Holiday Inn Express Hotel & Suites Kailua-Kona är ett utmärkt val för resenärer på besök i Kailua-Kona. Det har många användbara bekvämligheter som finns där för att göra din vistelse bättre.
Gästrummen har bekvämligheter som plattskärms-tv och luftkonditionering, och gäster kan enkelt använda internet tack vare kostnadsfritt wifi som hotellet erbjuder.
Holiday Inn Express Hotel & Suites Kailua-Kona har en reception som är öppen dygnet runt för att göra din vistelse ännu trevligare. Här finns även en pool och frukost. Om du kör till Holiday Inn Express Hotel & Suites Kailua-Kona finns parkering tillgänglig.
Närliggande sevärdheter som Ali'i Drive (0,2 km) och St. Michael the Archangel Church (0,2 km) gör Holiday Inn Express Hotel & Suites Kailua-Kona till ett fantastiskt ställe att bo på under ett besök i Kailua-Kona.
När du befinner dig i Kailua-Kona vill du kanske besöka några av de restauranger som ligger en kort promenad från Holiday Inn Express Hotel & Suites Kailua-Kona, bland andra Kona Brewing Company Pub & Brewery (0,8 km), Big Island Grill (0,2 km) och Umekes Fishmarket Bar & Grill (1,0 km).
Det råder ingen brist på saker att göra i området. Utforska en populär park som Sadie Seymour Botanical Gardens.
Ha så trevligt i Kailua-Kona!
Jag skriver sällan en negativ recension utan att ge ledningen en chans att rätta till situationen. Jag försökte få hjälp med smutsiga lakan, svarta fläckar, på båda sidor av min säng. Handledaren för städning sa att det var mitt fel eftersom de kontrollerar lakanen dagligen. Jag förklarade att jag reste ensam den här gången och sov på ena sidan av sängen, så hur var det fläckar på båda sidor av sängen? Frontpersonalen sa att vi inte kommer att erbjuda dig någon typ av kompensation, eftersom det inte var vårt ansvar. Wow, lämnade ett annat meddelande på deras hemsida som ignorerades. Jag kan inte rekommendera den här egenskapen med tanke på hur detta hanterades. Kontrollera lakan och handdukar innan du rör vid dem, men var medveten om att personalen inte verkar värdesätta ditt företag. Mycket besvikelse för ett stort företag att inte stå för bra kundservice.…
Så jag stannade här i 4 nätter. Läget är bra och du kan gå till stranden och restauranger. Rummet är rymligt. Incheckningsprocessen är smärtsam eftersom personen som checkade in oss glömde att berätta för oss - att vi på grund av covid behöver berätta specifikt om vi behöver städa rummet - Processen för att hantera parkeringsspill Enda andra problemet var att frukosten hade begränsade gluten- och mejerifria föremål. Det är bättre att ta med åtminstone lite glutenfritt bröd och omelett utan ost Jag hittade en av personalmedlemmen Rick (förlåt om jag minns namnet felaktigt) mycket hjälpsam.
Vi stannade här efter att ha flugit till, och igen innan vi flög ut ur, Kona. Nära till flygplatsen, samt stränder och affärer. Rent och tyst. Flera varma och kalla frukostalternativ, men pannkaksmaskin och juicemaskin var ur drift. Bra bas för att köra till Hilo.
Vi bokar sådana här hotell för det bekväma rummet, gratis frukost och andra familjevänliga bekvämligheter. Det som lyfter detta hotell är utförandet av dessa uppgifter för att ge en trevlig upplevelse och det fantastiska läget (5 minuters promenad från vattnet och shoppingområdena). Poolen är ren (om den är lite liten) och tyvärr var pannkaksmaskinen trasig medan vi var där men annars var det en bra vistelse och ett ganska bra värde (med tanke på området).
Vi stannade en natt i augusti från fredag till lördag. Jag vaknade runt 02.00 för att använda badrummet och hittade en mört som kröp över badrumsgolvet. Dödade det. Gick på toaletten igen runt 06:00. Gissa vad? En andra kryper på badrumsgolvet. Den här gången fotograferade jag och filmade det (tyvärr stöder inte Trip Advisor uppladdning av videor). Det fanns också en squished mört på sidan av garderoben dödad av en tidigare gäst. Jag pratade med receptionisten runt klockan 08.00 som bad rikligt om ursäkt och bad mig skicka bilder och video till honom, vilket jag gjorde. Han var ledig i helgen, så jag mailade det också till chefen, Albert Bay, som inte var i tjänst. I måndags erkände expediten att han vidarebefordrade min e-post till Albert. Till tisdag. . . inget samtal från Albert. Jag ringde hotellet och en annan kontorist bad också om ursäkt och sa att hon skulle meddela Albert. Till torsdag. . . inget samtal. Så jag lämnade ett röstmeddelande till Albert. Fick aldrig något svar. Så, flera problem med detta hotell. . . (1) buggar ( 2 ) chefen ignorerar gästens berättigade klagomål ( 3 ) hushållning placerar inte ordentliga föremål i rummen. Vi hade ett rum för fyra. Endast tre uppsättningar handdukar och inga sängkläder för den utdragbara soffan, vilket är vad som rymmer de återstående två personerna. Jag gick ner till receptionen och de kom ut med ett bäddset för den utdragbara soffan och en extra uppsättning handdukar. Min fru såg detta hända flera gånger, så hushållningen är oorganiserad. De vet vem de skapar rummet för. Varför kan de inte lagra det ordentligt så att receptionisten inte behöver fortsätta dela ut sängkläder och handdukar? Detta är en förvaltningsfråga. Jag skulle inte rekommendera denna plats och jag har stannat på andra Holiday Inn Express platser utan sådana problem.…
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt