Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Marriott's Maui Ocean Club - Molokai, Maui & Lanai Towers

Resenär (1733)
Svit och rum (472)
Pool och strand (460)
Certificate of Excellence

Om

Nr 16 av 31 hotell i Maui
Läge
Renlighet
Service
Standard
Certificate of Excellence
Hotellbekvämligheter
Pool
Restaurang
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Bar/lounge
Spa
Anpassat för rullstol
Bankett-rum
Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat)
Barnpassning
Bubbelpool
Concierge
Flerspråkig personal
Frukost tillgängligt
Kemtvätt
Konferensanläggningar
Offentligt wifi
Rökfritt hotell
Tvättrum för självbetjäning
Uppvärmd pool
Utomhuspool
Visa fler
Rumsegenskaper
Kylskåp på rummet
Luftkonditionering
Mikrovågsugn
Familjerum
Pentry
Rökfria rum
Sviter
Bra att veta
HOTELLKLASS
TYP AV HOTELL
Fina utsikter
Centralt beläget
Hotellänkar
Besök hotellets webbplats
Erbjudanden och Meddelanden:Klicka för mer information
Hotellerbjudanden
Hotellpaket

Plats

Helhetsvy
71Ganska promenadvänligt
Bedömning: 71 av 100
11restaurangerinom 0,5 km
4sevärdheterinom 0,5 km
2 165omdömen
161F+S
0 rumstips
Medlemsbetyg
  • 1 248
  • 563
  • 184
  • 89
  • 81
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Fler språk
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Vi hittade Marriott Maui Ocean Resort att vara en låt ned. Vi har bott på olika hotell i området Kaanapali genom åren. Vi bestämde oss för att avsluta vår semester i år med några nätter på Marriott Ocean Club på råd av en granne. Om du är en Marriott Vacation Club "ägare" kan du upptäcka att den här egenskapen kommer att uppfylla nedre delen av dina förväntningar. Vi är genomsnittliga hotellgäster som bokade nätter som här som alla vanliga hotell och vi hittade Marriott Maui Ocean Resort att vara ett medelvärde till lägre än Marriott-egenskapen i en fenomenal världsklass plats. Min subjektiva bedömning är att den fastnar mellan två modeller: en lägenhet och ett hotell. Tyvärr lämnade jag mig med några negativa erfarenheter. Totalt sett är detta ett lägre mellanklasshotell som visar sin ålder. När du anländer, är det en bestämd industriell känsla med massor av långa monokromatiska väggar och golv med små trädgårdar här och där. Våra rum hade en ihålig badrumsdörr, en mycket smal ingång, och även om rummet var repainted, var hörnen och trimmen tippade som totempinnar från år av tung användning. Rummen är funktionellt i allmänhet bra reparation; även om den fuktiga, salta luften tar sin vägtull som det gör på alla byggnader på Hawaii. Våra rum mötte vad jag skulle överväga "Marriott standard renlighet": ytorna var rena, sängkläderna var färskt och vitt, men den ljust färgade injekteringen i badrumsgolvet är mörkt i trafikområden från tung användning. Rummet hade en king size-säng med en mycket bra utdragbar bäddsoffa. Jag frågade om vi kunde få ett rum med två sängar och agenten som kontrollerat oss sade det finns inga rum med två sängar på egenskapen. Jag insåg när vi kom in i vårt rum att utformningen av fastigheten är förmodligen som andra Marriott Vacation Club egenskaper som har ett gemensamt familjerum och kök mellan två enkla sovrum. Återigen, the condo thing. Hotellet har ett ganska fint poolområde med flera pooler och en vattenrutschbana. Det finns inte tillräckligt många sittplatser. Det fanns många barnaktiviteter, av vilka vi endast deltog i ett par. Personalen var mycket utåtriktad och vänlig och inbjudande. Bar service i poolområdet var rimligen snabb. Priserna var Maui standardsky - hög. Det finns betjäntjänsten, men de tillåter dig inte att ringa i förväg. Du måste presentera din biljett på valet stationen. Jag tror att det beror på mycket begränsat utrymme. De var generellt ganska snabba, men när det blev upptaget var det säkerhetskopierat och ganska trångt. Vårt huvudsakliga gripe var med hushållning som vi var tvungna att arbeta runt för att få service. Tyvärr är det inte det hårt arbetande hushållspersonalets fel. Återigen tycker jag att det är ett misslyckande med hybriddalet / hotell affärsmodellen. Vi talade med både hushållsansvarig för första gången och en annan allmän fastighetschef andra gången som gav en allvarlig ursäkt. Men som en person som lita på TripAdvisor för denna typ av insikt ville jag ge en ärlig recension. Det finns massor av underbara egenskaper i hela Kaanapali och Maui jag kunde rekommendera. Jag skulle rekommendera detta för Marriott condo ägare. Gäster som söker en sann 4-stjärnig hotellupplevelse bör överväga de många alternativen i Maui.
Läs mer
Till min förvåning är orten ganska tyst vid 10:00. Vid en sen incheckning var nästan allt stängt. Vi var hungriga och var tvungna att gå till en mataffär. Verkar som med tidsskillnaden, 3 timmar + från Nordamerika är alla i sängen vid den här tiden. Grunderna var stora, stranden promenad var fantastisk utom för alla joggers klockan 6: 00 a. m. de blir ganska irriterande darting i och runt alla. Pooler var lite cool för min smak men bra lager ut och väl hålls. Var upptagen på plats som våren bryts upp. Övergripande ett bra ställe att bo.
Läs mer
Denna utväg ligger strax längs stranden och har vacker utsikt över havet oavsett var du bor! Det är ett bra ställe för barn i alla åldrar med en mängd olika pooler, aktiviteter och en lekplats! Du kan enkelt tillbringa hela din semester här utan att lämna resan!
Läs mer
Om du planerar att bli en del av Marriott Vacation Club, gå inte till deras Maui plats. Jag har varit medlem i Marriott Rewards (nu Bonvoy) i nästan 10 år - platina för de senaste 6 om jag minns rätt. Vi har varit på andra Marriott Vacation Club-presentationer och har alltid tänkt på att bli en del av det. Vi sa alltid att Hawaiian Marriott Vacation Club kunde bestämma vårt beslut att köpa det eller inte. Jag är rädd att vi aldrig kan vara en del av det. Jag har aldrig upplevt en sådan hemsk behandling på Marriott-egenskapen, och jag har tillbringat 100 s nätter med dem under det senaste decenniet. Vi stannade på en annan Marriott i Maui (Wailea Resort) och jag fick ett meddelande som gav mig 30000 poäng att gå till deras Vacation Club och titta på presentationen. Både jag och min fru var glada över det, det är den perfekta passformen. Vi är på Hawaii, så vi kan kontrollera fastigheten, se om det skulle uppfylla våra förväntningar. Jag går vidare till lobbyn på vårt hotell, de hänvisar mig till DAVID, i Vacation Club Desk. Han går över detaljerna, berätta för oss att vi kan gå på morgonen och att medan vi tittar på presentationen (90 minuter) kan mina barn och svärmor spendera lite tid på anläggningen, njuta av poolen och egendomen själv. Med det i åtanke trodde vi att alla skulle gå, eftersom det är en bra timmes bilresa mellan hotellen. Och utanför gick vi till Marriott Vacation Club i Lahaina, Maui. När vi anlände hanterade vi nycklarna till betjäntjänsten, de pekar oss var vi ska åka. En gång på rätt plats hälsade EMILY oss. Hon pekade på ett bord med mitt namn på det, då frågar jag vart ska mina barn och svärmor gå. Hon ändrar sedan sitt uttryck (vilket inte var det mest mottagliga redan, förmodligen på grund av den stora gruppen, eller bara för att hon inte är rätt person för ett sådant jobb?) Och sa "ja jag vet inte, de kan inte använda vår egendom eftersom du inte är gäster här. De kan också inte vara vid samma bord. Om du vill att de kan sitta på ett bord i närheten, tar det bara 90 minuter. " Min fru berättar sedan för henne att vår yngre son bara är 6 och att hålla honom vid ett bord är något vi inte tror att det skulle fungera, särskilt under Vacation. Hon svarade igen, samma likgiltighet: "Han är inte den yngste som har varit här och inte den första, jag är säker på att han kan hantera tiden". Genom hennes utseende och svar är jag redan bortkastad. Jag tittar på min fru och berättar för henne: vi slösat bort på morgonen här, låt oss gå ut så det blir inte värre (det är aldrig för mycket att komma ihåg att det här är en lång planerad, önskad och väldigt dyr semester, tiden är värdefull och vi ville koppla av och njuta av Hawaii). Emily lämnade, visade aldrig sitt ansikte igen. Hon skickade över JOSEF, säljaren som efter en så katastrofal start antar att övertyga oss om att spendera omkring 30 grand med dem. När Josef kom in kunde han se vår frustration. Vid den tiden hoppades jag fortfarande på någon form av fix, ett sätt att bosätta min familj så att jag äntligen kunde se Maui Vacation Club och kanske gå vidare. Vi förklara för honom vad som hänt och hur oförskämd hans kollega var. Han kom i sitt försvar, sade också att ingen kunde gå till något poolområde på grund av "ansvar" (jag är omedveten om att underteckna undantag för att använda hotellpooler, kanske vet han mycket eller bara tog oss för idioter). Min fru sa sedan till honom, kanske har Emily inga barn, han svarar tillbaka, en mindre än vänlig ton, "åh ja det gör hon". Jag hanterade min parkeringsbiljett, bad om validering och sa att vi lämnade. Han bad mig att vänta, han skulle ta med chefen. . . Chef (aldrig identifierat sig eller hälsat oss, eller visade några tecken som skulle vilja lösa något) kom till vårt bord. Hans enda ord till mig var "jag kommer inte att hålla dig här". Jag sa då definitivt du inte. Jag lämnade stolen och gick bort. Jag kände att det skulle vara meningslöst någon form av argumentation med dem. Det var min familjesemester, vi försökte bara koppla av och njuta av Hawaii. Dessutom var jag inte där för att övertyga dem om att sälja mig timeshare, det var tvärtom. Jag lämnade mig ganska upprörd, fortfarande chockad och överraskad av sådan oprofessionell personal, deras hemska inställning och undrade hur sådana människor kunde övertyga någon att investera ganska mycket pengar på Marriott Vacation Club. Jag skulle säkert inte göra det efter att ha hanterat dem, förmodligen aldrig, om det här är vad vi får.
Läs mer
Jag älskar den här platsen! Tjänsten och egendomen är enastående! Det var trevligt att se vänliga ansikten till stor oss. Det är verkligen höjdpunkten i vårt år. Jag har stannat kvar på andra egenskaper, men Marriott ger mig tjänsten och vyer utan uppblåst känsla. Att räkna dagarna tills vi återvänder! !
Läs mer
Föregående
PRISKLASS
384 US$ - 852 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
marriott`s maui ocean club hotel lahainamarriotts maui ocean hotelmarriotts maui ocean resortmarriott lahainamaui marriottmarriott maui ocean clublahaina marriottmarriotts maui ocean club
PLATS
USAHawaiiMauiLahaina
ANTAL RUM
148
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt