Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Mass

Spara
Dela
Resenär (24)
Svit och rum (15)
Översikt
152 Marai Malai Adigal Salai Near bus stand, Pondicherry 605001 Indien Visa på karta
Namn/adress på det lokala språket
BEKVÄMLIGHETER
Internet
Fri parkering
Frukost ingår
Luftkonditionering
Rökfritt hotell
Restaurang
Flygplatstransport
3-stjärnigt boende
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Omdömen (144)
Filtrera omdömen
65 resultat
Medlemsbetyg
6
19
25
5
10
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
6
19
25
5
10
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 65 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 3 juli 2017

Mycket dålig upplevelse från incheckningen till utcheckning. Morgenmaden ! var kompletterande men det är inte bra, ingen buffé system. De ger mycket mindre kvantitet. Hissen är inte fungerade. Vid incheckningen personalen i receptionen tog 15 minuter för registrering. 2 Personalen i receptionen var att leka...i den mobila. 3 Timmar före check out jag informerade till receptionisten och bad honom att hålla räkningen redo, men för att min förvåning räkningen var inte klart på all. Efter att de började förbereda den räkningen , efter 30 minuter , han kom med den räkningen som var helt fel namn som nämns och felaktig check i och kolla in alla tidsangivelser. Jag förkastade på notan. Jag inte kommer att kunna hävda till företaget. Sedan receptionisten insisterade att pengarna skulle betalas mot en felaktig faktura. De kommer att kuriren den ursprungliga räkningen den mycket nästa dag. Som jag sade till att jag kommer att vänta ytterligare 15 minuter så att jag kan få det korrekta -dollarsedel. Men receptionisten kunde inte göra så och överfört samtalet till hans chef som var hemma. Den Chef började skrika i fn:s parlamentariska ord. De är mycket, mycket mycket artig i detta avseende. Tll slut, efter en lång argument , sade han att han kommer att tillintetgöra på notan. nästa dag påbörjade , gav en betalning omedelbart. Jag fick in sent till buss , jag slutligen gjorde betalningen. Men även efter 5 dagar jag har inte fått den ursprungliga räkningar. Tro mig de är skojare.Mer

Omdömet skrevs 22 april 2017

Vi bodde på detta ställe under jul- nyårsperioden efter att ha provat flera alternativ och misslyckas med att hitta en 2016 ganska bra boende. Vi var två familjer och blev inlagd på två bra storlek på rummet. Hotellet ligger nära till busshållplatsen, mycket genomsnittliga enligt...alla aspekter. I badrummen och rummet behöver en förbättring. Den personal samverkan var ganska bra och kontrollera i /etc var snabb.Mer

Omdömet skrevs 22 april 2017

Jag älskade min erfarenhet. De är så vänliga . Hotellet var bra. Värde för pengarna. Jag älskar min vistelse på pondicherry. ! Jag föreslår att du tar en bra utsikt över rummet så att du har en glad vistelse. Tack än en gång Hotel massa.... Kommer igen!Mer

Omdömet skrevs 20 februari 2017

Var tvungen att boka det efter många hotell var ut av rum på grund av att en längre helg och vårt var planerat en lite sent. Rumsservice var under förväntningarna. (som var redan satt låg efter den övergripande skick av hotel) . Även efter man...bortser för ground personal inte att veta engelska, det var bara ett patetiskt att chefen hade problem med kommunikation dem efter att kommunicera med oss på engelska. Restaurangen på hotellet var bara okej, men inget speciellt om det. Vi bara hade gratis frukost där medan hade andra måltider i restaurangen i den angränsande byggnaden. Rummen var renlig, möbler behövde en förbättring och badrum behövde en totalrenovering! Korridorer var inte en trevlig ställe att promenera runtMer

Omdömet skrevs 1 februari 2017 från mobil enhet

Bortsett från läget av hotellet som är ett stenkast avstånd från busshållplatsen, allt annat är under genomsnittet. . Inga resor, bad frukost buffé, hemsk badrum, bad i rummet à la carte meny, bad för familj, alla i alla mycket dålig upplevelse

Visa fler omdömen
Om
Hotellklass
Bekvämligheter
HOTELLEGENSKAPER
Fri parkering
Restaurang
Bar/lounge
Rumservice
Spa
Frukost ingår
Affärscenter med tillgång till internet
Bankett-rum
Concierge
Flygplatstransport
Kylskåp på rummet
Luftkonditionering
Minibar
Rökfritt hotell
Tvättrum för självbetjäning
Pool
Precis vid stranden
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Rumstyper
Sviter
Hotellklass
Rumstyper
Sviter
Antal rum
112
Prisklass
17 US$ - 33 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Kallas också
Mass Hotel Pondicherry
Plats
Indien > Union Territory of Pondicherry > Pondicherry
Hotellklass
Rumstyper
Sviter
Antal rum
112
Prisklass
17 US$ - 33 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Kallas också
Mass Hotel Pondicherry
Plats
Indien > Union Territory of Pondicherry > Pondicherry
Bilder
Resenär (24)
Svit och rum (15)
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Hotel Mass.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt