Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Uppdatering från hotellet: Den här verksamheten har indikerat att de vidtar säkerhetsåtgärder mot covid-19.Läs mer
3 personer tittar på det här hotellet
Direkterbjudande för hotell!Paketerbjudande
Expedia.com
158 US$
Se erbjudande
Booking.com
158 US$
Se erbjudande
Hilton Garden Inn
155 US$
Se erbjudande
Hotels.com158 US$
Travelocity158 US$
travelup.com170 US$
Visa alla 18 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar genomsnittliga rumspriser, inklusive skatter och avgifter som är fastslagna och kända för våra partner och som betalas i samband med bokningen. Mer information finns hos våra partner.
Resenär (228)
360
Panoramabilder (13)
Svit och rum (222)
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.

Om

Nr 110 av 179 hotell i New Orleans
Läge
Renlighet
Service
Standard

Är du på jakt efter ett boende i New Orleans? Då är Hilton Garden Inn New Orleans French Quarter/CBD perfekt – ett familjevänligt hotell som ser till att det bästa av New Orleans finns nära till hands.

Här finns avslappnande rum med en plattskärms-tv, ett kylskåp och luftkonditionering, och du har tillgång till internet under din vistelse eftersom New Orleans Hilton erbjuder gäster kostnadsfritt wifi.

Det här hotellet har en reception som är öppen dygnet runt, en concierge och en takterrass. Dessutom har Hilton Garden Inn New Orleans French Quarter/CBD en takpool och en restaurang som gör att du kan ta en paus från din upptagna dag. För gäster med bil finns parkering tillgänglig.

Närliggande sevärdheter som Lalaurie Mansion (1,5 km) och Magazine Street (1,5 km) gör Hilton Garden Inn New Orleans till ett fantastiskt ställe att bo på under ett besök i New Orleans.

När du är här ska du se till att besöka några av de fisk- och skaldjursrestaurangerna, till exempel Oceana Grill, Commander's Palace och GW Fins, som alla ligger nära New Orleans Hilton.

Om du är intresserad av att utforska New Orleans ska du besöka en av stadens fyrar, till exempel The New Canal Lighthouse och Port Pontchartrain Lighthouse.

Vi är övertygade om att du kommer att gilla din vistelse på Hilton Garden Inn New Orleans French Quarter/CBD under tiden som du utforskar allt som New Orleans har att erbjuda.

Läs mer
Föreslå ändringar för att förbättra det vi visar.Förbättra det här objektet
Hotellbekvämligheter
Parkeringsservice
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Pool
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Bar/lounge
Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat)
Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna )
Affärscenter med tillgång till internet
Betalad privat parkering i närheten
Wifi
Takpool
Utomhuspool
Uppvärmd pool
Restaurang
Frukost tillgängligt
Frukostbuffé
Konferensanläggningar
Bankettrum
Mötesrum
Takterrass
Portier
Livsmedelsbutik
Rökfritt hotell
Bankomat på plats
Reception öppen dygnet runt
Expressincheckning/-utcheckning
Kemtvätt
Tvättservice
Tvättrum med självbetjäning
Visa fler
Rumsegenskaper
Luftkonditionering
Rumsservice
Värdeförvaringsskåp
Väckningstjänst/väckarklocka
Mikrovågsugn
Kylskåp
Plattskärms-tv
Rumstyper
Rökfria rum
Sviter
Familjerum
Bra att veta
HOTELLKLASS
TYP AV HOTELL
Familj
Business
Talade språk
Engelska, Spanska
1730omdömen23F+S0 rumstips

Omdömen
Vi kontrollerar omdömen
Tripadvisors syn på omdömen
Innan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet.
När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.

Medlemsbetyg
  • 688
  • 579
  • 244
  • 122
  • 97
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Mer
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
mjfagre skrev ett omdöme nov. 2022
Washington DC, District of Columbia3 inlägg
+1
Jag har inte för vana att recensera platser på det här sättet, men jag måste göra ett undantag här. När allt kommer omkring, om jag kan förhindra en enda person från att boka sin vistelse på detta hotell, och få en hemsk upplevelse som följd, så kan jag åtminstone räkna min egen upplevelse som att den inte har varit en fullständig förlust. Som medlem i Hilton Diamond gör det mig ledsen att säga att min vistelse på detta hotell har varit den absolut värsta upplevelsen jag någonsin har haft på något Hilton-hotell. Det är också tråkigt för om jag upplever detta kan jag inte föreställa mig vad människor utan Hilton-medlemsförmånerna upplever... Från början kunde jag inte checka in när jag kom, även om det bara var några minuter innan 4 p. m. Jag förstår att detta kan hända och när jag fick veta att någon skulle kontakta mig när det var dags att checka in, sa jag okej och fortsatte att sätta mig i lobbyn. Jag förklarade att jag redan hade rest i 12 timmar i hopp om att någon skulle kunna prioritera hur trött jag var och försöka få ett rum åt mig så snabbt som möjligt. Jag väntade dock långt över 4 p. m. och såg de två personerna i receptionen chatta med varandra. Eftersom ingen ringde mig och jag var desperat efter en dusch, bestämde jag mig för att gå tillbaka till disken och fråga om jag kunde få mitt rum. Det visade sig att mitt rum hade varit klart men ingen brydde sig om att ringa mig - även om jag satt precis i lobbyn. . . Det blir värre… Jag gick in i det deluxe-rum med stadsutsikt som jag hade bokat (till ett högre pris än det vanliga rummet) bara för att konstatera att kranen var helt lossad från handfatet. Fönstret "deluxe room" var också inte mer än tre fot brett mot en parkeringsplats. På de fem minuterna jag stannade där var jag tvungen att tända ljuset för att kunna se ordentligt trots att det var fullt ljust ute. Jag gick till receptionen, förklarade problemet med kranen och frågade vänligt om det var möjligt att placeras i ett annat rum. Vid det här laget fick jag höra att jag skulle uppgraderas till en svit (tänk på att de redan hade tackat nej till en uppgradering som jag först hade begärt - vilket är vanligt för Diamond-medlemmar att fråga om en sådan är tillgänglig). Även om de hade tackat nej till en början var det plötsligt en "uppgradering" tillgänglig. Jag bor på hotellet själv, så jag behövde ingen svit. Vad jag behövde var ett rum med ett fönster som matchade Hiltons webbplats foto och beskrivning. Men jag fick en svit, en stor svit med ett stort fönster mot en tegelbyggnad (fortfarande ingen stadsutsikt) … Även om det fortfarande var lite mörkt var jag till en början tacksam och glad … tills jag såg rummet mer noggrant … Det såg ut som om det inte hade dammsugits på månader. Bortsett från det faktum att mattan var kraftigt fläckig var den dammig och hade hårbollar från tidigare gäster över hela mattan och klinkergolv. Jag körde fingret över badrumsbänken bara för att se att den fylldes med grått damm en sekund senare. Duschen såg ut som om den inte hade rengjorts ordentligt på ett tag, och själva toalettskålen var smutsig. Dessutom såg bladen smutsiga ut och ett örngott verkade ha läppstiftsrester på sig. Dessutom fanns hårstrån över hela möblerna, sängen och duschen. Det värsta var när jag öppnade dörren till VVS-systemet och jag såg att det var helt fullsatt. Det verkar för mig som om filtret inte har bytts på ÅR. Helt grovt och jobbigt. Vid det här laget var jag utmattad av att resa, och på grund av rädslan för att inte förvandlas till en total Karen, bestämde jag mig för att inte be om ett nytt rumsbyte. Jag bad dock receptionen att dammsuga rummet, bara för att komma tillbaka nästa dag för att se hårbollarna på golvet på exakt samma ställen som de hade varit dagen innan. Jag var tvungen att ta bort några med en vävnad av rädsla för att trampa på dem med bara fötter eller med strumpor på. Till slut kände jag mig så elak att jag gav upp att försöka städa på egen hand och har alltid haft mina tofflor eller skor inne i rummet. Upplevelsen av att behöva bo i ett obekvämt rum förvärras av den dåliga service jag har fått (inte från alla eftersom vissa personer i receptionen har varit snälla och hjälpsamma). Bortsett från att ingen säkerställer att rummet dammsugs efter att jag frågade och fick oförskämd service när jag gjorde det, är informationen från receptionen förvirrande och personalen verkar inte vara på samma sida. Jag har till exempel fått motstridig information om en kredit på 10 USD som jag skulle ha i hotellets skafferi (eftersom de sa till mig att de inte inkluderade frukost längre), bara för att få veta att jag debiterades för de saker jag hade valt av en annan personal en annan dag, för att sedan få veta att de skulle kolla om jag verkligen hade dessa krediter så jag var tvungen att vänta med att få reda på det... Förvirringen ledde till att jag till slut inte åt frukost alls igår eftersom jag aldrig fick reda på vad som affären var på kredit innan jag var tvungen att lämna hotellet. De lovade att ringa med ett svar och gjorde det aldrig, så nu känner jag att jag inte skulle få något från skafferiet längre trots att jag var garanterad de krediterna. Det sista jag trodde skulle ge mig mer stress på en arbetsresa var platsen jag gick för att hitta lite tröst från dagen. Jag valde hotellet på grund av dess läge, men jag ångrar verkligen att jag inte åkte någon annanstans istället. Jag funderar nu till och med på om det ens är värt att behålla mitt Amex Hilton-kort om jag, efter att ha betalat så mycket för förmånerna, måste uppleva ett smutsigt rum och dålig kundservice. Kreditkortspoäng är inte värda denna nivå av besvär från min sida. Jag vet att detta inte är ett lyxhotell, men renlighet (och ärliga representationer av rum online) bör inte betraktas som en lyx. Tyvärr är min bokning inte - återbetalningsbar eftersom jag betalade fullt ut i förväg, så jag kan inte lämna. Allt jag kan göra nu är att be att dagarna jag har kvar här går snabbt. Det gör mig ledsen att tänka på att jag inte kan vänta med att lämna en så underbar stad bara för att min hotellupplevelse har varit så nedslående att det har lagt en släckning på hela min vistelse. Jag tror inte att jag aldrig kommer att bo på ett Garden Inn Hotel igen. Lev och lär, antar jag.
Läs mer
Datum för vistelsen: november 2022Restyp: Reste i arbetet
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Användbart
Dela
JJC skrev ett omdöme nov. 2022
Prineville, Oregon152 inlägg78 hjälpsamhetsröster
Vi anlände tidigt på dagen efter en 7 dagars kryssning. Vi gick till receptionslobbyn på 11:e våningen och checkade in. Vårt rum var inte klart så vi kollade in våra väskor och gick en promenad. Inom ett par timmar blev vårt rum ledigt. Vi checkade in och gick till vårt rum på 15:e våningen. Ett stort rum med en fantastisk utsikt. Rummet var mycket rent och sängen var bekväm. Tjänsten var också stor. Detta är ett bra ställe att bo i Big Easy! ! !
Läs mer
Datum för vistelsen: november 2022Restyp: Reste som ett par
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Användbart
Dela
Marcy A skrev ett omdöme okt. 2022
Houston, Texas112 inlägg8 hjälpsamhetsröster
Läget var bra. Rummet var bra. 40 . 00 per natt var mycket för parkering. Den pågående kursen för hotell i området tyvärr. Vi var tvungna att gå upp till 11:e våningen för att checka in och hämta vår bagagevagn. Gå sedan tillbaka till receptionen för att ange vårt biljettnummer. Verkar logiskt att de kunde ha ringt betjänten. Vi glömde att Garden Inn inte erbjuder gratis kaffe i lobbyn som andra Hiltons. Frukost ingick inte. 20 . 00 är lite mycket. Vi gick till en lokal närbutik för att få frukostartiklar att äta på rummet. Tacksamma att de levererade kaffe på rummet och ett litet minikylskåp.
Läs mer
Datum för vistelsen: oktober 2022
Standard
Läge
Service
Restyp: Reste som ett par
Tips för att välja rum: NOLA is expensive like NYC but it’s not New York. The street cars are not dependable form of...
Visa fler tips på hur du väljer rum
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Användbart
Dela
Laura S skrev ett omdöme okt. 2022
1 inlägg
Trevligt ställe att bo på. Bekväma, rena, övre rum är ganska borttagna från gatans buller. Chris och Ernell var mycket vänliga och höll våra väskor åt oss när vi var tvungna att checka ut men ville vandra runt innan vårt flyg. De är tillgångar till detta hotell! ! !
Läs mer
Datum för vistelsen: oktober 2022Restyp: Reste med vänner
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Användbart
Dela
pine129 skrev ett omdöme okt. 2022
Nashville, TN USA470 inlägg225 hjälpsamhetsröster
Bra läge men de hade allvarliga hissproblem som gjorde besöket minnesvärt av andra skäl. Personalen var fantastisk, men de kunde inte få hiss serviceföretag. Ibland fungerade bara 1 hiss. Jag åt inte på hotellet. Jag gillade rummen. Sängen var bekväm och rummet var rent och uppdaterat.
Läs mer
Datum för vistelsen: mars 2022
Standard
Läge
Service
Restyp: Reste ensam
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Användbart
Dela
Föregående
123456
PRISKLASS
130 US$ - 268 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
hilton garden inn new orleans french quarter/cbd hotel new orleans, hilton garden inn cbd, hilton new orleans, new orleans hilton
PLATS
USALouisianaNew OrleansCentrala finanskvarteren / Warehouse/Central Business District
ANTAL RUM
155
Är detta ditt Tripadvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt

HILTON GARDEN INN NEW ORLEANS FRENCH QUARTER/CBD (LA) - omdömen och prisjämförelse - Tripadvisor

Vanliga frågor och svar om Hilton Garden Inn New Orleans French Quarter/CBD
Vilka populära sevärdheter ligger nära Hilton Garden Inn New Orleans French Quarter/CBD?
Närliggande sevärdheter inkluderar Clue Carre - New Orleans' First Live Escape Game (0,09 km), The Sazerac House (0,4 km) och Immaculate Conception Church (0,1 km).
Vilka är några av de bekvämligheter som finns på Hilton Garden Inn New Orleans French Quarter/CBD?
Några av de populäraste bekvämligheterna som erbjuds är kostnadsfritt wifi, pool och restaurang.
Vilka rumsbekvämligheter finns på Hilton Garden Inn New Orleans French Quarter/CBD?
De bästa bekvämligheterna inkluderar luftkonditionering, plattskärms-tv och kylskåp.
Vilka alternativ för mat och dryck finns på Hilton Garden Inn New Orleans French Quarter/CBD?
Gästerna kan ta del av restaurang, lounge och frukost under vistelsen.
Finns det parkering vid Hilton Garden Inn New Orleans French Quarter/CBD?
Ja, parkeringsgarage, privat betalparkering i närheten och parkeringsservice är tillgängliga för gäster.
Vilka restauranger ligger i närheten av Hilton Garden Inn New Orleans French Quarter/CBD?
Restauranger med bra läge inkluderar GW Fins, Criollo Restaurant och Olde Nola Cookery.
Finns det möjligheter att träna på Hilton Garden Inn New Orleans French Quarter/CBD?
Ja, gästerna har tillgång till pool och träningsanläggning under vistelsen.
Är Hilton Garden Inn New Orleans French Quarter/CBD beläget nära centrum?
Ja, det är 0,7 från centrum i New Orleans.
Erbjuds städtjänster på Hilton Garden Inn New Orleans French Quarter/CBD?
Ja, kemtvätt och tvättservice erbjuds åt gästerna.
Är husdjur tillåtna på Hilton Garden Inn New Orleans French Quarter/CBD?
Ja, husdjur är vanligtvis tillåtna, men det är alltid bäst att ringa i förväg för att bekräfta.
Erbjuder Hilton Garden Inn New Orleans French Quarter/CBD några företagstjänster?
Ja, det erbjuder företagscenter, mötesrum och bankettrum.