Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Zephyr

Resenär (1861)
360
Panoramabilder (83)
Videoklipp (2)

Om

Nr 87 av 241 hotell i San Francisco
Läge
Renlighet
Service
Standard
Hotellbekvämligheter
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Affärscenter med tillgång till internet
Anpassat för rullstol
Concierge
Flerspråkig personal
Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna )
Kemtvätt
Offentligt wifi
Rökfritt hotell
Tvättservice
Visa fler
Rumsegenskaper
Kylskåp på rummet
Luftkonditionering
Familjerum
Handikappanpassade rum
Rökfria rum
Bra att veta
HOTELLKLASS
TYP AV HOTELL
Modern
Hamnutsikt
Hotellänkar
Besök hotellets webbplats
Erbjudanden och Meddelanden:118 US$ (USD)
Hotellerbjudanden

Plats

Helhetsvy
100Perfekt för de som vill promenera
Bedömning: 100 av 100
120restaurangerinom 0,5 km
41sevärdheterinom 0,5 km
3 088omdömen
134F+S
1 rumstips
Medlemsbetyg
  • 1 290
  • 1 125
  • 407
  • 155
  • 112
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Fler språk
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
Ett trendigt men smutsigt boutique hotell. Redan vid entrén försöker man sälja på div tilläggspaket. Parkering för över 600 pr dygn gör inte helhetsomdömet bättre. Osmakligt. Finns många bättre alternativ i San Francisco
Läs mer
Svar från DanHotelZephyr, General Manager för Hotel Zephyr
Svarade 20 apr. 2019
Hello, Daviddesign, Thank you so much for staying and I am so happy you found our location key. Cheers and hope to see you again
Läs mer
Stormtrivdes här i tre dygn med min familj. Originell och fin design, vänlig och hjälpsam personal. Kanske lite blygsam, för de nämnde knappt alla bra saker med hotellet, tex den fina innergården där man kan slappa, ta en drink, spela bordstennis och äta frukost. Rent och fräscht med roliga inredningsdetaljer, jättesköna sängar. Bra placering om man gillar de lite folkliga/turistiga kvarteren och affärerna i hamnen. Om man vill ha mer city-feeling bör man välja något annat. Täcken och kuddarna var jättesköna och säkert exklusiva. Men om du som vi är allergiska mot dun, är ett tips att säga till i god tid.
Läs mer
Svar från Excursion820825, Manager för Hotel Zephyr
Svarade 12 nov. 2018
Thank you so much for staying with us ! I am so glad you enjoyed.
Läs mer
+1
Har besökt hotellet i början av april 2018. Vi fick 1 rum som var smutsig och bland annat hittade vi på i rummet en gammal kvitto bakom en kudde, pengar på golvet, insekter på toaletten och smutsig toa-ring. Jag gick till receptionen som ordnade direkt tillgång till ett annat rum. Det andra rummet var lika smutsig på toaletten med bland annat en tom plastflaska på golvet och smutsiga lakar. Allmänt dammig.Då ringde jag receptionen och gnällde igen, det jag fick i erbjudande var att de skulle be städarna städa om rummet. Jag vägrade och bad att få ett ren rum. Då kom till vår rummet städnings-manager som erbjöd oss om att få ett nytt rum. Vi fick vänta i 30 minuter och såg både manager och en städerska städa febrilt rummet mittemot oss. Det nya rummet hade varit ok om man hade fått den från början men hade ändå fläckar på väggarna, det rann vatten genom fönstret som saknades ett handtag, skitiga gardiner....allmänt otrevligt för att bo i. Parkeringen kostade 53 dollar om dagen!!!!!!!!!! Denna vistelse har förstört vår semester i San Francisco och jag råder alla om att undvika detta hotel som är smutsig och utan känslor. Lekrummet är gammal och skitig...leksakerna är sönder och i allmän dålig skick. De som jobbar där behandlar dig som en siffra och trots de fejkade leende man får så är service jätte dålig. Kommer aldrig mer besöka er!!!
Läs mer
Svar från Jason W, General Manager för Hotel Zephyr
Svarade 13 apr. 2018
Dear Alessandro G, I hope nothing gets lost in translation and I can express the disappointment I have that we were unable to get you into a properly cleaned room the first time you checked in. This is not normally how we do things, I am investigating the communication challenge and assure you the mishap will not occur again. I appreciate you being so open and honest, should you be interested in giving us another chance to show the way we usually do things, please feel free to contact the property directly and ask for me. Kindly, Jason
Läs mer
Vi bodde hör i fyra dagar och är mycket nöjda. Ett fint designat hotell med en fin gård med containers, en husvagn dom bar och ett runt bordtennisbord mm. Rummet är nyligen renoverade och är snygga och fräscha. Vi gillade det här hotellet och läget ör perfekt mitt i Fishermans Wharf
Läs mer
Svarade 9 mars 2018
Dear Guest, Thank you for your recent stay at Hotel Zephyr, and for taking a time out to let us know how we are doing. It is vitally important that we hear from our guests, and it is a pleasure to hear about your positive stay and your suggestions. Knowing what pleases our guest about our property continually keeps us prepared and knowledgeable in how to satisfy our guests. We truly appreciate your feedback, and I am excited to pass them along to our entire hotel staff. If you have any future accommodation needs, please do not hesitate to dial me direct. Or, if you prefer, you can make the reservations by simply calling us directly at any time. Thank you again for choosing Hotel Zephyr and we hope to welcome you again in the very near future. We encourage you to share your wonderful thoughts on other popular social media websites as well. Sincerely, Reggie Kumar Director of Front Office 415-617-6538 Reggie.Kumar@hotelzephyrsf.com
Läs mer
+1
Hotel Zephyr ligger nära allt du vill se i San Fransisco.Gångavstånd. Nära till buss, spårvagn och tunnelbana. Bra rum med jättebekväm säng. Rent och fräscht. Kaffe/te/vatten fanns och fylldes på, litet kylskåp och gratis safe. Annorlunda design, mkt sällskapsspel och spel. Du kan köpa enkla rätter o dryck från en "husvagn" som är placerad på bakgården. Frukost köps/äts på en restaurang precis bredvid. Kan verkligen rekommendera detta ställe både för Par, barnfamiljer och affärsresenärer.
Läs mer
Svar från Excursion820825, Manager för Hotel Zephyr
Svarade 12 nov. 2018
Thank you so much for staying with us ! I am so glad you enjoyed.
Läs mer
Föregående
PRISKLASS
220 US$ - 556 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
radisson san francisco, radisson hotel san francisco, radisson fishermans wharf, radisson hotel fishermans wharf, san francisco radisson
PLATS
USAKalifornienSan FranciscoFisherman’s Wharf
ANTAL RUM
355
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt