Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Iberostar Isla Canela

Översikt
Besök hotellets webbplats
Avenida de la Mojarra s/n, 21409, Ayamonte, Isla Canela Spanien Visa på karta
Namn/adress på det lokala språket
BEKVÄMLIGHETER
Kostnadsfritt internet
Parkering
Frukostbuffé
Luftkonditionering
Precis vid stranden
Pool
Restaurang
4-stjärnigt boende
Mer information
Besök hotellets webbplats
Erbjudanden från Iberostar Isla Canela
Specialerbjudande:Klicka för mer information
Hotellerbjudanden
Om
Hotellklass
Kontaktinformation
Bekvämligheter
HOTELLEGENSKAPER
Pool
Precis vid stranden
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Restaurang
Bar/lounge
Spa
Kostnadsfritt internet
Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat)
Flerspråkig personal
Frukost tillgängligt
Inomhuspool
Kemtvätt
Konferensanläggningar
Luftkonditionering
Mötesrum
Tvättservice
Uppvärmd pool
Utomhuspool
Rumservice
Fri parkering
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Frukost ingår
Utmärkelser och erkännanden
Miljöledare Silvernivå
Certificate of Excellence
Miljöledare Silvernivå
Certificate of Excellence
Typ av hotell
Onsen
,
Vid stranden
,
Lyxigt
Rumstyper
Sviter, Familjerum
Hotellklass
Utmärkelser och erkännanden
Miljöledare Silvernivå
Certificate of Excellence
Miljöledare Silvernivå
Certificate of Excellence
Kontaktinformation
Typ av hotell
Onsen
,
Vid stranden
,
Lyxigt
Rumstyper
Sviter, Familjerum
Antal rum
300
Prisklass
89 US$ - 497 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Plats
Spanien > Andalusien > Province of Huelva > Ayamonte > Isla Canela
I närheten
Hotell i närhetenVisa alla 6 hotell i närheten
Playacanela Hotel
1 334 omdömen
0,14 km bort
Playamarina Spa Hotel
1 094 omdömen
0,31 km bort
Melia Atlántico Isla Canela by Meliá
2 441 omdömen
1,04 km bort
Barcelo Isla Canela
1 673 omdömen
2,66 km bort
Restauranger i närhetenVisa alla 21 restauranger i närheten
Sugar Reef
166 omdömen
0,96 km bort
Chiringuito La Sonrisa
363 omdömen
0,4 km bort
Chiringuito de Antonio
445 omdömen
1,03 km bort
El Paradise Beach
468 omdömen
1,58 km bort
Sevärdheter i närhetenVisa alla 11 sevärdheter i närheten
Bicilandia Park
17 omdömen
0,31 km bort
JetSkiDream Isla Canela
156 omdömen
0,71 km bort
Excursiones Maritimas Islenas
247 omdömen
0,79 km bort
Marina Isla Canela
416 omdömen
0,08 km bort
Omdömen med mera
1 867omdömen
1 808bilder
216F+S
0 rumstips
Medlemsbetyg
  • 1 035
  • 573
  • 168
  • 56
  • 35
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Fler språk
  • Filtrera
  • Svenska
Hitta omdömen som nämner
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Vårt sjätte besök på detta hotell och alltid mycket nöjd, men denna gång mycket besviken. Ett härligt rum med havsutsikt och naturreservat, perfekt. Straight down till lunch vid ankomsten, känner de flesta av den underbara personalen som hittade oss ett bord. Informerat att linne
Läs mer
Omdömen sammanställs i samarbete med Jet2holidays
Svar från IberostarHoteles, Quality manager för Iberostar Isla Canela
Svarade 11 okt. 2018
Dear Jasper, First of all, we would like to thank you for sending us your feedback and also for your loyalty to our establishment on returning for your sixth visit. We sincerely regret that you did not enjoy your stay as much on this occasion. Gastronomy is one of the pillars of our company and we are characterized by our exquisite cuisine, therefore we will relay your comments to our team of professional chefs for their serious consideration and we apologise for any inconvenience. Regarding your observations concerning some changes that were not to your liking, please allow us to explain that at Iberostar we are altering certain aspects due to our “Wave of Change” which consists of eliminating single-use plastic, supporting sustainable fishing and assisting in coastal health projects, of course, we do not wish to compromise our valued guests comfort and therefore, take note of all suggestions to enable us to care for the environment and also satisfy our customers. We are really pleased to read your praise for the room that we accommodated you in, the marvellous views, our entertainment programme and of course, our team of professional staff. Jasper, we would all be delighted to see you again for visit number seven and fulfil all or your expectations in true Iberostar style, until then we wish you all the best. Yours sincerely, Quality manager Iberostar Isla Canela
Läs mer
Bokat genom. Jet 2. Som ett paket all inclusive plus
 Mycket trevligt hotell. Receptionen lady Isabel var lysande. Bokade oss i vi anlände 10. 30 ish på morgonen visste vi att rummet inte skulle vara klart. De tog mobilen nej och med 20 minuter ringde och sa att vårt rum var redo
Läs mer
Svar från IberostarHoteles, Quality Manager för Iberostar Isla Canela
Svarade 19 okt. 2018
Dear Sue and Mick, We would like first of all to thank you for your great review of your stay with us. Our day to day efforts are to create a particularly pleasant atmosphere for our guests with the numerous services available in our wonderfully designed hotel, so your words confirming our success are really important to us. We hope to have the pleasure of your company again, in the not too distant future at one of our Iberostar hotels. Best Regards, Quality Manager Iberostar Isla Canela
Läs mer
Detta hotellets bästa tillgång är det personal, vilket fantastiskt lag. Stor rop ut till Isabel, Inez och Rocio i receptionen som är bäst, Isaac vid poolen som hjälpte med mina mozziebett och de härliga damerna som städade vårt rum och var den polaste vi någonsin har träffat. Bar
Läs mer
Omdömen sammanställs i samarbete med Iberostar
Svar från IberostarHoteles, Quality Manager för Iberostar Isla Canela
Svarade 17 okt. 2018
Dear Norma, We want first of all for you to know that we are really pleased that you had such a fabulous holiday with us and we want to thank you for sharing your wonderful experience with others. As we work hard on a daily basis to exceed the needs and goals of our valued guests and provide them with a feeling of joy and total comfort, we are obviously flattered by your kind words. Again, we want to express our gratitude for this wonderful feedback and hope to have the honour of serving you again soon. Best Regards, Quality Manager Iberostar Isla Canela
Läs mer
Anlände, trött på 11 på natten för att erbjudas förfriskningar. Drycker och en buffé. WhT en härlig överraskning. Receptionisten fortsatte med bokningen i detaljer så vi var tvungna att skriva och samla pass och nycklar efter vårt mellanmål. Rummet var rymliga rena som var badrum
Läs mer
Svar från IberostarHoteles, Quality Manager för Iberostar Isla Canela
Svarade 17 okt. 2018
Dear Carol, It has been an absolute pleasure to read this great review of your recent stay at our hotel and we really appreciate that you took the time to write and share it with us. We would like to consider all aspects to create an environment for our guests that fulfil all their wishes to achieve a perfect holiday. Therefore, we welcome both your praise and your helpful critique with gratitude. It is nice to know that you felt so comfortable with us and that have chosen to share that fact with others and we hope to see you again soon. Best Regards, Quality Manager Iberostar Isla Canela
Läs mer
Vi anlände till hotellet för att hälsas av Isabel och jag måste säga, detta är den varmaste, vänligaste välkommen jag någonsin har haft till ett hotell. Isabel var oerhört hjälpsamma, tillbringade ganska lång tid på att svara på alla våra frågor, hjälpte mig med mitt spanska utta
Läs mer
Svar från IberostarHoteles, Quality Manager för Iberostar Isla Canela
Svarade 11 okt. 2018
Dear guest, We are very pleased to read that you had such a pleasant time in our hospitality and want to thank you for sharing with us. Our highly-skilled staff at the hotel and the entire team behind the scenes ensures that we always improve and meet the wishes and preferences of our valued guests. We always welcome their ideas because they can only help us in our goal of providing perfect holidays for them. The fact that you have left our hotel with beautiful memories is a good sign for us, and we will, of course, take note of your valuable feedback and will forward it to the appropriate department for consideration. Again we thank you for this wonderfully positive review and look forward to seeing you again soon. Best Regards, Quality Manager Iberostar Isla Canela
Läs mer
Föregående
Kategorier på album
Alla bilderResenärSvit och rumPool och strandMiddagFamilje- och lekområdenFöretagscenter och evenemangsrum
Professionella bilder enbart för TripAdvisorIberostar Isla Canela
The Double Standard with Balcony at the Iberostar Isla Canela Hotel
Professionella bilder enbart för TripAdvisorIberostar Isla Canela
The Suite at the Iberostar Isla Canela Hotel
Professionella bilder enbart för TripAdvisorIberostar Isla Canela
The Double Standard with Balcony on Lower Floor at the Iberostar Isla Canela Hotel
Vista desde la habitación
La cortina del baño
Föregående
Buenos días, estaremos en el hotel a partir del 3 de octubre y me gustaría saber si habrá animación diurna para niños y adultos.
Ja es gibt tolle Annimateure für Kinder jeden Alters. Viel Spaß
0 röster
Visa alla svar
Buenas tardes. Si todo va bien estaré con vosotros del 26 al 30 de este mes🤞🏼. Mi pregunta es: para esa fecha continúa abierto el bar beach, la piscina exterior y hay animación como en verano? Gracias!
Estimada clienta, Le agradecemos su interés en nuestro hotel Iberostar Isla Canela 4*. Rogamos disculpe la tardanza en nuestra respuesta. Nos gustaría informarle de que el bar beach se cerró el 31 de agosto y con respecto a la animación y las piscinas exteriores seguirán abiertas hasta final de temporada. Le sugiero que contacte con el hotel directamente para resolver sus dudas más detalladamente. Encontrará la información de contacto en la página web de Iberostar. Atentamente, Servicio de Atención al Cliente, Iberostar Hotels & Resorts.
1 röst
Visa alla svar
Buenas tardes! Tengo una reserva para la primera semana de Septiembre en suite para un matrimonio y 2 hijos( 7 y 15) con unlimíted services , mi pregunta es ,que si tras ver los comentarios de que las botellas de agua no están incluidas..., en nuestro tipo de reserva ocurre lo mismo?
Estimada clienta, Le agradecemos su interés en nuestro hotel Iberostar Isla Canela 4*. Nos gustaría informarle de que con el Unlimited Service tienen incluidas todas las bebidas tanto de marcas nacionales e internacionales como premium. Le sugiero que contacte con el hotel directamente para resolver sus dudas más detalladamente. Encontrará la información de contacto en la página web de Iberostar. Atentamente, Servicio de Atención al Cliente, Iberostar Hotels & Resorts.
1 röst
Visa alla svar
¿En el T.I. solo entran copas de vino selección o también vinos de la carta de vinos del restaurante? ¿Cúanto es el suplemento para las botellas de agua en cristal?
En el TI entran copas de la carta y si hay alguna más especial se te indica en la propia carta cuánto te sale por ser TI
1 röst
Visa alla svar
Vamos a ir 4 noches a T.I. y mi pregunta es si me entrarían marcas como Barceló,Baileys,White Label y Puerto de Indias en en ese régimen. Por más q llamo al hotel no me dicen nada y quiero asegurarme antes de ir
Estimada clienta, Le agradecemos su interés en nuestro hotel Iberostar Isla Canela 4*. Nos gustaría informarle de que con el todo incluido entrarían las bebidas de marcas nacionales (no premium), pero las bebidas de marcas premium si estarían incluidas con el Unlimited Services. Atentamente, Servicio de Atención al Cliente, Iberostar Hotels & Resorts.
0 röster
Föregående
FöregåendeNästa
11
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt