Jag/vi sällan post skarpt kritiska recensioner av något, men detta är ett undantag upplevelse. Min mor bokat detta hotell via Expedia från 4 / 24 - 4 / 30 (jag kommer att också notera på en kurs av $ 349 /natt på snarare än deras vanliga pris) eftersom hon var vi reste till Österrike på grund av att de död av hennes bror (min morbror) . När hon kom i Wien, hon upptäckte sin bror kunde inte vara begravd i Wien, utan snarare, Oberwart. Alltså, hon behövde för att avbryta sin bokning. Biljetten var en icke återbetalningsbara priset, men vi förklarade - de rådande omständigheterna till Expedia och de sa att de skulle försöka få in tillstånd från chefen för återbetalning på grund av förmildrande omständigheter. Expedia började ringa hotellet på 4 / 24 , och kallade hotellet flera gånger dagligen på 4 / 24 , 4 / 25 , och i dag, 4 / 26 . Varje gång fick de veta "chefen var inte runt". Först trodde jag Expedia var inte ärliga eller inte göra due diligence. De var. I morse min fru och jag ringde hotellet direkt och bad att få tala med chefen. Deras första fråga " vad företaget är du med? Att chefen inte runt. " Vi förklarade att vi var inte med ett företag, utan snarare en privat medborgare, och slutligen fick Sabina, chefen, på linjen. Vi förklarade de omständigheter, och Sabina kunde inte ha varit mer oförskämd. Hon egentligen sade " Jag är ledsen någon dog i din familj, men det är inte mitt problem. " När min hustru trycks in henne artigt (men också sade ma'am, är du var oförskämd mot mig, och jag vet inte varför) hon började skrek på mitt hustru " vi kunde ha hyrt detta rum till någon om vi hade vetat hon var inte visar upp! Det här är icke - återbetalningsbar, vi kan inte hjälpa dig! " Så hennes oro var att, trots att de var inte kommer att återbetala pengarna, de kunde ha badat mer pengar om de hyrde de rum till någon annan? Sabina vägrade att låta oss tala till den allmänna Manager, Markus Slackel, men sade " du kan e-posta honom " , inte att tillhandahålla hans e-postadress. Vi erbjöd oss t.o.m. att betala något till hotellet för det sena avbokningar - ingenting. Jag kan ärligt säga att jag har aldrig blivit behandlade detta sätt av ett hotell (eller andra säljaren) i mitt liv. Vi försöker att hantera detta så att våra den sörjande mor gör inte har till - hon har andra saker på hennes sinne rätt nu, nämligen den Själva begravningen och begravning av hennes bror. Jag vet inte om detta är ett trevligt hotell eller inte, men kunden servicen var hemsk, och vi har aldrig haft någon skrika på OSS, kunderna, vägen Sabina gjorde. (Både min fru och jag var på den telefonen, så vi både hört det alla) . Bara ledsen över jag ville inte spela in den.…