Är du på jakt efter ett boende i Kailua-Kona? Då är Sheraton Kona Resort & Spa at Keauhou Bay perfekt – en familjevänlig semesterort som ser till att det bästa av Kailua-Kona finns nära till hands.
Rummen på Sheraton Keauhou Bay Resort har en plattskärms-tv, ett kylskåp och luftkonditionering, och gäster kan använda internet tack vare kostnadsfritt internet.
Du har även tillgång till hotellets pool och frukost under din vistelse på Sheraton Kailua Kona. Behöver du en parkeringsplats? Parkering finns tillgänglig på Sheraton Kona Resort & Spa at Keauhou Bay.
Kailua-kona Sheraton är perfekt för turister då det ligger nära Holualoa Village (2,7 km), en populär sevärdhet i Kailua-Kona.
Under ditt besök ska du se till att besöka en av Kailua-Konas populära restauranger som serverar räkor, till exempel Sam Choy's Kai Lanai, Rays on the Bay och Kenichi Pacific som alla ligger nära Sheraton Kailua-kona.
Om du är på jakt efter något att göra är Sadie Seymour Botanical Gardens ett trevligt sätt att tillbringa lite tid på.
Vi är övertygade om att du kommer att gilla din vistelse på Sheraton Kona Resort & Spa at Keauhou Bay under tiden som du utforskar allt som Kailua-Kona har att erbjuda.
Helt underbar natur och utsikt över havet. Bra rum. Bra läge utanför det lilla samhället. Gratis buss intill samhället varje timme. Bra restaurang med bra mat och dryck. "Odjob" i James Bonds film Goldfinger, hans son var bartender någon kväll i veckan på hotellet. Kunde verkligen blanda en fantastisk MaiTai.
Denna utväg är något daterad, men på ett trevligt läge precis vid vattnet (vi hade ett rum med havsutsikt). Personalen var mycket hjälpsam, särskilt bilbetjänad service och receptionspersonal som arbetade med oss för en tidig utcheckning. Rummen var rena, utsikten var fantastisk. Restaurangen var tillräcklig - inget fantastiskt, men tillräckligt för de måltider vi åt där.
Utväg grunderna är trevliga och den stora fördelen är närheten till manta ray snorkling; resort är dock otroligt daterad. Det känns som om du går in i en tidsförskjutning från 1970-talet till en tid där resorten kan ha varit cool och välfungerande. Det verkar som att covid-dagarna har slitit på det ytterligare eftersom det finns många tecken på nöd snarare än renovering som du ser på många andra hotell som tog sig tid att göra över nödvändiga aspekter av deras fastigheter. Rummen är stora, sängarna är mjuka, men möblerna är i desperat behov av en uppgradering. De allmänna utrymmena kräver mycket arbete. Jag skulle inte stanna igen.
Min fru och jag stannade här i 8 nätter i samband med Ironman World Championship. Lobbyområdet är bra och servicen i receptionen till hjälp. Vi gillade också att poolområdet och frukosterbjudandet för 15 USD per person även om frukosttecknet - i förfarandet varje morgon var lite tråkigt. Lite överdrivet att ta ut 25 USD dagligen för parkering utöver resortavgiften på 30 USD, särskilt eftersom läget för detta hotell är så att en hyrbil är obligatorisk. Rummet var bekvämt men luftkonditioneringsenheten gjorde mycket oväsen. Och på tal om buller - vi kunde höra precis allt som pågick i rummet bredvid vårt. För bättre eller sämre… Inga speciella arrangemang av hotellet på tävlingsdagen, såsom tidig frukost eller en gratis transfer till det närliggande köpcentret för att ta den officiella Ironman-transfern. Också inget vatten erbjöds i receptionen efter tidiga morgonkörningar. Så för att sammanfatta detta hotell har definitivt några toppar och dalar men uppfyllde inte våra förväntningar eller erbjuder bra valuta för pengarna.…
Jag hatar att recensera den här egenskapen dåligt eftersom personalen har varit helt underbar, men efter att ha varit här bara en dag hittills tittar vi på alternativa hotellalternativ för andra halvan av vår resa på grund av en generell brist på renlighet på denna fastighet. När vi checkade in på vårt rum märkte vi omedelbart en lukt av smutsig tvätt (eller fuktigt linne kanske?) Vi tänkte att det bara kan bero på luftfuktigheten, men det blev så småningom uppenbart att utöver att byta säng och handdukar så var rummet inte verkligen "städat" efter den tidigare gästens vistelse. Golven i badrummet och garderoben var synbart smutsiga, och vi märkte att det fanns mat (speciellt frukostflingor) utspridda på mattan nära och under sängen. Personalen var underbar och hade inga problem att flytta oss till ett nytt rum (som åtminstone verkar ha dammsugits), men det var återigen hår och smuts i duschen, och tyvärr är vår "resortsvy" egentligen bara en vy av hotellbetjänten. Till råga på, korridorerna och hissarna är lika matta i sin renlighet, vilket är ganska nedslående för vår första resa till Hawaii. För att vara rättvis kan det bara vara rummen med "resortsutsikt" som verkar smutsiga och slitna eftersom de är det billigare rumsalternativet jämfört med de dyrare rummen med "havsutsikt", men för priset för denna resort skulle du tro att det är rent. miljö ska vara standard oavsett vilken nivå av rum/vy du har.…
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt