Hotel Valle di Assisi
Visa priser för dina resdatum
Om
Det behöver inte vara svårt att hitta ett perfekt familjevänligt hotell i Santa Maria degli Angeli. Välkommen till Hotel Valle di Assisi, ett trevligt alternativ för resenärer som du.
Rummen på Hotel Valle di Assisi har en plattskärms-tv, en minibar och luftkonditionering, och det är lätt att få tillgång till internet tack vare kostnadsfritt wifi.
Gäster har tillgång till rumservice och en concierge under vistelsen på Hotel Valle di Assisi. Dessutom erbjuder Hotel Valle di Assisi en pool och gratis frukost, vilket kommer att göra din resa till Santa Maria degli Angeli ännu trevligare. Och det finns även fri parkering tillgänglig för gäster.
När du besöker Santa Maria degli Angeli kanske du vill prova unagi och dojo (ål och väderål) på någon av de närliggande restaurangerna, till exempel Umami Beer.
Hotel Valle di Assisi ser fram emot att välkomna dig under ditt besök i Santa Maria degli Angeli.
Plats
OmdömenVi utför kontroller på omdömen.Tripadvisors syn på omdömenInnan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet. När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats. Vårt team kontrollerar varje publicerat omdöme på webbplatsen som ifrågasatts av våra användare om de uppfyller våra communityriktlinjer. Läs mer om vår omdömesmoderering.När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.
- 555
- 317
- 74
- 31
- 20
- Filtrera
- Svenska
Poolen underbar och lugn.
Frukosten härligt och varierad.
Njöt på en stora balkongen.
Saknade ingenting alls.
Vi tillbringade 5 dagar där och betalade 2 K för en master suite som enligt uppgift på webbplatsen, har två sovrum trots att det andra sovrummet är bara en öppen plats med en mycket obekväm bäddsoffa. Bäddsoffan är tydligen bara för barn upp till 12 år, ja det var bara sagt till oss när vi checkade in och klagade.
Vid incheckningen visade ingen oss rummet eller erbjöd hjälp med bagaget, vi skickades till sovrummet ganska snabbt utan förklaring om någonting.
Frukosten är HORRIFIC, för hela vistelsen bad jag om ett äpple eller ett päron för min son (Detta hotell marknadsförs som familj och barnvänligt) och för 5 dagar i följd de berättade för mig att de inte fick frukt leverans.
Kvaliteten på mat och dryck var extremt dålig, bokstavligen den värsta i våra liv och inte representativ för italiensk kvalitet.
Personalen känner knappt igen dig både i receptionen och i matsalarna. När du frågar något verkar de irriterade som om du ber om enorma tjänster.
Vi madd också misstaget att prova deras restaurang. Både service och mat var underväldigande. Ingen barnmat antingen erbjöds på menyn eller för breakkie varken för middag (återigen är detta tänkt att vara ett familjevänligt hotell).
Lekplatserna för barn utanför är inte välskött och det inre området är i princip ett konferensrum med små fönster och mycket smutsigt golv och mjuk lek. Mycket sorgligt.
Hotellet har några trevliga detaljer men vårt rum som var tänkt att vara det bästa av urvalet var bara om trevligt.
Inredningen krockar då rummet är helt i trä med antika möbler, men sen har jag badrummen som är al vita och gjorda av "moderna" material. De var i alla fall kantstötta och inte särskilt rena.
Sist men inte minst, våra lakan var näste för en handfull spindlar flera gånger trots att ha bett om att kontrollera dem och ta med nya färska lakan.
Dessa 5 dagar följdes av 5 dagar i en familj resorts i Dolomiterna där för nästan halva priset hade vi ett underbart stort rum, 3/4 Pensionat där matutbudet och kvaliteten var lika med en Michelin-stjärna restaurang och de hade också färsk mat på baby meny varje dag. Med vardagliga olika val.
Detta var bara en del av det eftersom de också hade förskola, babyklubbar, i och utomhus lek, lera rum, studsmatta och klätterväggar, ett trälabb och underbara spa-anläggningar ingår i priset. Medan på Valle di Assisi en entré på 2 timmar i familjen spa var tvungen att betalas separat för 45 wuros varje vuxen... galna saker egentligen.
Slutsats, gå inte till Valle di Assisi, du kommer att bli lurad och besviken. Åk till familjeorterna i Alt Adige där de vet vad riktig gästfrihet är.
Måste säga att detta är vår 2: a besök, och vi älskar det. Men hotellet när jag först besökte var fantastiskt, vi bodde i lägenheterna, bara 5 minuters bilresa från hotellet.
Jag hittade lägenheten, ren, tyst, de hade sin egen pool för lägenheterna, vilket var fantastiskt eftersom hotellets pool var så upptagen.
Älskar hotellet, personalen fantastisk.
Restaurangen var fantastisk, men var besviken men kundkretsen barn, eftersom de fick titta på sina iPads, eller telefoner, mycket högt, vilket jag tyckte var hemskt.
Ok, barn kan titta på saker, men inte i ljudstyrka för andra eftersom vi alla inte vill höra babysånger när de är ute på middag. (Det är föräldrarna inte hotellets fel)
Poolen fortfarande lika fantastisk som alltid.
Detta är ett hotell jag bor att besöka gång på gång, utsikten över Assisi blir aldrig gammal.
Tack för att vi fick komma.
Hotellet är stort med pool på baksidan och fantastisk utsikt över Assisi uppe på kullen. Det är inte nära till något inom gångavstånd, så du behöver en bil om du inte är med en grupp. Här finns en restaurang med frukostbuffé varje morgon och ett spa. Jag besökte inte spa, så kan inte kommentera det.
Det rådde viss förvirring på helgmorgonen om vilken tid frukostbuffén öppnade och det skapade ett problem eftersom vi skulle åka vid en viss tidpunkt och vi skulle stressas att äta. Men det slutade med att de öppnade den ca 15 minuter för tidigt för att rymma oss. Men verkade som det var brist på kommunikation från dem till Perillo på den tid de öppnade på helger vs. vardagar.
Jag tyckte ärligt talat inte att personalen var så vänlig. Ett par gånger när jag gick till receptionen med en fråga, kände jag att jag störde dem. Jag vet att detta var en ganska ny tur och hotell för Perillo och inte säker på om personalen bara inte var vana vid stora grupper eller inte men jag var inte imponerad.
Rummen var föråldrade, enligt min mening, och behövde vissa uppdateringar och kärlek. Badrum dusch var som att gå in i en kryssningsfartyg dusch och golvet lutade ner så att du alltid kände att du halkade ner.
Hotellet i allmänhet behöver lite rengöring och underhåll. När vi satt ute på altandäcket en kväll märkte vi mögel och smuts på stolar, bord och staket, etc.
Detta är inte ett hotell som jag personligen skulle välja om vi någonsin kom tillbaka till Assisi området.
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt