Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Kep Lodge

Spara
Dela
Resenär (235)
Svit och rum (65)
Middag (38)
Översikt
Pepper Street 1, Kep 8888 Kambodja Visa på karta
BEKVÄMLIGHETER
Kostnadsfritt wifi
Fri parkering
Frukost ingår
Luftkonditionering
Pool
Rökfritt hotell
Restaurang
3-stjärnigt boende
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Omdömen (467)
Det finns nyare omdömen om Kep Lodge
Visa de senaste omdömena
Filtrera omdömen
159 resultat
Medlemsbetyg
78
48
16
8
9
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
78
48
16
8
9
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
1115 av 159 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 16 november 2016 från mobil enhet

När vi besökte Kep lodge vi har precis hittat ut ur den ägaren var till försäljer omkring den plats. De bekräftade att oss att detta inte skulle vara ett problem för vår bokning. När vi kom där hade vi det motsatta till ett varmt välkomnande,...poolen var smutsig och det omgivande området smutsig och inte bra skött. Eftersom vi anlände sent och vi ville ha diner. Nästan ingenting var tillgängligt. Vi bestämde oss för att ta pizza. De hade bara en liten ugn så detta skulle ta en stund. Efter ca 30 minuters vi såg en man som levererade våra pizza så de hjälpte inte göra det ruinera sig. Inga problem men ingen behöver ljuger om det. Menyn nämnde happy hour men tydligen blev det här avbokat också. Frukosten var också inte bra. Mycket enkelt. Rummet var enkelt men ok. Även om det inte verkligen rent och handdukar och linne inte luktade väl heller. Även om anläggningen ser väldigt trevligt. En hel del av grönt, trevligt pool det var inte väl lyckats, service kunde ha varit en hel del bättre och de bör ha tagit bättre vård av den plats och deras gäster. Eftersom av detta vi bestämde oss inte att tillbringa till mycket tid i den resort som är också en liten bit av en skam! Den sista dagen vi var tvungna att lämna tidigt och frågade om vi kunde få en take away och några kaffe. När vi kom till receptionen finne var ingen tillgänglig. Stället såg ut som en enda röra (verkade de hade en part under natten innan) . Vår frukost var på disken (men inte vad vi beställde) . Inget kaffe, ingen som att checka ut oss, . . . Jag hoppas Kep lodge har nya ägare snart innan det är för sent! ! Lycka till nya ägare! ! !Mer

Omdömet skrevs 14 november 2016

Min flickvän och jag ser verkligen fram emot vår vistelse här var, med tanke på den imponerande skriva upp det mottar i Lonely Planet som har tvingat oss att boka en natt i första hand. Såg Allt lovande när vi kom - hotellet har ett...utmärkt läge på en kulle med utsikt Kep, och det är omgivet av frodig, attraktiv vegetation. Tyvärr, saker snart börjat dyka upp snett. Vi flyttades till ett annat bungalow efter att vi checkat in eftersom vi informerades det var icke - descript "arbete" på ena vi hade bokat online. Vi hade inga särskilda frågor med det, men när vi kom till vårt rum vi blev väldigt besviken. Det var rummet smutsiga - sjabbiga hållet väggar, en fuktig mildewed tak, fläckiga kuddar och , lakanen - det var bokstavligen den är fortfarande av en helt dött malen på en av de kuddar. Det hela rummet hade en än oinbjudande, unken lukt som om den hade inte varit vädrade för veckor. Vi blev också veta att det var ingen electricitet i hotellrummen förrän 5:00, vilket störde oss egentligen inte men det var lite av en överraskning. Vi snabbt en ännu större överraskning - vi tyckte tre stora toads på rummet. Detta hindrade inte nöd oss särskilt - hotellet ligger i djungeln, så du förväntar dig att att bo sida vid sida med vilda djur. Jag informerade kvinna som driver hotellet, hon lovade att ta bort dem, och vi gick ut till lunch för ett par timmar. Men när vi kom tillbaka återvände vi till vårt rum för att hitta de var fortfarande där, vilken byggnadsarbetet irriterade oss. Vi bokstavligen de enda människor bor på hotellet, vi skulle uttryckligen bett dem ta bort toads, vi skulle gett dem timmar att göra det, och de hade tydligen glömt och inte utfört något. Jag återvände till den kvinnliga - vem i detta skede utsträckt på en soffa i receptionen/gemensamt område av hotellet, prat med någon på hennes mobil. Hon gjorde inte bry mig om att stiga upp eller skär kort de samtal, men jag frågade mig vad var fel, och när jag påminde henne om den toads hon skrek på en av killarna till runt dem upp och få göra sig kvitt dem. Sammantaget vår upplevelse av den hotel på detta skede hade inte varit utmärkt, men vi var fortfarande redo att ge det en chans. / LP hade en faktura dess restaurang som en av de bästa i Kep, så vi var ute efter fram emot att middag. Vi hoppade i duschen, vilket var kallt, sedan vi gick ner för det. När vi kom, en familj på hotellets ägare åt middag, med barnen sprang runt i receptionen/gemensamt område. Det fanns ingen i restaurangen och terrassen lampor inte hade varit påslagen. Ett artigt yngre kille påslagna för oss, tog oss upp på övervåningen och presenteras oss med menyer, men sedan informerade oss att de bara hade nötkött att natt. Kanske inte riktigt ett sådant en utmärkt restaurang sedan. På ämnet barnen, de var sprang runt på undervåningen, att vara ganska bullrigt och titta på högljudda tecknat. Vi var ganska mycket kvar på övervåningen på våra egna med minimal service. Den attityd av de människor som drev hotellet - inte stör att få bli kvitt av den toads, den likgiltighet av den dam på den soffa tidigare, den familj dominerar den gemensamma området - bara gav oss den allmänna intrycket att vi, den enda gästerna, var en vag irritationsmoment och en virtuell hygieninspektioner till dem. Det var på detta nu, med saker att det annorlunda mot vad vi förväntade oss efter den LP skriva upp att vi checkade reserådgivare, såg att många människor hade liknande erfarenheter och twigged att stället måste ha försämrats. Vi hade vissa grundläggande rätt med wokat ris med grönsaker till middag (vi behövde inte ha stort förtroende i hela stället genom denna tidpunkt så vi ville bara få något enkelt) . När vi betalade upp, liksom andra reserådgivare recensioner var vi ska kännas gammalt viftas med en 5-procentig "serviceavgift" på vår måltid - fars eftersom vi hade i princip inte fått några, men vi målmedvetet inte hade tillbringat mycket så vi kunde inte orkade bry sig till utmaningen det. Vi gick sedan tillbaka till vår bungalow och hade en obekväm natt eftersom vi sov i ett smutsigt rum och unkna lakan. Vi kom upp tidigt nästa dag och drog ned till frukost - tack och lov vi åkte därifrån vid 8 am. Det fanns ingen i receptionen när vi kom, men det fanns krossade ölburkar på golvet från middagen och fett på en av tabellerna från natten innan. Så småningom en dam gjorde komma ner och erbjöd oss frukost. Igen, jag gick för vad jag trodde att var den enklaste sak på den meny - en del bröd och sylt - som förmodligen inte kunde gå för fel och som skulle inte ta lång att laga eller äta innan vår resa med minibuss till anländer. Om tio minuter efter att beställa - när vår minibuss var snar framtid på grund av anländer, vi informerades att frukosten skulle vara lite längre eftersom de inte har några bröd och hade skickat en av killarna ut att plocka upp. Från checklistan - i boka det såg ut som Kep Lodge inte hade varit får en massa besökare nyligen, så jag kan förstå ägarna har kanske inte har haft råd med ett komplett utbud av färskt kött och fisk vid alla tillfällen (därav "bara nötkött" ). Men ärligt talat - gäster bokade in oss i hotellet månader i förväg, som har angett att de kommer behöva frukost nästa morgon och du behöver inte bry mig att plocka upp den mest grundläggande grejer dagen innan? På detta point vi sade vi hade precis har våra kaffe och gå när de med minibuss anlände, som det snabbt gjorde. Som andra har noterat, Kep Lodge har den potential att vara en fantastisk plats, och av alla konton det används för att vara. Men den överväldigande känslan vi fick var som ägarna kunde inte riktigt orkade bry sig och var helt nöjda att försumma gäster och erbjuder en dålig service. Vi bodde eftersom vi hade bokat en natt och betalade i förväg, men om vi hade ordnat att bo där längre min flickvän och jag var eniga om att vi skulle ha gick bara från stället, oavsett om vi hade betalat eller inte. Vi är båda ganska avslappnad, lever och låta leva slags folk personer - under våra två veckor i Kambodja vi bodde på sju olika hotell och Kep Lodge var det bara en vi åkte med en dålig smak i vår mun. Vi kommer att skriva till LP att tala om för dem att de på allvar behöver uppdatera deras profil innan de ovetande skicka mer resenärer där. Gör dig själv en tjänst och ge den plats en miss!Mer

Omdömet skrevs 14 november 2016

Jag bokade ett rum med luftkonditionering. . . . . Kom och bekvämligheter var ingenting som annonserats. . . . Mitt rum fungerade inte luftkonditionering så . Jag flyttades till ett annat rum. . . . . Det här en bara hade delvis skymd elektricitet...och en luftkonditionering som var i bitar. . . . . . I facket där du lägger din nyckel i var hängde ur väggen har exponerade trådar bakom det. . . . . Jag lämnade. . . . Att vara en semester, jag kunde inte hitta någon annan accomm till am tillbaka hit i Kampot. Jag pratade med vissa andra gäster som sade att det brukade vara ett bra ställe men nu är det hemskt, så det är inte bara mig.Mer

Omdömet skrevs 31 oktober 2016

Vi bokade detta lodge som det hade wifi, varmt vatten, fondue ( olika och spännande) en restaurang, pool , luftkonditionering och det såg ut och lät bra. Vi möttes med en smack av lite naken pojke vid ankomsten. Vi kom för att hitta något wifi...(min son hade arbete för att slutföra) luftkonditioneringen fungerade inte och ingen hjälp eller erbjöd byta rum etc. gick till middag på restaurangen och fick veta det enda kött på menyn var kyckling. . . Fondue var inte på menyn. Beställde för att upplysas om att de fyra olika drycker inte hade haft det ingredienser, nästa morgon fick vi kalla duschar, rapporterade till receptionen men det var inte fast. De sa att det skulle vara men det blev aldrig. Det fanns tre av oss på rummet med två koppar men vi fick höra vi kunde inte ha en extra kopp som den ägaren sa nej, gjorde inte riktigt fråga som den vattenkokare gjorde inte arbete. Makt var större delen av tiden. The generator verkade vara enda kraftkälla. Frukost tog över en timme att bli serverade, det var trevligt men enkelt så det var en överraskning att det tog så lång. Min dotter i lag och jag bestämde oss att vi skulle klaga över alla dessa saker och vi frågade för en rabatt. Vi hade en stor stå när vi kunde inte ges en kopia av vad vi var att åtalas på kreditkortet för rummet som ingen ström! Vi åkte till betala räkningen och lades fram där kostnaderna för maten, plus 5 % . det ska inte kallas en serviceavgift är ingen. Nu Äntligen ett mycket motvilligt och griniga ägaren överenskommet att vi inte ska behöva betala 25 dollar för maten. Rummet var inte billigt . Vi gjorde inte få någon special erbjudanden. Det är så synd eftersom stället kan bli fantastiskt. Tydligen ägarna är ta ut skilsmässa och säljer på stället. Det verkar det finns ingen hänsyn till gästerna, platsen är att bli nedgånget och hona ägaren var absolut inte trevlig att ha att göra med. Kep är en sådan plats och vi planerar flera resor dit med vänner, men inte till Kep lodge.Mer

Omdömet skrevs 3 augusti 2016

Jag har bott på det här hotellet många gånger och alltid glada i skönheten över trädgården och den avslappnade atmosfären. Men den här gången jag kände vi blev besvikna på kundservice. Den unga flickan bakom receptionen är mycket hjälpsam och artig som någonsin. Jag var...sjuk under min vistelse som var min fru och hon glatt tog med frukost till våra rum. Ägaren var borta men hans fru var där. Hennes barn var tillåtna att ha det drivs av den fastighet och förstörde den fred. När vi försökte att äta i restaurangen de var tillåtna att spela deras dator spel och filmer på full volym. Resten av tiden fanns där också den ständiga från deras spel. Ett barn brann hårtorken en visselpipa eller flöjt ständigt. Vi tog upp detta med ägaren's fru som gjort klart att hon brydde sig inte hade fått nog av hotellet och var och inte intresserade av it-administration eller sortera ut gästernas problem. Så synd. Andra ändringar de inte längre lämna frukt i rummen och det finns ingen tvål i badrummet. Fortfarande ett bra läge men inte längre lugnt.Mer

Visa fler omdömen
Om
Bekvämligheter
Bästa bekvämligheter
Pool
Restaurang
Fri parkering
Bar/lounge
Frukost ingår
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Bekvämligheter
Fri parkering
Frukost ingår
Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna )
Tvättservice
Barnpassning
Rökfritt hotell
Bekvämligheter på rummet
Luftkonditionering
Saker att göra
Pool
Restaurang
Bar/lounge
Utomhuspool
Information
Prisklass
22 US$ - 50 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass
Typ av hotell
Nr 1 av De mest prisvärda hotellen i Kep
Nr 3 av Strandhotell i Kep
Rumstyper
Rökfria rum, Familjerum
Information
Prisklass
22 US$ - 50 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass
Typ av hotell
Nr 1 av De mest prisvärda hotellen i Kep
Nr 3 av Strandhotell i Kep
Rumstyper
Rökfria rum, Familjerum
Bilder
Resenär (235)
Svit och rum (65)
Middag (38)
Pool och strand (34)
Familje- och lekområden (1)
I närheten
Hotell i närhetenVisa alla 18 hotell i närheten
Tara Lodge
191 omdömen
0,22 km bort
Atmaland Resort
103 omdömen
0,52 km bort
Le Flamboyant Boutique Resort & Spa
159 omdömen
0,57 km bort
Raingsey Bungalow
385 omdömen
0,67 km bort
Restauranger i närhetenVisa alla 73 restauranger i närheten
Holy Crab
611 omdömen
1,22 km bort
Sailing Club
888 omdömen
0,85 km bort
Magic Crab Restaurant
144 omdömen
1,17 km bort
La Baraka Lounge Bar and Restaurant
462 omdömen
1,14 km bort
Sevärdheter i närhetenVisa alla 27 sevärdheter i närheten
Kep National Park
742 omdömen
1,75 km bort
Kep Butterfly Farm
227 omdömen
0,82 km bort
Koh Tonsay (Rabbit Island)
923 omdömen
6,74 km bort
Crab Statue
510 omdömen
2,14 km bort
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Kep Lodge.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt