Invisa Hotel La Cala
Visa priser för dina resdatum
Om
Invisa Hotel La Cala är ett toppenval när du besöker Santa Eulalia del Río. Det har en perfekt blandning av värde, komfort och bekvämlighet samt en charmig miljö med en mängd bekvämligheter som är framtagna för resenärer som du.
Invisa Hotel La Cala erbjuder gäster en mängd olika bekvämligheter som plattskärms-tv och luftkonditionering, och tack vare betalt internet är det enkelt att använda internet.
Det här hotellet har rumservice för att göra din vistelse ännu trevligare. Här finns även en pool och gratis frukost.
Om du är på jakt efter en spansk restaurang ska du överväga att besöka Babylon Beach Bar, Sa Carboneria eller Ses Savines, som alla ligger nära Invisa Hotel La Cala.
Och det bästa av allt är att Invisa Hotel La Cala gör det enkelt att uppleva fantastiska sevärdheter i Santa Eulalia del Río som Air Raid Shelter, en populär historisk byggnad.
Vi är övertygade om att du kommer att gilla din vistelse på Invisa Hotel La Cala under tiden som du upplever allt som Santa Eulalia del Río har att erbjuda.
Plats
OmdömenVi utför kontroller på omdömen.Tripadvisors syn på omdömenInnan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet. När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats. Vårt team kontrollerar varje publicerat omdöme på webbplatsen som ifrågasatts av våra användare om de uppfyller våra communityriktlinjer. Läs mer om vår omdömesmoderering.När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.
- 783
- 582
- 170
- 24
- 16
- Filtrera
- Svenska
Vid bokningstillfället, veckor före resan, gjordes det klart för Jet 2 att vi är bulleravvisande. Jag definierade detta för dem: buller är alla oönskade ljud. Jag fick rådet att släppa hotellledningen en rad som anger detta för att vi skulle kunna tilldelas ett tyst rum. Jag gjorde detta och Hotel Management efterlevde.
8 dagar före avgång fick vi ett e-postmeddelande från Jet 2 med information om byggarbete nära hotellet. Naturligtvis skulle de inte göra det? , Jet 2 tonade ned eventuell påverkan, ( 1 , avslutade den 17 maj, 2 , angivna arbetstider, 3 ) två svängkranar synliga 4 ) eventuellt påverkade områden på hotellet. 5) arbete som ska göras med att avsluta - bara målningen att göra! ! ! ! ! ! (Om det är sant, inget ljud där, förutom att det inte pågick någon målning och hur målar man det kala betongskelettet av ett stort lägenhetskomplex?
Detta var oacceptabelt med motiveringen att Jet 2 kände till detta byggnadsarbete vid vår bokningstillfälle, tog våra pengar och sedan, som en "back covering"-övning, informerade oss när det verkligen var för sent om vi ville ha semester. Vi sa till dem att vi aldrig skulle ha bokat om vi hade vetat det och att vi skulle vilja avboka nu trots besväret. Jet 2 sa att det fanns ett antal alternativ för oss. Ännu en lögn. Ja, alternativ för dem att behålla våra pengar eller boka ett annat av deras hotell till en högre kostnad. I själva verket var vad Jet 2 ansåg vara våra alternativ, i själva verket en lista med alternativ som kostade mycket mer ELLER vi kunde avbryta, villkor och villkor gäller! dvs vi förlorar det mesta av pengarna som betalats när vi avbokar så nära resedatumet.
Damen som hanterade vårt klagomål på Jet 2 var en heder för hennes utbildning. Hon bad om ursäkt och brydde sig inte om vad vi sa och inte heller hade något att göra med vår insisterande på att vi borde ha fått veta vid bokningstillfället. Verkligheten är att den här kvinnan förmodligen vidarebefordrade de lögner som hon fått av människor på marken i Santa Eulalia. Hon var så professionellt uppriktig. Hon känner till spelet som spelas här liksom Management of Jet 2 . Association of British Travel Agents? (Citeras ofta i våra telefonsamtal) Självklart ligger det inom deras riktlinjer. I grund och botten är ABTA per definition en del av Old Boys-nätverket. Förvänta dig inget stöd (till din fördel) från dem.
Det är min åsikt att den här semestern blev felsåld av Jet 2 och under den processen blev vi ljög för.
som jag inte gillar.
Negativ - har känslan av ett äldreboende, svårt att få en solstol vid poolen eftersom de alla är "reserverade" tidigt men inte används förrän långt senare! ! Matsalen är mycket upptagen och borden är mycket nära varandra.
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt