The Laylow, Autograph Collection
Visa priser för dina resdatum
Om
Det behöver inte vara svårt att hitta ett perfekt charmigt hotell i Honolulu. Välkommen till The Laylow, Autograph Collection, ett trevligt alternativ för resenärer som du.
Med tanke på närheten till populära sevärdheter som Statue of Duke Kahanamoku (0,3 km) och Waikiki Beach Walk (0,3 km) kan gäster på Aqua Waikiki Wave enkelt uppleva några av Honolulus mest kända sevärdheter.
The Laylow, Autograph Collection erbjuder gäster en mängd olika bekvämligheter som plattskärms-tv, luftkonditionering och kylskåp, och tack vare kostnadsfritt wifi är det enkelt att använda internet.
Det här hotellet har en concierge och rumservice för att göra din vistelse ännu trevligare. Här finns även en utomhuspool och frukost. Gäster som kommer med bil har tillgång till parkering.
Honolulu har flera asiatiska restauranger. så när du är här ska du se till att besöka populära ställen som The Cheesecake Factory, Alan Wong's Restaurant och Marukame Udon Waikiki, vilka serverar fantastiska rätter.
Om du har tid är Iolani Palace, Aloha Pearl Harbor Tours och Queen Emma Summer Palace populära historiska museer som det är relativt enkelt att ta sig till.
The Laylow, Autograph Collection ser fram emot att välkomna dig under ditt besök i Honolulu.
Plats
OmdömenVi utför kontroller på omdömen.
- 828
- 207
- 64
- 37
- 26
- Filtrera
- Svenska
Hotellet känns nytt och fräscht med ljusa trevliga rum. Väldigt bra AC som anpassade rumstemperaturen på ett angenämt sätt.
Rent och snyggt i största allmänhet med väldigt trevlig personal på alla ställen vi träffade på dem. Bra men lite annorlunda frukost jämfört med ”svensk standard”.
Vi (6 personer) bodde på hotellet i en vecka och samtliga var överens om att vi gärna kommer tillbaka.
** Dag 1 : Smutsiga och igensatta duschavlopp**
Vid ankomsten upptäckte jag att duschen i mitt rum inte dränerade ordentligt, vilket leder till en tum av stående vatten under användning. När jag undersökte hittade jag avloppet igensatt med hår och annat skräp. Detta borde ha städats innan min ankomst. När jag förklarade detta för Kym, skyllde hon mig för att inte rapportera avloppsproblemet tidigare, ignorerade det faktum att det borde ha rengjorts innan jag ens checkade in.
** Dag 2 : Kaffemissöde**
Nästa dag beställde jag två Americanos från hotellets café. Olyckligtvis satte de fel - storlek på locket på min kopp, vilket resulterade i att drycken spillde över mig och min bil. Vid inspektionen stod det klart att hotellet använde felmatchade lock och koppar från olika tillverkare. Istället för att erkänna misstaget presenterade cafépersonalen en liten kopp med ett överdimensionerat lock (inte koppen jag fick) för att antyda att ett sådant spill var omöjligt.
Dag 3 : Buller nattetid och dålig respons:
På den sista natten av min vistelse, hög musik blated utanför hotellet vid 3 AM, vilket gör det omöjligt att sova. När jag ringde nattrevisorn, Kym, sa hon att hon inte hörde något, trots att ljudet var precis utanför hotellet. Även efter flera samtal förblev Kym ohjälpsam och erkände att hon var i det bakre rummet, varför hon "hörde ingenting. " Istället för att vidta proaktiva åtgärder, som att skicka säkerhet för att ta itu med problemet. Kym sa att bullret inte kom från hotellet.
Bristande ansvarsskyldighet:
För att göra saken värre, när jag bad om en rabatt på grund av renlighet för båda mina rum, Kym informerade mig om att jag skulle behöva tala med en chef på morgonen, trots att hon var chef i tjänst. När jag frågade om hon hade befogenhet att erbjuda ersättning bekräftade hon att hon hade det, men insisterade oförklarligt på att en annan chef skulle behöva hantera min situation. Att överge ansvaret.
**Slutsats: **
Detta hotell behöver helt klart investera i bättre personalutbildning och gästservice. Från smutsiga badrum till slarviga misstag och likgiltig personal, erfarenheten var frustrerande och en besvikelse. Jag kommer inte att återvända, och jag rekommenderar starkt att leta någon annanstans om du värdesätter en ren, vilsam vistelse.
Vid incheckningen, en del av personalen i receptionen var inte välkomna och inte informerade om i app kapacitet. Jag hade en dam argumentera med mig att i app room service menyn var annorlunda än menyn på QR-koden (som inte gavs till mig vid incheckningen). Som Marriott Bonvoy Elite medlem, de ville debitera mig $ 75 för att få tidig tillgång till mitt rum.
Destinationen och betjänad avgift var löjligt dyrt. Med en incheckning kl. 15.00 och utcheckning kl. 11.00 finns det ingen tid att ens utnyttja de fördelar som tillskrivs destinationsavgiften. Den enda fördelen vi kunde utnyttja var välkomstkorgen som saknade chips (de var slut) och vattenflaskor (jag var tvungen att ringa receptionen för att ta emot).
Jag har bott och rekommenderade detta hotell flera gånger men jag är inte säker på om jag kan återvända. Värdet vs service har för stora skillnader. Min erfarenhet på LaSalle Chicago, en annan Autograph samling hotell var fenomenal. Servicen var exceptionell och de tog sig tid att erkänna och belöna min lojalitet till Marriott varumärke.
Jag skulle vilja ge en speciell shoutout till Nori, en av hushållerskorna. Hon såg till att mina vänner och jag hade det vi behövde under vår vistelse. Våra handdukar, lakan och hotellrum var alltid rena och fräscha. Detta var särskilt uppskattat efter en lång dag på stranden. Vi är verkligen tacksamma mot henne och de andra hushållerskorna!
En rekommendation jag har för hotellet är att implementera ett kontantfritt drickssystem, liknande andra Marriott-egenskaper. Det skulle ha gjort dricks lättare för dem som inte har så mycket pengar på sig. Annat än det hade jag en fantastisk tid på detta hotell. Jag kommer definitivt att rekommendera det till familj och vänner. Honolulu var fantastisk delvis på grund av min vistelse på detta hotell, och jag kan inte vänta med att vara tillbaka!
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt