Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hipotels Flamenco Conil

Spara
Dela
C/ Sevilla, 64-68, 11149 Conil de la Frontera Spanien
Covid-19-uppdatering: Läs om de extra hälso- och säkerhetsåtgärder den här verksamheten vidtar.Läs mer
Expedia.com
Hotels.com
Official Site
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Visa alla 15 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Resenär (271)
360
Panoramabilder (17)
Svit och rum (162)
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Res säkert under covid-19-krisen
Gå till vårt hjälpcenter Res säkert för att se hur vi hjälper dig att fatta mer välinformerade resebeslut under covid-19-krisen.
Det här kan du förvänta dig under din vistelse
  • Alla sängkläder sanerade i tvättar med hög temperatur
  • Ansiktsmasker krävs för gäster i offentliga områden
  • Ansiktsmasker krävs för personal i offentliga områden
  • Golv markerade för social distansering
  • Handsprit finns tillgängligt för gäster och personal
  • Stanna hemma-policy för personal med symptom
Läs mer
Uppdaterat 21-09-20 Säkerhetsåtgärder tillhandahålls av verksamheten och kontrolleras inte av Tripadvisor.
En notis från Hipotels Flamenco Conil
Uppdaterat 21-09-20 Säkerhetsåtgärder tillhandahålls av verksamheten och kontrolleras inte av Tripadvisor.

Om

Nr 7 av 28 hotell i Conil de la Frontera
Läge
Renlighet
Service
Standard

Det behöver inte vara så svårt att hitta ett perfekt romantiskt hotell i Conil de la Frontera. Välkommen till Hipotels Flamenco Conil – ett trevligt alternativ för resenärer som du.

Flamenco Conil har en reception som är öppen dygnet runt, en concierge och bagageförvaring. Och som en uppskattad gäst på Hipotels Flamenco Conil får du även tillgång till en pool och frukost som finns tillgänglig på hotellet. Gäster som kommer med bil har åtkomst till fri parkering.

Gäster som bor på Flamenco Conil kan besöka Arco de La Villa (2,5 km) och Parish of Saint Catherine of Alexandria (2,7 km), några av Conil de la Fronteras främsta sevärdheter.

Resenärer som är på jakt efter hummer kan bege sig till La Fontanilla eller Timon de Roche. Annars kan du kolla in en asiatisk restaurang som Mistura eller Bar Restaurante Sushi Bar.

Under resan får du inte glömma bort att besöka ett historiskt museum, till exempel Museo Raices Conilenas.

Hipotels Flamenco Conil ser till att det bästa av Conil de la Frontera finns nära till hands, vilket gör din vistelse både avslappnande och behaglig.

Läs mer
Hotellbekvämligheter
Kostnadsfri parkering
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Pool
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Bar/lounge
Cykeluthyrning
Vandring
Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat)
Parkering på gatan
Wifi
Pool-/strandhanddukar
Inomhuspool
Utomhuspool
Uppvärmd pool
Bastu
Restaurang
Frukost tillgängligt
Frukostbuffé
Snacksbar
Bar vid poolen
Pilkastning
Underhållningspersonal
Kvällsunderhållning
Bordtennis
Barnklubb
Bilhyrning
Konferensanläggningar
Bankettrum
Mötesrum
Massage
Solarium
Bagageförvaring
Portier
Valutaväxling
Souvenirbutik
Dagstidning
Gemensamt lounge-/tv-område
Butiker
Solterrass
Reception öppen dygnet runt
Kemtvätt
Tvättservice
Visa fler
Rumsegenskaper
Städning
Privat balkong
Värdeförvaringsskåp
Privata badrum
Plattskärms-tv
Rumstyper
Havsutsikt
Bra att veta
HOTELLKLASS
TYP AV HOTELL
Mellanklass
Havsutsikt
Talade språk
Engelska, Spanska, Tyska
310omdömen7F+S0 rumstips
Medlemsbetyg
  • 189
  • 103
  • 9
  • 4
  • 5
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Mer
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
Mariah Z skrev ett omdöme maj 2019
4 inlägg
Vi älskade verkligen hotellet och var så nöjda med allting. Jättesköna sängar, underbar mat, supertrevlig personal. Havet och utsikten. Trädgården, poolen, inomhuspoolen var fantastiskt skönt. Vi stormtrivdes och fick verkligen all vila vi behövde.
Läs mer
Datum för vistelsen: maj 2019Restyp: Reste med familjen
Användbart
Dela
Svar från Flamenco Conil H, Guest Relations Manager för Hipotels Flamenco Conil
Svarade 10 juli 2019
Thank you very much for such a nice comment and assessment. We hope you visit us again. Thanks again and many greetings
Läs mer
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
culverwood skrev ett omdöme juni 2019
Hertfordshire, Storbritannien72 inlägg56 hjälpsamhetsröster
Detta är tredje gången vi har bott i Flamenco de senaste åren medan vår son och hans familj bor i en villa i Fuente del Gallo. Flamenco är ett medelstort hotell med omfattande gräsmattor vid strandpromenaden. Fuente del Gallo är en väletablerad liten urbanisering strax utanför Conil, men nu går Conil nästan i Fuente. Vi njuter av hotellets tysta övergripande atmosfär, dess beech-sida och de vackra solnedgångarna. Frukostar är buffé och omfattande, en mellanmål lunchmeny är tillgänglig vid poolen och som de flesta icke-tyska paket turister väljer vi att äta utanför hotellet på kvällen. Som alltid måste jag kritisera Hipotel-gruppens meanness. Att göra gästerna betala för sitt rumssäkerhet utan att ha en i receptionen är ett särskilt grepp om mig. Jag tycker inte om att ha hängare i rummen som är av den typen som innebär att hotellet tycker att varje gäst kommer att stjäla sina hängare om de hade normala. Två små niggles lätt löst som jag också hittade på Hipotel Gran Conil som vi var tvungna att stanna om ett par dagar som flamenco var full. Jag skulle välja Flamenco varje gång jag stannade i Conil utan tvekan men snälla - STOPP LADDNING FÖR SÄKERHET
Läs mer
Datum för vistelsen: juni 2019
Renlighet
Service
Sovkvalitet
Restyp: Reste som ett par
Google
Användbart
Dela
Becky S skrev ett omdöme maj 2019
Andover, Storbritannien77 inlägg34 hjälpsamhetsröster
Hotellets läge är vad som verkligen gör det, sätta precis på klippan med steg ner till en liten strand. Hotellet har gratis parkering som vi kunde använda hela. Vi bokade ursprungligen ett rum "med utsikt", inte ett havsutsikt rum och var inte alltför imponerad av det - det såg ut till parkeringen och en väg bortom, fick bara solskenet på morgonen och sängen gjordes som en tvilling trots vår begäran i förväg för en dubbel. Vi bestämde oss snabbt att inte ha havsutsikt rum skulle vara ett slöseri på en sådan plats, men vi betalade 20 euro per natt för att uppgradera (eftersom endast en svit var tillgänglig). Vi var så glada att vi uppgraderade dock! Hotellet är inte av helt solid konstruktion så att du kan höra människor som går runt i rummen ovanför, drar stolar på golvet etc, vilket kan vara störande, men inte för mycket så. Vi bokade in för frukostbuffén varje morgon och det var riktigt bra med omfattande val, färsk mat togs ut under hela morgonen och en kock gör ägg till ordning. Jag skulle verkligen rekommendera frukost. Hotellet var huvudsakligen catering för tyskar, vi var de enda briterna under vår vistelse, men nästan all personal talade en mängd olika språk och kvällsunderhållning var översatt till olika språk. Den entusiastiska och vänliga animacionpersonalen kom genom rummet på förhand för en chatt och för att se vilka språk som var närvarande. Vi är ett ungt par (30 s) och har inga barn så letade efter någonstans tyst med mindre för barn som jag tror vi hittade. Det fanns bara två unga barn under vår vistelse, vilket gjorde poolen och loungeområdet en avkopplande och vilsam miljö. Det som verkligen står ut för hotellet är den vänliga och uppmärksamma servicen. Personalen alla talade en mängd olika språk och hade tydligt gjort ansträngningarna att komma ihåg att vi var brittiska som vi alltid hälsades med "god morgon" - en fin touch. Personalen vid frukost var mycket vänlig utan att vara påträngande, samma vid staplarna. Det finns en härlig mellanmål som ligger halvvägs nerför trappan till stranden och ger en bra utsiktspunkt att sitta och se upp samtidigt som du har lite lunch eller en drink. Drycker var rimligt prissatta också. Vi åt bara middag på hotellet en gång, föredrar att gå till lokala restauranger för färsk fisk och lite mer atmosfär. Vi promenerade ofta längs stranden till Conil på kvällen, men det är ganska lång promenad och vi fick en taxi tillbaka. Det fanns några häxor, som det faktum att vi inte kunde få luftkonditioneringen i vår svit för att arbeta (utanför luftens temperatur upp till 26/27 i solen under dagen i april) och när vi frågade receptionen fick vi veta att luftkonditioneringen för hela hotellet inte hade varit påslagen. Jag uttryckte min förvåning med tanke på hur varmt det var och att det säkert var lite behov av uppvärmning fortfarande. I ett mindre hotell skulle jag acceptera detta, men i ett stort 4-stjärnigt hotell och betala för en svit, förväntar du dig att kunna använda AC när du vill, vilket var en av anledningarna till att vi bokade. Vi var lite besvikna över detta, men nästa dag var det en anteckning i vårt rum som säger att AC nu var redo att arbeta och ber om ursäkt för ett besvär. Om andra gäster också frågat om AC är jag oklart, men ett exempel på bra kundservice. Det enda som gör att jag tvekar att ge ett utmärkt är det faktum att rummet inte var ljudisolerat så att vi ibland stördes av andra gäster, men att sitta på balkongen på kvällen och titta på solnedgången över havet bestämde sig verkligen för detta. På lördagen fanns ett bröllop sent på eftermiddagen i funktionsrummet, från vilket flera bullriga skrikande barn slog ut i poolområdet och sprang runt och skrek och skrek. Vi var ganska besvikna över att det inte fanns någon registrering som varnade oss för en händelse som ägde rum som vi säkert skulle ha valt att ta en dagstur den dagen. Detta inträffade bara på en dag och vi var där under lågsäsong så kanske inte skulle ske under högsäsong. Totalt sett gjorde ett bra hotell mycket bra av personalen.
Läs mer
Datum för vistelsen: april 2019
Läge
Renlighet
Service
Restyp: Reste som ett par
Tips för att välja rum: A sea view is definitely worth the extra money
Visa fler tips på hur du väljer rum
Google
Användbart
Dela
mrs_edita skrev ett omdöme nov. 2017
Polen48 inlägg20 hjälpsamhetsröster
Vi tillbringade 3 dagar där. Vid första anblicken verkar det som ett typiskt kedjehotell, men det som gör det något mer är gästfriheten. Personalen är mycket vänliga och hjälpsamma, särskilt damen i receptionen som hjälpte oss att lösa ett problem med biluthyrningsföretaget. Rummet var rymliga och rena, rena tjänsten tar hand om varje detalj i ett rum. Det finns några faciliteter (som 3 pooler, litet gym, bastu, drinkbar) på hotellet vilket gör det till en komplett plats att bo. Vi rekommenderar definitivt denna plats.
Läs mer
Datum för vistelsen: november 2017
Läge
Renlighet
Service
Restyp: Reste som ett par
Tips för att välja rum: Take the one with a sea view
Visa fler tips på hur du väljer rum
Google
Användbart
Dela
BorisG skrev ett omdöme okt. 2017
Ust-Tsilma, Ryssland48 inlägg47 hjälpsamhetsröster
Detta är inte ett 4 * hotell, men ett hotell av 3 * standard, catering huvudsakligen till tyska paketresor från Tui, Neckermann och Thomas Cook. Får inte tas in av den högstjärniga bokningen. com och TripAdvisor recensioner. Det var en stor besvikelse. Restaurangen mat - frukost och middag försökte en gång varje - smakade fruktansvärda och gjordes av substandard ingredienser (t.ex. "räksallad" var faktiskt gjord med re-consituted jätte bläckfisk (Pescanova's?) Som är omtexturerad, smaksatt och färgad till ser ut som röd krabba). Huset rött vin var otänkbart - mycket värre än någon lokal bar skulle tjäna dig. Maten var i allmänhet smaklös trots att det fanns en stor buffé. Eftersom vi inte kunde mage äta på hotellet gick vi 10-15 minuter varje måltidstid att äta på lokala restauranger, antingen inåt på stranden. De gav billigare och mycket bättre mat än på hotellet. Mer bevis på icke-4 * -standard: a) betala för säker nyckel "hyra" - jag klagade till Hotel Directora (se nedan) som höll mig berätta att detta var "central policy" tills jag påminde henne om att hon som Directora hade en diskretion och hon gick med på att avstå fragiften. var) Rumstädning var dålig - damm kvar liggande på toppen och under möbler; c) ingen kroppslotion, vävnader, tofflor eller badrockar tillhandahållna i badrummet; d) otillräcklig personal vid mottagning som leder till onödiga väntar e) Sandtvättområdet på väg ner till stranden rengörs endast en gång om fem dagar; f) många andra saker "extra" - e. g. bastu; g) kabel-tv i rummet hade till exempel ingen BBC-kanal. Ljudisoleringen i byggnaden, särskilt ovanifrån, var obefintlig med att personen ovanför oss trampade upp och ner vaknade oss flera gånger. Dålig konstruktion? På baksidan av hotellet tittade vi ut på tjänsteingången. Det resulterade i störningsstörningar från sopbilar mm tidigt på morgonen. När jag klagade över den säkra avgiften vid incheckningen skulle de inte avstå från det så att jag ursprungligen var tvungen att köpa en dags uthyrning tills chefen kom på måndag. Den måndagsmorgonen frågade jag receptionist när chefen började arbeta och han sa att allt var beroende av när hon bestämde sig för att börja. Som jag trodde var vägledande för laxhantering när chefen inte håller fasta timmar klara för all personal. Senare, efter att ha bett om att se henne, togs jag till direktören Ana Rosa Perez Borjas kontorsbyrå, som såg anmärkningsvärt lyxig, snarare än funktionell. Medan det var mycket charmigt, höll hon att det var Hipotel-politik att ta betalt för kassaskåp som jag sa var ohört i 4 * hotell. Hon förstod att sådan politik etablerades centralt och tillämpas i alla sina hotell. Det var först när jag sa det som Directora att hon skulle ha rätt att avstå från avgiften att hon kom överens om att göra det. Efter att ha observerat hur direkt det var som Directora tycktes vara i henne för ett bekvämt kontor, bestämde jag mig för att det skulle vara meningslöst att styra några fler klagomål till henne. Hotell behöver sina chefer att "walk-the-talk" för att se vad som verkligen händer. Den dåliga rumstädningen var en indikation på att detta inte händer.   Trots skyltar som säger att tillgången till stranden var privat, tillåter hotellet lokalbefolkningen att trampa genom poolområdet ner till stranden (irriterande för hotellets gäster sola), med åtkomst via en stålnätport. Om det här är en indikation på kvaliteten på andra Hipotel-grupphotell (enligt Directora, en mycket centraliserad organisation), skulle jag rekommendera att de skulle vara klara av dem. Det viktigaste positiva för hotellet är direkt och enkel tillgång till en mycket omfattande strand och allmänt mycket trevlig personal.
Läs mer
Datum för vistelsen: september 2017
Standard
Service
Sovkvalitet
Restyp: Reste som ett par
Tips för att välja rum: At the side of the hotel we looked out onto the service entrance - noise disturbance from garbage...
Visa fler tips på hur du väljer rum
Google
Användbart
Dela
Föregående
PRISKLASS
79 US$ - 242 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
hotel flamenco conil, flamenco conil
PLATS
SpanienAndalusienCosta de la LuzConil de la Frontera
ANTAL RUM
114
Är detta ditt Tripadvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt
Vanliga frågor och svar om Hipotels Flamenco Conil
Vilka är några av de bekvämligheter som finns på Hipotels Flamenco Conil?
Några av de populäraste bekvämligheterna som erbjuds är inomhuspool, kostnadsfritt wifi och restaurang.
Vilka alternativ för mat och dryck finns på Hipotels Flamenco Conil?
Gästerna kan ta del av restaurang, lounge och bar vid poolen under vistelsen.
Finns det parkering vid Hipotels Flamenco Conil?
Ja, fri parkering och parkering på gatan är tillgängliga för gäster.
Vilka restauranger ligger i närheten av Hipotels Flamenco Conil?
Restauranger med bra läge inkluderar Feduchy Playa, Restaurante Arrozante Conil de La Frontera och El Roqueo.
Finns det möjligheter att träna på Hipotels Flamenco Conil?
Ja, gästerna har tillgång till inomhuspool, träningsanläggning och bastu under vistelsen.
Erbjuds städtjänster på Hipotels Flamenco Conil?
Ja, kemtvätt och tvättservice erbjuds åt gästerna.
Erbjuder Hipotels Flamenco Conil några företagstjänster?
Ja, det erbjuder mötesrum, bankettrum och konferensanläggningar.
Vilka språk talas av personalen på Hipotels Flamenco Conil?
Personalen talar flera språk, inklusive engelska, spanska och tyska.
Har Hipotels Flamenco Conil någon vacker utsikt?
Ja, gästerna tar ofta del av havsutsikt som finns här.
Är Hipotels Flamenco Conil handikappanpassat?
Ja, det erbjuder anpassat för rullstol. För specifika förfrågningar rekommenderar vi att du ringer tidigare för att bekräfta.