Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Iberostar Ensenachos

Spara
Dela
Resenär (10691)
Pool och strand (3406)
Svit och rum (1255)
Översikt
  • Utmärkt45 %
  • Mycket bra33 %
  • Medel14 %
  • Dåligt5 %
  • Hemskt3 %
  • 29 apr. 2010
    “receptionister som ljuger en rakt i ansiktet”
Villa Clara, 52700 Kuba Visa på karta
BEKVÄMLIGHETER
Offentligt wifi
Fri parkering
Frukost ingår
Luftkonditionering
Precis vid stranden
Pool
Rökfria rum
5-stjärnigt boende
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]},"scriptFlags":null}
Omdömen (5 971)
Filtrera omdömen
1 177 resultat
Medlemsbetyg
597
395
124
41
20
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
597
395
124
41
20
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 1 177 omdömen
Omdömet skrevs 29 april 2010

3,5 stjärnors hotell med 5 stjärnors pris. Rum som inte var ok när man kom. Ljugande människor i receptionen. Vykort som inte har kommit fram. Havet och poolerna var underbara. Inga barn tillåtna på hotellet =+ Roomservice fungerade till 70%.

Tack Glomsta
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 6 augusti 2017

Bokat för en vecka (jag själv/make och 2 år gamla barn) . Vi har rest till Kuba ingående - och bodde på många resort kedjor i Cayo Santa Maria, Cayo Coco och Varadero. Vi är inte nya resenärer till Kuba eller Karibien. Jag bokade Iberostar...Ensenachos baserat på min tidigare vistelser på Iberostar Riviera Maya och Iberostar Varadero. Här nedan finns utdrag ur den e-jag har översänt den nya chefen (Sarah Erhardt) medan vänta i 2 timmar utöver de postat kontrollera - i tid på 4:00 för ett rum. (Den hotel var inte ens på full kapacitet) . Allmänt Manager aldrig har svarat till våra e-post - skickades till henne medan vi var där, och aldrig jag kontaktat oss. Vi hade bara kvällschefen kontakta oss efter jag åkte tillbaka till receptionen för att klaga och hotade att diskutera de frågor med alla nya gäster som skulle vara att checka in på följande dag. Service nivå frågor som anges nedan: 1 . Någon lobby hälsning/ingen kalla drycker - vanliga i Iberostar och andra högre kaliber hotellkedjorna. 2 . Vi blev tillsagda att lämna resväskor på de steg i den varma solen. The bell - pojkar hjälpte inte till med att stryka dem från bussen. 3 . Vad hotel fungerar inte säker en gästs som tillhör när de anländer? Måste beklagas service 4 . Incheckning - 2 personal med många människor väntar. 5 . Buffé - över 20 minuters väntan att ta emot service - helt enkelt för bestick. 6 . Ytterligare 15 minuter för att få en drink i huvud buffe - efter jag gick till den station begära en drink. 7 . Buffé linjer över 20 minuter för pasta - självklart när du bara har en person per station. 8 . Kontrollera - i - 4 : 00 pm - rummen inte klar och ingenting blev erbjuden för förseningen - jag var tvungen att nämna att om hotell rummet är inte redo då det åtminstone min check - utanför bör utökas. Inte ens en ursäkt. 9 . 2 Timmar efter det var meningen kontrollera - i och vi fortsätter att vänta. 10 . Första Iberostar att vi har varit på som bara har nationella fatöl - ingenting i flaskor och inget importerade. 11 . Ingen mjölk för barn? 12 . Luftkonditioneringen används i rummet fungerade inte. 13 . Takfläkt i rummet fungerade inte. 14 . Kylskåp på rummet inte fungerade och var inte var välfyllt även efter väntar 2 timmar tidigare kontrollera - i för våra rum. 15 . Inte tillräckligt med handdukar fanns att tillgå på rummet. 16 . Rumsservice - - Bo inte ens försöker du ringer - inga svar - många gäster klagade på detta, men den allmänna Manager gör inte bry mig. 17 . Bell Boy Station kontakt för hela ekipaget kan köra till ett område service - lita inte bry sig - inget svar - samma som Rumsservice. 18 . Megano Beach buffé - Maten för anlände inte (kockens tipsade oss och andra gäster) , bara en tallrik med ris, kikärter, gurkor, och stekta salami på buffén! Mat av en del miracle kom efter en gäst jag klagade för över 800 en timme med någon från ledningen. 19 . Kids Club - var listat som 6 inomhus natt : 30 - 10 : 30 i broschyren och i rummet litteratur (det var knappast varje öppna och när vi gjorde det öppen en kväll vi blev tillsagda att lämna på 9 : 30 ). 20 . Vi var tvungna att byta rum på grund av ingenting fungerar ordentligt. 2 Nd rummet var bara bättre i att den air till sist fungerade, men det fanns andra frågor. 21 . Receptionen rådde mig att jag skulle behöva gå till banken att ändra några pengar. Lov jag hade kubanska Pesos med mig, men de flesta hotell kommer att göra pengaväxling - inte Iberostar. Vi checkade ut en dag tidigare, det var före - betalade, men vi var trötta på att bo i en patetisk ursäkt för ett hotell. Servicen var hemsk runt omkring - ca förvänta dig inte anställda som kan tillhandahålla ganska bra kundservice när den administrativa chefen själv inte visar någon oro för hotellets frågor. Många återkommande gäster att vi mötte var mycket besviken på service och nämnde att den föregående General Manager gjorde ett mycket bättre jobb och att förändringen i livsmedel och servicen var mycket otillfredsställande. Jag och andra personalen - blev sjuk. Framför allt berodde på att maten förberedelse/hantering. Andra gäster som vi träffade hade frågor såsom: King säng för en familj på 4 , dusch som inte fungerar i 3 dagar, luftkonditioneringen fungerade inte i dagar på slut, toaletten inte gick att spola, rumsservice - aldrig svar. Observera: Detta hotell är visas på den # 1 hotel i Cayo Ensenachos - - men det är eftersom det är den enda hotellet på den Cayo. Den andra hotell är i Cayo Santa Maria. Kom ihåg: Många negativa förändringar sedan den tidigare chefen har lämnat. Råd: förutsätt inte bort din tid eller pengar. Många andra bra hotell med utmärkt service i Kuba. JagMer

Svar från Director A, Gerente för Iberostar EnsenachosSvarade 12 augusti 2017
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 2 augusti 2017

Vi bodde på Ensenachos från 21 juli - 28 augusti. Det var bara min dotter ( 12 ) och jag reser tillsammans. Vi älskade vår erfarenhet och skulle definitivt åka tillbaka. Den Ensenachos Beach var den bästa vi haft någonsin sett. Vår familj besökte Hawaii...ett år sedan, men de vågor det var så starkt att vi kunde inte simma. Vi valde Ensenachos för den lugna vatten och var inte besviken. Det var vattnet helt lugn och swimmable - även på windy dagar. Havet var så tydligt att vi inte ens behöver snorkla att se fiskar! Vi gick längs i vattnet på Ensenachos mot högra sidan där korallen är och kunde se sea life bara genom ständiga i vattnet och tittat på vad som pågick runt omkring oss. Vi såg en barracuda, starfish, och ray - också massor av tropiska fiskar. Vi tillbringade de flesta morgnarna i den härliga varma och lugna ocean vatten (vi gillade Ensenachos den bästa, men Megano var också underbar) och sedan den slappa eftermiddagar på den vackra poolen. Vår favorit sak var den simma upp bar! Stora skrika ut till Juniely och Yadima som alltid hålls våra glas fullt - du gjorde vi alltid kände oss hemma, och vi älskade din lekfullhet. Det som gör denna resort så speciellt ligger de spektakulära arbetare. I buffén gick utöver det vanliga för att göra Milay oss att känna oss helt förstörd. Vi njöt av med småprat med Milay och lärande en lite om livet i Kuba. Milay, om du läser detta, ni ska veta att du görade vår semester mycket speciellt bara genom att intressera sig för oss - du anslutit oss att ditt land och till Ensenachohs. Vi hoppas att återkomma till se dig! Maten var inte lysande men vi kan leva med detta. Transporten till flygplatsen och baksidan hjälpte oss verkligen att förstå att Kuba är mycket ett utvecklingsland. Det är svårt att klaga på inte ha maten enligt våra nordamerikanska standarden när vi kunde se att de flesta folk på Kuba bo i de mest ödmjuka och enkla boenden arbetar mycket hårt (at the resort, helt säkert! ! ) Till opponera levnadsstandard för deras familjer. Min dotter och jag verkligen som vunnits en del perspektiv på vår egen mycket privilegierat liv! Jag fick en bit av Delhi-mage i ett par timmar, men vart jag än reser jag kommer ner med! Min dotter var aldrig sjuk. Vi tog 2 doser av Dukoral innan du lämnar, hade." rädda " antibiotika förskrivs till oss av en resa klinik och var försiktig att äta bara väl tillagad " varmt " mat. Rummet var fantastiskt! Stort, rent, härliga sängkläder och väl luftkonditionerade. Det var en " standard " rum men hade en promenad i garderoben, lounge område, privat balkong och badrummet var med en separat toalett område som väl som en dusch och badkar. Mygg inte ett problem alls. Vi ens satt ute på vår balkong en kväll från skymningen tills mörkrets inbrott och var inte bli biten. Jag tog massor av insektsspray, men vi gjorde inte behöva det. Hoppas att gå igenom hjälper folk. Jag var verkligen livrädd för dit efter att ha läst alla negativa recensioner, men vi det slutade med att jag var tvungen en underbar tid!Mer

Svar från Director A, Gerente för Iberostar EnsenachosSvarade 26 november 2017
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 2 augusti 2017

Normalt du antingen njuta av din semester eller du inte, men jag ärligt talat kan inte, avgöra hur som helst med denna semester, och jag kommer att försöka förklara varför. Först en liten disclaimer - juli i Kuba är definitivt något som vi vill inte...upprepa och den hela upplevelsen kan ha varit en lite annorlunda hade det inte varit för den obevekliga värme dag och natt. I skyarna saknar bebyggelse som gör en gropig och skrämmande flyg, landning och avgång för, det finns en hel del tropiska åskväder som medför extremt fuktiga, solen ligger oförlåtande. Vi brukar reste till Kuba mellan januari och april i den tidigare, och hittade det en mycket trevligare upplevelse överlag. The drive till hotellet ligger 1 , 5 timmar och jag tyckte det lite skrämmande - the bus resa mycket snabbt och det finns ungefär 20 minuter att det där det finns ingenstans att gå utanför vägen, men vatten. Förutom att det är mycket intressant att se de byar längs vägen och hur människor lever och tillbringar sin kvällarna eller morgnarna på en regelbunden dag. Vår check - i var så - så. Ingen hälsade oss med kalla drycker, som är brukligt, även om det var extremt varmt att dag och vi kom runt 12.00. Den byggnad vi begärde ( 41 , nära till stranden) var inte finns tillgängliga (till oss, några andra personer checkades in till att byggnad framför oss) , vilket var en besvikelse. Vi reste med två barn och det var viktigt för oss som nära till stranden, ganska nära lobbyn (buffé) . I stället, vi blev erbjudna en rum i byggnad 39 - långt slutet av den resort. Vi vägrade och väntade i cirka 2 timmar för ett rum i byggnad 43 till bäddas upp. Det var halvvägs mellan poolen, tillbaka entré till stranden och lobbyn, men vår lycka var kort levde - AC gick sönder i den byggnaden på vår tredje dagen och vi var utan AC för två raka dagar. Det var outhärdlig, jag tror att temperaturen i rummet var runt 40 C på alla gånger. Den första natten de lät oss sova i byggnad 22 - SPA vuxenavdelningen Det här rummet var mycket trevligare och renare och nyare, men du bör ha sett folks ansikten ser ut på på morgonen när de såg mig och min 6-åring lämnar hotellområdet med hans stuffies och kudde i handen, tidiga för frukost. The eye - rullar var bara för mycket och jag verkligen kände sig förolämpade. Jag har läst om denna anti - kid uppfattning här på forumet innan vi åkte, och det är sant. Detta var förut en vuxen - endast resort och de borde höll det på att. Blanda de folk som gillar att betala extra för sin frid och lugnt, och den bullriga familjer med lite chatterboxes - inte en bra idé på alla, och i efterhand jag skulle inte åka dit igen för att en resort som försöker tillgodose båda grupperna. Ändå. . . De höll säger till oss nästa dag de jobbar på AC men erbjöd inga definitiva information eller ett rumsbyte. Vid någon punkt på eftermiddagen jag åkte till lobbyn att se om bytte rummet eftersom receptionen sa till mig de är personalen höll " jobba på det " . Vi fick veta att vi skulle kunna flytta igen i den andra änden av anläggningen - byggnad 38 eller 39 . Vi gillar promenader i annat fall men i 40 C och ingen skugga gick tillbaka och forth för 20 minuter för varje måltid var bara inte något vi var ute efter fram emot att. De har Piccolopojkarna med golfvagnar men det finns en ganska vänta på det och du alltid vara beroende på vem som är tillgängliga och när. . . . . Det tydligen är låg och årstid de ta med ner deras service nivå i många aspekter ner från vad det är tänkt att vara som är beklagligt eftersom du bokar din semester baserat på vad de gör reklam för att vara tillgängliga (det naturligtvis bara i full säsong) . Jag gillade inte, men the kids club verkade också vara stängda under hela vår vistelse. Tillbaka till AC-frågan, det tänkte; t fast alls och efter mycket förhandlingarna under vilken jag verkligen kände som att vara på väg till ett annat hotell hållet eftersom det hela var drar för mycket för vår tid, fick vi ett rum i byggnaden 34 . Långt, men inte lika långt som 38 eller 39 där vissa av våra vänner hamnade. Enda nåden av denna byggnad samt perosnalen som jag antar kändes fel för oss var (har sett oss alla värme utmattade och tråkigt ut efter två dagar i princip hemlösa) och försökte hennes mycket bästa för att det upp till oss i hennes eget sätt. Jag tror hennes namn är Elsnaura, men jag är förmodligen stavfel eller liknande kontaktar att. Hon gjorde ett bra jobb varje dag med rensas upp i rummet och gör vackra handdukskonst som gjorde vårt barn mycket nöjda varje dag. De kunde inte vänta på att komma tillbaka till rummet efter att se henne konstverk : ) rummet stranden självt var bra, men acn var alltför bullrigt och man kunde inte sova med den aktiverad. Balkongen var magnifik, letar efter rätt in i vackra tree med orange blommor - den första parkett för visning av druvans surrande fåglar drink dessa blommor varje morgon. Vi kunde inte ha trott en bättre visa för våra barn varje dag. Det också gjort för ganska en plats för morgon kaffe eller kvällen vin. Sitta där en morgon tog jag insåg denna resort har den omgivande naturen det är sidan, och borde ha gjort ett mycket bättre jobb på ta tillvara på det. Vi har aldrig varit på ett resort med trevligare naturliga omgivningar. Den Megano beach är närmare och det är skönt. Längst till höger av stranden där du vill vara om du väntar stillhet. Den vänstra sidan har en massa stenar, alger och fisk. Du kan också följa svärdfisk jakt efter mat, som är anmärkningsvärt - de verkligen hoppar ur vattnet, när de plockar en sitt byte. Igen, något med barnen inte skulle ha sett på en annan plats. Den längre beach - Ensenachos - medan vackra, var inte mycket praktiskt för oss. Det är långt och det finns ingen mat där, bara drycker och bara till 17:00 eller så. Vi gick en gång, hade en trevlig promenad, som insamlats en hel del av vackra havet "skal, men efter det har fastnat för att de kommer närmare stranden och den pool. Jag kan se Ensenachos beach är den främsta val för singlar, par, äldre föräldrar och oftast om länder som inte måste leva av kid är mycket folk äter och tvättrum scheman. Pool - jag faktiskt ringde för att fråga om något jag läser här, och det visade sig vara sant även om detta inte är vad Sunwing representant har informerat mig. När du är i den Park avsnittet (familj område) du har tillgång endast till den familj pool. De säger det finns 3 pooler i det området, men låt dig inte luras. En är under uppbyggnad, och den andra är i princip en 5 person pool, som en jacuzzi eller något. Det enda stället du kan simma i är familj pool och det är 90 cm djupa vilket gör för en del mycket varmt vatten efter 09:00. Jag tyckte i det om bruttovinstmålen, för att vara ärlig. Det finns ett gäng människor, och det känns som simmar i en kopp te - inte vad du skulle kalla uppfriskande. Den andra poolerna är för gäster i vuxen - bara avsnitt och du inte är tillåten där. Jag hade fått veta sanningen genom Sunwing när jag ringde om detta skulle vi förmodligen hoppat över denna resort hållet. Eftersom de försöker tillgodose två helt annorlunda beställaregrupper, det känns som att bli lurade att på något sätt alla är. Som en familj, det kändes nästan bestraffande - kan inte åka hit, kan inte göra det, kan inte äter /simma finns etc. Den finnas bara alltför mycket för min smak. Mat - vi alltid hitta något att äta och göra inte åka till semester för gastronomisk upplevelse, så vi var bra, men några vänner som hitta mat mycket viktigt semester eller inte - inte har en bra tid. Maten är ganska intetsägande och enahanda. Vi åt fisk och pommes frites för 10 dagar, och även mangofrukter som går stick i denna värld. Det fanns nästan ingen färsk sallad och ingen lemon för fisk eller räkor så ta med din egen lemon om du behöver till. Ingen av oss fick någon typ av magen illamående men våra vänner gjorde. Den enda verkliga problem jag hade med mat var det flugor som var obeveklig och på bokstavligen allt alla den tid, men av dag 4 du typ av ge upp försöken att chase dem bort från din tallrik. Och i baren på Megano beach, there are also fåglar som landar på pommes frites och de gnager på frukt och personalen har inrättat för lunch. Lunch på stranden är 1 - 3 bara, och det finns ingen mat där på någon annan tid. På vår 7:e dagen den hotel har förlorat alla power bara som en tropisk storm var att stänga i. De var en del spännande spelstrider timmar, och det kändes som personalen verkligen var inte beredd för nödsituationer gillar att. Av akuthjälp på läpparna när strömmen kom tillbaka nära middagstiden ! Det var väldigt lite utåt kommunikation med gäster under denna tid och om du vill ta reda på vad som händer runt spreds den kollektiva jakten personal - så fick i mörkret. Det var då, efter 7 dagar av missöden och det här och att, som jag på allvar anses vara att lämna tidigt, eftersom det var tider utan elektricitet, i värme och luftfuktighet, dåligt väder närmar oss och med ingen tydlig strategi från personalen eller någon typ av meddelande till människor att hålla i den loop. Toaletterna blev smutsiga inom några få timmar, duscharna var inte fungerar, buffén var kokande, och hotellet inte har akut generator så de framtidsutsikter var verkligen rörande. Summan av vår semester jag antar skulle vara - vacker natur i ett resort som bara helt enkelt litet i sten. Enda nåden till denna anläggning är egentligen de naturliga omgivningarna och dess människor. Alla är mycket vänlig och söker hjälp dig, om de kan (även om inte ha fel, gör alla förväntar sig ett tips hela tiden och du kommer helt klart känna det) men det finns gränser för vad de kan göra och dessa gränser blir påtvingade jag antar av ledning och operationella krav stil. Vi kommer inte att gå tillbaka - storleken på semesteranläggningen och gångavstånd till allt inte är praktiskt för en ung familj och den inte känner att de tillgodoser att framför allt familjer ändå, det känns mer som de försöker utöka sina vinstunderlag genom att inkludera en annan gäst folket som den layout på de resort är helt enkelt inte lämplig för.Mer

Svar från Director A, Gerente för Iberostar EnsenachosSvarade 12 augusti 2017
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 2 augusti 2017

Jag har varit på Iberostar Ensenachos 9 gånger med min man och vi älskar det så mycket att jag bestämde mig för att ta mina dotter och gå på en mor dotter avkoppling resa i juni 2017 . Vi bodde i den Grand Villas avsnitt...och nu min dotter vet varför vi älskar det här stället så mycket! Jag tror att vi var på vår andra dag och hon sade till mig, "wow" -Mamma hela personalen känna dig och jag kan tala om att de älskar dig! Jag sade att är eftersom vi älskar dem också! En fin stor tack till Marichal ( vårt kubansk Son, LOL ) , Yandry , yan ( bästa Maitre D) , Jannica ( kusträddare ) Patricia, Yuneisy, Alicia ( alltid leende ) , Junior, Agustin ( bästa bartendern utan tvekan! ) Alla Piccolopojkarna och ( Maikel - fastän du bara kommit tillbaka från holidays som vi åkte därifrån för hemmet ) för att han gjorde denna vecka en sådan speciell vecka för oss! Vi uppskattade alla av de små saker som varje av du gjorde för att göra oss njuta av vår vecka även att mycket mer. En enorm skrika ut till Ulrika för att ha tagit oss snorkling runt punkten från stranden till den nya gazebo, vi såg så många coola saker där. När vi åkte hem vi lämnade både sätter av snorkelutrustning med chefen Janet så att om hon beslutar att dela dem hon kan ta andra ut ( var snälla ge dricks henne om hon delar hennes utrustning med dig eller tar dig på en tur- och ) . Jag är glad att jag kunde dela detta vackra plats med vår dotter och jag kan inte vänta tills att åka tillbaka med min man igen! Jag tror jag har sagt det alla i min andra recensioner, vi var bara där i april för en strängt tysthetslöfte förnyelse och även i november förra året. så som du kan se, det här är vår plats! Känn dig fri att meddelande mig om du har några specifika frågor! Jag kommer gärna till hjälp! !Mer

Svar från Director A, Gerente för Iberostar EnsenachosSvarade 26 november 2017
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
Om
Hotellklass
Bekvämligheter
HOTELLEGENSKAPER
Pool
Precis vid stranden
Rumservice
Restaurang
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Fri parkering
Bar/lounge
Spa
Frukost ingår
Affärscenter med tillgång till internet
Anpassat för rullstol
Bankett-rum
Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat)
Barnpassning
Bubbelpool
Concierge
Flerspråkig personal
Flygplatstransport
Frukost tillgängligt
Kemtvätt
Konferensanläggningar
Kylskåp på rummet
Luftkonditionering
Minibar
Mötesrum
Tennisbana
Tvättservice
Utomhuspool
Vuxenpool
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Utmärkelser och erkännanden
Certificate of Excellence
Certificate of Excellence
Rumstyper
Sviter, Rökfria rum, Familjerum, Rökrum tillgängliga, Handikappanpassade rum
Hotellklass
Utmärkelser och erkännanden
Certificate of Excellence
Certificate of Excellence
Rumstyper
Sviter, Rökfria rum, Familjerum, Rökrum tillgängliga, Handikappanpassade rum
Antal rum
506
Kallades tidigare
Royal Hideaway Ensenachos
Kallas också
Iberostar Ensenachos Hotel Cayo Ensenachos
,
Occidental Royal Hideaway Ensenachos Cayo
,
Royal Hideaway Ensenachos
,
Occidental Royal Hideaway Ensenachos Hotel
Plats
Karibien > Kuba > Cayo Ensenachos
Hotellklass
Utmärkelser och erkännanden
Certificate of Excellence
Certificate of Excellence
Rumstyper
Sviter, Rökfria rum, Familjerum, Rökrum tillgängliga, Handikappanpassade rum
Antal rum
506
Kallades tidigare
Royal Hideaway Ensenachos
Kallas också
Iberostar Ensenachos Hotel Cayo Ensenachos
,
Occidental Royal Hideaway Ensenachos Cayo
,
Royal Hideaway Ensenachos
,
Occidental Royal Hideaway Ensenachos Hotel
Plats
Karibien > Kuba > Cayo Ensenachos
Bilder
Resenär (10 691)
Pool och strand (3 406)
Svit och rum (1 255)
Middag (884)
Familje- och lekområden (188)
Företagscenter och evenemangsrum (20)
I närheten
Hotell i närhetenVisa alla 342 hotell i närheten
Melia Buenavista
3 008 omdömen
2,66 km bort
Sol Cayo Santa Maria
2 900 omdömen
2,92 km bort
Melia Cayo Santa Maria
4 832 omdömen
3,16 km bort
Melia Las Dunas
8 960 omdömen
3,38 km bort
Restauranger i närhetenVisa alla 1 913 restauranger i närheten
Restaurante La Estancia
112 omdömen
49,83 km bort
Lenny's Bar and Grill
937 omdömen
70,44 km bort
Restaurant Maite La Qbana
215 omdömen
75,55 km bort
Isabel y Fernando
23 omdömen
3,18 km bort
Sevärdheter i närhetenVisa alla 1 088 sevärdheter i närheten
Santa Maria Beach
1 584 omdömen
6,26 km bort
Delfinario en Cayo Santa Maria
2 775 omdömen
1,31 km bort
Plaza La Estrella
762 omdömen
5,64 km bort
Melia Buenavista Spa
50 omdömen
2,72 km bort
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Iberostar Ensenachos.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt