AC Hotel New York Times Square
Visa priser för dina resdatum
Om
Det behöver inte vara så svårt att hitta ett perfekt trendigt hotell i New York. Välkommen till AC Hotel by Marriott New York Times Square – ett trevligt alternativ för resenärer som du.
Rummen på AC Hotel by Marriott New York Times Square har en plattskärms-tv, luftkonditionering och ett kylskåp för utmärkt komfort och smidighet, och gäster kan använda internet tack vare kostnadsfritt wifi.
En concierge och en takterrass är några av de bekvämligheter som erbjuds på det här hotellet. En träningsanläggning och frukost kommer också att göra din vistelse ännu mer speciell. Om du kör till AC Hotel by Marriott New York Times Square finns parkering tillgänglig.
Med tanke på närheten till populära sevärdheter som Manhattan Skyline (0,9 km) och Rockefeller Center (1,0 km) kan gäster på AC Hotel by Marriott New York Times Square enkelt uppleva några av New Yorks mest kända sevärdheter.
När du känner dig hungrig ska du besöka Buddakan, Tao och Nobu 57, vilka är asiatiska restauranger som är populära bland både lokalbefolkningen och turister.
Om du är på jakt efter något att göra är Empire State Building (0,9 km), Observationsdäcket Top of the Rock (1,0 km) och Times Square (0,6 km) ett trevligt sätt att tillbringa lite tid på, och de ligger inom gångavstånd från AC Hotel by Marriott New York Times Square.
AC Hotel by Marriott New York Times Square ser till att det bästa av New York finns nära till hands, vilket gör din vistelse både avslappnande och behaglig.
Plats
OmdömenVi utför kontroller på omdömen.Tripadvisors syn på omdömenInnan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet. När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats. Vårt team kontrollerar varje publicerat omdöme på webbplatsen som ifrågasatts av våra användare om de uppfyller våra communityriktlinjer. Läs mer om vår omdömesmoderering.När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.
- 555
- 154
- 67
- 38
- 35
- Filtrera
- Svenska
Checka in: Visserligen kan mina interaktioner med män som receptionister vara utmanande. De ger (ofta) inte tillräcklig information, beter sig som robotar och blir defensiva när du ber dem om information eller ett förtydligande. Denna check - in var inte annorlunda. Receptionspersonalen, vars namn börjar med ett ”S” (och jag tror att namnet också innehåller ett ”y”, ”) , hade den där robotliknande presentationen ”Jag kan bara titta på min skärm kommer jag att prata med dig”. Detaljerna i denna ohjälpsamma interaktion är inte viktiga, men jag landade i ett rum nära hissen (som jag ogillar) , på en låg våning (som jag ogillar) , och utan alternativ att flytta till en högre våning.
Rum 1120: Det här var ett litet kungsrum. Jag förväntar mig hotellrum i NYC, och definitivt till detta pris, att vara små. Den här var dock riktigt liten. King size-sängen tog upp större delen av ytan i sovrummet och det var väldigt lite utrymme mellan sängkanten och fönstret. Jag blev överraskad av golvet, som var dåligt lagt, eftersom LVPs skulle synligt röra sig / spänna när du går över dem. Badrummet var litet och det var bra. Det verkade ren och hade tillräckligt med handdukar. Trevligt skrivbordsutrymme och det fanns ett alternativ för att göra varmt vatten för te. Bonuspoäng för det lilla kylskåpet/kylaren, som inkluderade små flaskor vatten. Jag inser att NYC höghus är nära varandra, men mitt fönster, från en 90 - graders vinkel, tittade omedelbart in i ett rum med en kille vid skrivbordet. Om våra fönster var öppna, kunde vi lätt ha haft en konversation.
Jag återvände till receptionen och hade ett samtal med Raheen (sp? ) . Överraskning! Han var inte hjälpsam. Att fortsätta att upprepa straffen vid en tidig avresa är inte särskilt användbart eller användbart. Så jag bestämde mig för att checka ut nästa dag. Det var inte värt besväret.
Andra individer (alla män 🙁) var, förvånansvärt nog, ganska hjälpsamma. Anthony (jag tror att det är hans namn) checkade in min partner och hon tyckte att han var vänlig och informativ. Faktum är att den långa killen med flätor på nästa morgon vid incheckning - ut var personlig, vänlig, hjälpsam. Jag såg honom interagera med några mycket unga flickor som sa till honom ”Vi ville bara komma över och säga ’hej’” och han engagerade dem i samtal. Det var mycket trevligt att se. När vi återvände senare på eftermiddagen för att hämta vårt lagrade bagage, igen, bra interaktion med killen som gav oss våra objekt. Mycket bättre interaktioner än min ursprungliga receptionist och Raheen.
Jag ogillar att byta hotell för en kort, 3 - nätters vistelse men ibland måste du fatta beslut som fokuserar dig, inte hotellet och deras utmanande service och erbjudanden. I takt med att pandemin fortsätter betalar vi mer för minskande tjänster och hotellen fortsätter att anställa personer som sannolikt befinner sig i fel position eller behöver coachning i kundservice. Men inte mitt problem. Det finns alltid andra hotellalternativ.
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt