Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Resenär (18)
Middag (2)
Resenär (18)
Middag (2)
Svit och rum (2)
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}}}
Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Hotellbekvämligheter
Frukost ingår
Restaurang
Bar/lounge
Offentligt wifi
Concierge
Rökfritt hotell
Rumsegenskaper
Luftkonditionering
Rökfria rum
Minibar
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Säkert
Mellanklass
HOTELLKLASS
Plats
Helhetsvy
52Ganska promenadvänligt
Bedömning: 52 av 100
34restaurangerinom 0,5 km
2sevärdheterinom 0,5 km
Omdömen med mera
47omdömen
25bilder
4F+S
0 rumstips
Medlemsbetyg
  • 6
  • 7
  • 12
  • 3
  • 19
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Fler språk
  • Filtrera
  • Svenska
Hitta omdömen som nämner
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Detta hotell var okej. Wifi var in och ut och rummet behövde uppdateras. Gamla trasiga möbler i lobbyn och frukosten var samma sak varje dag. Middag där 2 nätter var ganska bra. Inredningen i rummet var gammal.
Läs mer
Vi bodde på Hotel Montana i 4 nätter i september med en grupp, ockuperade 25 rum och upplevelsen var fantastiskt, ägaren, chefer och all personal har gjort allt i sin makt för att behaga oss, hotellet är fläckfritt och mycket bekvämt, frukosten var mycket välsmakande.
Ja du finna
Läs mer
I måndags, jag blev sjuk på en utflykt. Min man tog mig till detta hotell att sitta ned i det svala. Vi välkomnades i receptionen by Tina som behandlade mig med stor respekt trots att jag var inte ett resident. Jag kan inte tacka Tina nog för den typ, omtänksam och förståelse upp
Läs mer
Jag kan bara föreställa mig att vårt reseföretag satte oss upp här två besvikelse nätter för att spara kostnader. Varför skulle annars någon här?

Det är ungefär en halvtimmes bilresa från centrala Sorrento och alla sevärdheter.

Hotellet i sig var inte mycket bekväma, med grundl
Läs mer
+10
Jag kan inte skylla på hotellet för min plats, personalen var hjälpsam och hotellet var mycket rent. Vårt rum vid ankomsten rum 104, var i källaren på hotellet och när vi öppnade gardinerna vi blev chockad av utsikten, en vägg, när vi bad om en havsutsikt. Garderoben dörr hängde
Läs mer
Föregående
12
Kategorier på album
Alla bilderResenärMiddagSvit och rum
View from room 104 basement of hotel
Bilden tillhandahållen av ledningenHotel Montana
I hope you have all written to Newmarket Holidays - pointless writing to the Hotel or that Lynda - rubbish!!
Yes we have emailed and sent photos awaiting reply from Newmarket. The automated reply said to allow 28 days which are up on the 29th July. When we asked the reps for a change of hotel they stated they would help locate new hotel but that we would have to pay again for the new hotel. Thomson's. Change a hotel for us once with no problem and no charge
0 röster
Visa alla svar
I have just received an appalling response letter from Newmarket Holidays - would like others please to complain to Newmarket Holidays and ABTA as I am not going to let this drop - I was told that because I was single had to be charged single supplment as there would still be laundry to do for two people, towels to change etc etc. I was in what could only equate to a broom cupboard with one bed, one lousy sachet of shower gel which I was told acted also as hair shampoo!! I am fighting this for all it is worth as the letter I received was arrogant and basically blamed me for daring to go "allocated on arrival"!!!!
I am so glad and NOT going to let this drop - they had the cheek to say "we look forward to seeing you in the not too distant future"!
0 röster
Visa alla svar
Were you one of the guests who on the norwich flight?? I would write to the hotel staff but they will ignore it - they just did not care and as for the rep Lynda - useless!
Hello yes I was. I have just received an appalling response from my letter to Newmarket Holidays who had the cheek to end on "we hope to service you in the not too distant future". I sent the letter to Simon Hibbs, their MD but I bet he never even saw the letter. It happens at my company and people do perserve and are always treated with utmost respect. They totally blamed me for daring to book an allocated on arrival. If I had paid full price for that holiday and had googled their "doctored" pictures on their website I would have gone ballistic. Have you got in touch with them and ABTA - oh and the final insult - they sent the letter to me but did not copy in ABTA - very telling - I am not going to go away on this one.
-1 röster
I posted a review this morning where is it?
You're asking the wrong people - we're just reviewers - contact Trip Advisor. But, if it helps, some reviews may take 24 hours to appear - check you email inbox too.
0 röster
FöregåendeNästa
11
PRISKLASS
172 US$ - 193 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
PLATS
ItalienKampanienProvince of NaplesMassa LubrenseSant'Agata sui Due Golfi
ANTAL RUM
50
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt