av 5 stjärnor Service
Mer 

Till hjälp?
2 Tack rolandes
gnosjö
1 omdöme
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs januari 24 2013

Vi har nyss kommit hem efter en vistelse på hotellet. Är mycket nöjda speciellt med hydromassagen i spaavdelningen. Underbart ! Vi tyckte att sängarna var sköna och sov jättegott. Maten var också bra med stor variation. Flygplatsen låg nära men det visste vi om när vi bokade så det kom inte som någon överraskning.

  • Bodde där i Januari 2013, reste som ett par
    • 4 av 5 stjärnor Standard
    • 3 av 5 stjärnor Läge
    • 5 av 5 stjärnor Sovkvalitet
    • 3 av 5 stjärnor Rum
    • 3 av 5 stjärnor Renlighet
    • 3 av 5 stjärnor Service

Till hjälp?
2 Tack mona g
Göteborg, Sverige
2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
2 av 5 stjärnor Omdömet skrevs mars 23 2011

Servicen på hotellet var ok. Lite surt bemötande i receptionen ibland. Rummet var enkelt. Bäddmadrassen är inte uppfunnen här och sängen är hård så själv fick jag ont i ryggen och svårt att sova. Det ligger nära flygplatsen. Flyg passerar dagligen och just när det passerar kan det vara svårt att föra samtal men det upplevdes inte som jättestörande. Det bästa med hotellet: Strandpromenaden och havet ligger bara några meter utanför hotellet och hotellets två pooler är rena och badvänliga. Det sämsta: Minst gillade jag maten på hotellet. Fett, olja, socker - lukten gör mig nästan illamående. Allt i hotellrestaurangen serveras i bufféform. Det finns en salig blandning och mycket att välja på men jag saknade möjligheten att få en välkomponerad middag. Detsamma gäller frukosten. Osvenskt och ospanskt. Hamburgerbar, pizzeria, orientalisk rest. var andra alternativ. Helt ok men inget imponerande.

  • Bodde där i Mars 2011
    • 3 av 5 stjärnor Standard
    • 2 av 5 stjärnor Läge
    • 1 av 5 stjärnor Sovkvalitet
    • 3 av 5 stjärnor Rum
    • 4 av 5 stjärnor Renlighet
    • 3 av 5 stjärnor Service
Mer 

Till hjälp?
4 Tack Kicki76

Resenärer berättar hänfört om de här hotellen i Puerto del Carmen

Sammanfattning av omdömen om hotell

Vad resenärer säger

  • Poolområde(21)
  • Mycket bra(7)
  • Kvällsunderhållning(6)
  • Motionsteam(4)

1 148 bilder på det här hotellet

Bilder från resenärer: Se vad andra resenärer har sett

Visade
Alla bilder från resenärer (951)
Visade
Hotell och omgivningar (219)
Visade
Utsikt från rummet (66)
Visade
Badrum (27)
Visade
Rum/svit (103)
Visade
Pool/strandområde (125)
Visade
Middag (51)
Visade
Familjeområden/lekplatser (7)
Visade
Annat (353)

Expertbilder: Tagna av TripAdvisors reseexperter

Visade
Alla expertbilder (194)
Visade
Bekvämligheter (47)
Visade
Strand (10)
Visade
Pool (12)
Visade
Restauranger och barer (46)
Visade
Standarddubbelrum (31)
Visade
Hotellet (48)

Bilder från ledningen: Sköts av ansvariga för verksamheten

Visade
Alla bilder från ledningen (3)
Visade
Hotell och omgivningar (1)
Visade
Annat (2)
Incheckning Utcheckning
Visa priser
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Puerto del Carmen
15.2 km bort
Hotel Beatriz Costa & Spa
Hotel Beatriz Costa & Spa
Nr 21 av 39 i Costa Teguise
3.5 av 5 stjärnor 2 094 omdömen
0.6 km bort
Sol Lanzarote
Sol Lanzarote
Nr 36 av 93 i Puerto del Carmen
3.5 av 5 stjärnor 2 206 omdömen
2.6 km bort
VIK Hotel San Antonio
VIK Hotel San Antonio
Nr 27 av 93 i Puerto del Carmen
4.0 av 5 stjärnor 1 268 omdömen
Visa priser
Visa priser
Visa priser
1.0 km bort
Seaside Los Jameos Playa
Seaside Los Jameos Playa
Nr 4 av 93 i Puerto del Carmen
4.5 av 5 stjärnor 2 601 omdömen
1.4 km bort
Hipotels La Geria
Hipotels La Geria
Nr 10 av 93 i Puerto del Carmen
4.5 av 5 stjärnor 1 065 omdömen
0.7 km bort
Costa Sal Apartments
Costa Sal Apartments
Nr 2 av 93 i Puerto del Carmen
4.5 av 5 stjärnor 1 430 omdömen
Visa priser
Visa priser
Visa priser

Bekvämligheter

Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning Utcheckning
Prissätt din vistelse