Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hilton Boston Back Bay

40 Dalton Street, Boston, MA 02115-3155
Resenär (576)
Svit och rum (339)
Middag (30)

Om

Nr 55 av 92 hotell i Boston
Läge
Renlighet
Service
Standard
Hotellbekvämligheter
Allmän betalparkering på plats
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Pool
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Bar/lounge
Affärscenter med tillgång till internet
Konferensanläggningar
Bagageförvaring
Parkeringsgarage
Parkering
Wifi
Betalt wifi
Betalt internet
Internet
Badtunna
Inomhuspool
Uppvärmd pool
Restaurang
Frukostbuffé
Frukost på rummet
Bankettrum
Mötesrum
Fax/kopiering
Portier
Valutaväxling
Souvenirbutik
Rökfritt hotell
Butiker
Bankomat på plats
Reception öppen dygnet runt
Expressincheckning/-utcheckning
Kemtvätt
Tvättservice
Visa fler
Rumsegenskaper
Rökfria rum
Sviter
Allergifritt rum
Luftkonditionering
Rumsservice
Värdeförvaringsskåp
Kylskåp
Plattskärms-tv
Bra att veta
HOTELLKLASS
TYP AV HOTELL
Centralt beläget
Lugnt
Talade språk
Engelska, Franska, Spanska, Arabiska
Hotellänkar
Specialerbjudande:Paketerbjudande

Plats

Helhetsvy
100Perfekt för de som vill promenera
Bedömning: 100 av 100
155restaurangerinom 0,5 km
44sevärdheterinom 0,5 km
Kontakta
40 Dalton Street, Boston, MA 02115-3155
Namn/adress på det lokala språket
Vägbeskrivning
Logan internationella flygplats6 km
Worcester regionala flygplats - ORH66 km
Hynes Convention Center4 min
Prudential4 min
Visa alla hotell i närheten
3 349omdömen
44F+S
0 rumstips
Medlemsbetyg
  • 1 249
  • 1 290
  • 520
  • 192
  • 98
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Fler språk
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
Bra hotell med bra läge. Nära till köpcentrum och restauranger. Trevlig personal, men fick tre olika bud angående wifi. Den första sa att det endast var gratis i lobbyn och kostade om man ville ha det i rummet. Eftersom vi önskade wifi på rummet ringde vi sedan ned till receptionen och bad om att få betala för wifi. Vi fick då till svar att om vi blir medlemmar (vilket var gratis) så fick vi gratis wifi i rummen. När vi gick ned för att bli medlemmar sa den tredje personen att vi inte behövde bli medlemmar, utan delade ut kod för gratis wifi på rummet. Vi blev lite förvirrade, men såklart väldigt glada över att vi fick det gratis! I övrigt var personalen väldigt hjälpsam, men kanske lite bristande komunikation. En dag då vi behövde äta frukost tidigt fick vi frukostbiljetter till VIP- avdelningen. De öppnade visserligen samtidigt (kl. 06.30) men de sa att de plockar fram frukosten redan vid 06. När vi kom dit hade de ingen aning om att vi skulle komma utan hänvisade oss tillbaka vid 06.30 då allt skulle vara klart. Vi fick berätta igen att vi hade tidigt möte och behövde åka redan 06.30. De var då väldigt tillmötesgående och vi fick äta medan de plockade fram frukosten, och vi hann till vårt möte som började kl. 07!
Läs mer
Svar från HiltonBostonBackBay, General Manager för Hilton Boston Back Bay
Svarade 12 maj 2016
Vi uppskattar den tid du tog att betygsätta din vistelse på Hilton Boston Back Bay och är glada att se dig planera din resa som återspeglas i betyg. För det första skulle vi vilja be om ursäkt för förvirringen på vår wi-fi . Vår prioritet är att skapa positiva , minnesvärda , gästservice erfarenheter och strävar efter att fortsätta att göra det genom feedback från våra gäster . Det är viktigt att vi tillgodose alla dina behov och skulle älska för dig att bo hos oss igen så att vi kan göra det rätt och din nästa översyn på oss kommer att vara 5 stjärnor . Tack Dominique Marty
Läs mer
Mycket trevligt ställe, rena rum. Lite omodernt på sina ställen. Gardinerna gick inte att stänga så lätt och duschdörrarna var liksom feljusterade. Annars, bra läge i Back Bay nära nattliv och shopping/restauranger i Prudential center.
Läs mer
Svar från HiltonBostonBackBay, General Manager för Hilton Boston Back Bay
Svarade 12 aug. 2011
Thank you for your note. Glad you enjoyed your stay. Sounds like you were in one of our special Panoramic Rooms which offer spectacular views with amazing floor to ceiling, wall to wall glass; they are scheduled for renovation this winter and will address the curtain and shower door issues as you noted. Wait to you see them!
Läs mer
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Detta hotell ligger precis intill Prudentail centrum, och inom 2 minuters promenad till 3 tunnelbanestation. Inredningen ser helt nytt, personalen är mycket hjälpsamma och vyer från 25: e våningen är hisnande. Jag recommned starkt detta hotell, särskilt för Boston marathoners.
Läs mer
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Vi har bott på Hilton många gånger under åren - platsen är bra för Fenway Park, nära tunnelbanan och nära ett antal andra platser. Hotellet genomgick en renovering under vårt senaste besök och vi ser fram emot denna vistelse. Men. . . . . . Rummet var trevligt, rymligt och med bra utsikt (vi var på 26: e våningen). Men när vi letade efter glasögon för vin fanns ingen, bara plastkoppar! Vi noterade också att det inte fanns några vanliga kaffekoppar endast papperskoppar; och det fanns inga dryckesvaror, plast- eller papperskoppar, i badrummet. Mindre, nej inte för kostnaden för rummet. Hilton är inte billig och man skulle inte förvänta sig Red Roof Inn typ av dryck ware. Ett annat problem. I åratal (åtminstone de senaste 10 åren) har vi alltid kunnat komma in i Hilton lounge. Inte mer - det här är nu reserverat för "Diamond" medlemmar. Jag gissar att de är begränsad tillgång till loungerna på grund av att Hilton utökar sin guldstatus med personer som använder Hilton-relaterade kreditkort. Ett annat problem. Vi ville använda "hop on, hop off" -bussen och fick veta av receptionen att vi kunde köpa biljetter på bussen. INTE SANT - Biljetter köps över gatan på Sheraton Hotel. Slutligen var det upptagen helg med Boston Marathon och Red Sox-spelen. När vi gick för att checka ut var det bara två personer som arbetar på skrivbordet medan linjen av personer som checkar in och ut var minst 12 djupt. Man skulle tro att Hilton skulle veta i helgen är en särskilt upptagen tid och skulle ha rätt antal anställda på plats så att gästerna inte skulle behöva vänta och vänta och vänta. . . . . Tyvärr kommer vi inte tillbaka till Hilton; snarare vi kommer att gå till Sheraton över gatan, som förresten hade en bellman vid ytterdörren (ja, Hilton hade inte en sådan person vid deras ytterdörr).
Läs mer
Incheckning var stor, kom sent på en fredag kväll och fick en uppgradering till ett högt våning rum med utsikt över floden och en del av Fenway Ballpark. Vi hade 3 i rummet och de ordnade för en barnsäng på rummet utan extra kostnad. Vyn var fantastisk, fick se segelbåtar, roddlag osv Trevligt läge, vi promenerade till Fenway och andra restauranger i området. Shout ut till Bauers spritbutik, en 5 minuters promenad från hotellet, lite pricier än 7/11 men fick reda på att de levererar gratis! ! Användte den här tjänsten en kväll. Executive lounge var ganska grundläggande, förpackade potatischips och läsk / vatten / juice. Jag har sett bättre inställningar. Vi åt gratis frukost en morgon och de hade flera alternativ. Serveras ut ur restaurangen på helgerna. Vi kollade inte ut det under veckan.
Läs mer
Föregående
PRISKLASS
226 US$ - 674 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
hilton boston back bay hotel boston, hilton hotel boston, boston hilton
PLATS
USAMassachusettsBostonSymphony / Back Bay
ANTAL RUM
385
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt