Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Canterbury Bell Marstons Inns

Resenär (19)
Svit och rum (13)
Resenär (19)
Svit och rum (13)
Middag (2)
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Om
Hotellbekvämligheter
Fri parkering
Anpassat för rullstol
Restaurang
Bar/lounge
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Rökfritt hotell
Frukost tillgängligt
Rumsegenskaper
Rökfria rum
Luftkonditionering
Handikappanpassade rum
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Mellanklass
Omdömen (115)
Filtrera omdömen
60 resultat
Medlemsbetyg
49
9
2
0
0
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
49
9
2
0
0
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 60 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 4 augusti 2017

Besökte dem på business, bra hotell, på en nivå med premier nationella kedjor. Bekväm säng, rent, bra utbud av te och kaffe och vatten på flaska. Barnstolar mittemot också bra, men inget riktigt överraskande. Skulle definitivt återvändaMer

Svar från Jay G, Manager för Canterbury Bell Marstons InnsSvarade 7 augusti 2017
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 24 juli 2017

Bodde 3 nätter. Sängen var mycket bekväm, bara så mjukt och inte så mjuk kan du inte få ut. luftkonditionering fungerade mycket väl , bra wifi-och tyst rum. Te nyskuren fruktsallad i rummet. Vårt rum blev inte städat efter vår andra natt även om receptionen...personalen var glad att fylla våra te tillbehör (även hon erbjöd sig att skicka någon att göra vårt rum, men vi kände att det var lite sent på dagen) . Personalen var mycket hjälpsam och glatt som är så trevligt! Tack så mycket. Duschen var bra nog, även om de är mycket hög, så det kändes mer som ha duschat i varmt regn (jag är lite korta) och sköljning mitt hår tog mycket längre tid än med en stark vattenflödet one , över badkaret , om du har svårt att kliva in i ett badkar än de kanske har rum med enkel tillgång duschar? Också bara trappor att andra våningen en annan sak att fundera på om trapporna är ett problem. I processorkategorier är tunna skräp Den väskor & clingy - de inte vill stanna kvar - hittade denna mycket märkbart när de brydde sig inte tom våra.Mer

Svar från Jay G, Manager för Canterbury Bell Marstons InnsSvarade 1 augusti 2017
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Min 1 street besök här. Maten var delikat och inte väntade för länge. Kyparen var mycket vänlig och artig. Såg han till att vår måltid var tillfredsställande. En mycket trevlig vistelse med min son. Priset var mycket rimligt också.Mer

Svar från Jay G, Manager för Canterbury Bell Marstons InnsSvarade 18 juli 2017
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 11 juli 2017

Bodde här nyligen ett par nätter. Mycket imponerad av generell standard och kommer definitivt att bo här igen. Mycket rent och luftkonditioneringen var toppklass på ett hett dag. Frukosten var bra val och serverades senare än de flesta platser . Högsta betyg här.Mer

Svar från Jay G, Manager för Canterbury Bell Marstons InnsSvarade 18 juli 2017
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 28 juni 2017

Detta var vår andra vistelse på en Marston's Hotel och vår första på Den Canterbury Bell. Vi valde detta hotell eftersom det var inom bekvämt räckhåll från Dover och färjeterminalen. Till skillnad från föregående Marston's Hotel hade vi bott på Canterbury Bell hade eget mottagning...inom hotellet själv (viz ni inte hade to check in via baren/restaurangen) . Vi vid vår ankomst var varmt och professionally vi hälsades välkomna av Shaun/Sean receptionisten. Hans välkommen till den Hotel var första klass och mycket omfattande och ingår allt från frukost gånger till säkerhet procedurer. På ämnet breakfast times vi blev mycket imponerade av det faktum att vi hade från tidig morgon till 11.00 . 0:00 to be served. Detta var mycket välkomnande med tanke på att vi hade haft en lång bilresa den dagen och behövde lite extra tid för en tupplur i. Ta itu med den aspekten av sova på den Canterbury Bell vi hade en stor dubbelsäng och kuddar (extra kuddar var ligger i den rum för vår användning) som kombinerat med den plats av den rum som tillhandahålls oss med en utmärkt natt's sömn. Trots att hotellet var upptagen så var ljudisoleringen att vi inte var medveten om några andra gäster att finnas där! Det var rummet en bra storlek och hade massor av elektriska kontakter och hyllor etc. för att förvara saker på/i. Som om rummet var badrummet utrustad till en modern standard. Rummet och hotellet var i allmänhet mycket rent. Vi har också märkt med Marstons att det verkar standard till rusta varje rum med inte bara kaffe och tekokningsfaciliteter utan också gratis flaskor med vatten. En liten detalj men mycket välkommen. Även om vi hade inte tillfälle att utnyttja det rummet verkade vara utrustade med luftkonditionering. Wi - Fi access var också utmärkt och 'användare vänlig'. The Canterbury Bell restaurang och bar var bara en kort promenad över från hotellet och vi bestämde oss för att utnyttja it. Vi är glada att vi klargjorde detta val och jag måste säga att inte bara var maten första klass men vi blev serverade av en av de bästa servitörer vi någonsin har stött på. Miguel, är en heder för den restaurang - inte bara var han mycket vänlig och tillmötesgående men också mycket effektiv och professionell. Våra erfarenheter av hela personalen var en av vänlighet. Restaurangen var upptaget under vårt besök som måste ge om saltutvinningen hur den betraktas av lokalbefolkningen. Vår frukost upplevelsen var nästan en rulle över från middagen på kvällarna. En mycket bra frukostbuffé stil urval av flingor etc och ett första klass vänlig servitris att servera oss våra huvudrätt. Den engelska frukosten var god och mycket bra värde för pengarna. Jag konstaterade också att kaffe och te fanns höll toalettpapperet fylldes och det fanns också en brödrost till ditt förfogande. Allt som allt vår upplevelse på Canterbury Bell var första klass som var det värde för pengarna av vår vistelse. Vi besöker området varje få månader och kommer definitivt att ute efter att bo på The Canterbury bell igen. Vi i själva verket talar om att förlänga vår vistelse på nästa tillfälle. Jag vill också tillägga att hotellet verkar vara inom bekvämt gångavstånd från ett stort antal nationella specialiserade detaljhandeln/affärer och stormarknader.Mer

Svar från Jay G, Manager för Canterbury Bell Marstons InnsSvarade 18 juli 2017
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Canterbury Bell Marstons Inns.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
PRISKLASS
63 US$ - 90 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
PLATS
StorbritannienEnglandIsle of ThanetBroadstairs
ANTAL RUM
27
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt