Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Playa Coco

Spara
Dela
Resenär (4068)
Pool och strand (1048)
Svit och rum (506)
Översikt
Carretera Cayo Guillermo, Cayo Coco, Moron Jardines del Rey Kuba Visa på karta
BEKVÄMLIGHETER
Offentligt wifi
Fri parkering
Frukost ingår
Luftkonditionering
Precis vid stranden
Pool
Rökfria rum
4-stjärnigt boende
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]},"scriptFlags":null}
Omdömen (2 317)
Filtrera omdömen
746 resultat
Medlemsbetyg
279
266
130
42
29
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
279
266
130
42
29
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 746 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 5 augusti 2017

Vi var i detta Hotell från 27 juni till 4 juli 1700, 2017 . Vi kände oss mycket nöjda med personalen på detta hotell, eftersom de är mycket vänliga. utmärkt människor! ! Mycket utbilda. Vi vill nämna i särskilda till Florentino Estrella de bra läge,...Dario Reyes den Directot, juniora , Oreste Peres, Lilly, Simon, Daniel, Javier, Arosay, trädgårdsmästaren spe (den boxer) och hans foreman . Vi inte glömma hans namn. han är trevlig person. Detta hotell är mycket rent överallt där du åker: i baren i lobbyn, stranden, poolen, rummet osv.. . . Maten var mycket bra. Utmärkt! ! Den piña coladas jättegott. det bästa piña coladas på Kuba! ! . Vi är mycket säker vi kommer att komma tillbaka på detta hotell eftersom vi vet att vi kommer att ha en underbar tid i Playa Coco Hotel! ! Vi rekommenderar detta hotell till alla som vill ha bra och lyckligt semester! ! ! Tomas och Silvia Berrios. Toronto KanadaMer

Svar från General M, Director General för Hotel Playa CocoSvarade 31 januari 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 3 augusti 2017

Anläggningen var okej. Våra vänner, som aldrig har varit på någon annan plats på Kuba älskade absolut det. Personligen, efter att ha bott på andra orter i Varadero, ofta är jag gjorde jämförelser. Denna resort hade många lokala stockholmaren. Jag upptäckte att ibland lokalbefolkningen blev...lite "snabbare" service men vi behövde aldrig några problem. Vi blev vänner med en hel del anställda och de var mycket tillmötesgående. Den resort rum är slitet, men stora. Finns det omfattande konstruktioner händer (men ärligt talat med byggandet störde oss aldrig) . Det europeiska bygget aldrig stört med vår verksamhet. Teatern där kvällsshower hålls var också under uppbyggnad. Som en följd av detta bygge, the kvällsshower hölls på olika ställen i anläggningen (ie en dag beach; en annan dag i poolområdet; och också på the reception area) och ärligt talat de gjorde det bästa de kunde och detta var faktiskt en ett trevlig omväxling. Dom alltid meddelas i slutet av serien där nästa visa skulle hållas ansvariga. Rummen är snyggt och städpersonalen är uppmärksam (åtminstone med oss, men detta kan bero lämnar gifts till dem varje dag) Jag var . Det var bara på fredagen att de var att förse oss med vatten och handdukar och vi var tvungna att leta efter informationen som hushållerskan sa att hon skulle vara tillbaka men kom inte dit (kanske hon inte gillade min gåva den tillbaka dagen innan) . Annars, varje rum hade en balkong och det var mycket rymliga. The snack barer, den glassbar och pianobaren och andra faciliteter var mycket trevliga och alla som jag mötte var uppmärksam och tillmötesgående. Över alla, den personal var vänlig men allt går på "Kuba tid". Stranden var vacker och det finns snack barer nära. Ni aldrig blev utan mat eller dryck. Poolområdet (den större pool) var mycket trevligt. Personalen gjorde sitt bästa städa upp men vissa gäster var verkligen sena med att plocka ihop sina egna sopor men det händer överallt. Vi hade endast gick en gång för att kolla in mindre pool men det är för barn och det finns en liten lekplats för barnen. Det var lugnt i barnpooler område och trevlig. Maten var okej och inga svultit ihjäl. Det fanns en mängd olika och de verkligen försökte sanningsenligt talar att erbjuda en mängd olika rätter. Till frukost, de skulle ha pannkakor en dag och sedan franska toast nästa dag. Vi hade bara lunch på den buffé på en dag som vi vill alltid stannar utanför på en av de snack barer för lunch. För middag, de vill överraskning oss, med antingen hummer, krabba och många olika sorter av fisk. Det fanns alltid olika typer av mat och det var val. Eftersom det är en mindre resort, om du kom tidigt att någon måltid, allt var mycket fräscha. De var en aning långsam i att återfylla -brickorna men igen det var att vara kör på "Kuba tid". The buffet personalen var fantastisk om än lite hårt arbetande men folket vi blev vänner med alltid hälsade på oss med ett leende. Över alla jag vill betygsätta denna resort en 3 till 3 . 5 Av 5Mer

Svar från General M, Director General för Hotel Playa CocoSvarade 31 januari 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 1 augusti 2017

Vi tillbringade 7 dagar på stranden Playa Cayo Coco detta juli och den resort var bara okej. Det var en lugn resort. Maten var fantastisk med stor variation och utmärkt kvalitet. Anläggningen var mycket rent men fick vi alla blivit biten av mygg. Den musik...erbjuds varje natt var mycket hög kvalitet. Personalen var mycket vänlig och engagerad. Jag skulle definitivt åka tillbaka.Mer

Svar från General M, Director General för Hotel Playa CocoSvarade 31 januari 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 30 juli 2017

Kom tillbaka i går från en 15 dagars semester (Juli 14 - 29 ) När de första ta dig till ditt rum, kontrollera att den luftkonditionering fungerar, att det finns vatten i den kylskåp och att det finns handdukar och tvål. Om inte, inte tror...dem när de säger att de kan ge lite, eller lite kommer komma lösa problemet! Varje morgon , medan den städerskan arbetar fortfarande med rummen, se till att du frågar henne för tvål, rena handdukar, samt vatten om du behöver dem. Kommer tillbaka från stranden/poolen eller överallt där ni och KOLLA innan 12 : 00:00. Om du kommer tillbaka senare i dag, efter städerskan är klar för dagen, DU KOMMER ALDRIG FÅ VAD DU BEHÖVER! ! ! ! Över en två veckors period som inte en gång, när vi ringde receptionen, gjorde de någonsin ta med vad de sa att de skulle. (Du kan ringa 4 , 5 , 6 gånger och de säger alltid samma sak " någon is coming " . Och, de har en grymhet att få mad och vara oförskämd med dig om du skulle kvarstå och fortsätta att ringa eller gå i per person till receptionen. Kan du tänka dig, någon arbetar på the reception som tänker inte ögonkontakt eller tala direkt med dig när du berättar dem som du behöver vatten! ! ! ! SÅ OFÖRSKÄMD OCH arroganta! Inte alla gäster var som det här, vi mötte utmärkt personal i buffén, strand grill och strand bar. Men egentligen är du skojar mig, receptionen ha det bästa kundservice, inte den attityd de är bättre än du och du är stör dem genom att komma till dem! ! ! De enda sättet vi kunde komma vilket vi hade begärt när luftkonditioneringen var inte fungerade, det fanns inget vatten, fanns det ingen tvål, inga handdukar, eller den badrum var översvämmad, var att gå till receptionen (efter flera telefonsamtal och jag menar varje gång, inte bara en eller två gånger) och se en stor grej. Så småningom, efter en vecka av att byta rum och att släpa bagaget runt i 32 graders väder - ( Jag antar att de gör inte vet vilka rum den luftkonditionering fungerar och som gör det inte det! ) Och med att kontrollera luftkonditionering oss, de lägger oss i en svit, för vår besvär. Nästa dag badrummet svämmade över! Lyckligtvis finns det var två! Detta omdöme är vår erfarenhet och likaså det vi observerade många andra kanadensiska gäster var upplever och talar om! På vår buss resa till den airport ska åka hem vi talade med en familj som hade till " kampen " på receptionen för en flaska vatten. Personalen kom en sex pack av vatten till en reception, kubanska familj tog 5 flaskor, och de ville behålla den sista flaskan i receptionen för " andra familjer". Den mor sade " är vi inte en familj? " , Och de äntligen gav henne en flaska. Se till att du relä några problem med att ditt flygbolag representant. Vi blev inte medvetna om att om du har problem kan de intervenera på era vägnar (jag antar att eftersom vi har aldrig ätit dessa frågor , till denna grad, i Kuba innan, är detta vår tredje resa) eller ens flyttar dig till ett annat hotell om det behövs. När vi äntligen gjorde det, han informerade oss han skulle tala till chefen. Efter en upptrappning till denna punkt, (och en vecka av . Hon slösade bort semester, jag kan tillägga) de ville ha till vet vad de kunde erbjuda oss i kompensation , " ingenting men en ursäkt , från den Manager, för den behandling " jag frågade. Vi fick en, i människa, längs med en flaska champagne och choklad till vårt rum. Lång historia kort, AKTA DIG, av den grundläggande nödvändigheter som skulle kunna bli en verklig problem! Stranden är fantastisk, rent, tydliga och det i särklass bästa en del av denna resort. Men stranden sträcker sig i endera riktningen med andra resorts tillgängligt, så varför skulle du detta! ! Kommer aldrig någonsin, återvänd till denna resort : ( jag kommer att skriva till Westjet, tack och lov för vår representant LINO, som uppgraderade vårt flygbiljetter hem, och ha ingripit med chefen, åtminstone han återskapade min tro på Westjet!Mer

Svar från General M, Director General för Hotel Playa CocoSvarade 31 januari 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 23 juli 2017

Besökte Juli 14 till 21 med min två barn, sedan aged 8 och 9 år. . Detta är lågsäsong, Kuba's regnperioden, så vi var beredda för en lugn semester med lite regn och myggor. Resort ligger inom en 800 - timme drive av den flygplats...men, det här kan vara längre beroende på hur många resort stannar (drop - slutspelet) . Vi kom till ett enkelt kontrollera - i (eftersom vi var de enda familj som kom på den tiden) . Jag besökte denna resort i 2008 och 2010 och märkte rätt bort hur mycket de resort hade förbättrats för den bättre. Lobbyn är enkelt men rent och trevligt, med en stängd - i bar och en presentaffär. Det finns ett gym och spa men den dagen vi ville komma, fick vi veta att den kvinnliga var pedikyr på semester i en vecka. Receptionen: lätt checka in och vi kunde få vårt rum direkt. Vi bodde i byggnad 5 , på den 2 nd våningen med utsikt över havet. Det finns konstruktion bredvid denna byggnad så den uppfattning är lite beskäftiga men jag kan inte klaga; rummet var stort, rent och den ser verkligen blev uppgraderade inom den förgångna par år. Vi träffade andra familjer som gjorde inte har uppgraderat rum; de meddelade att det var rent men kunde använda en uppdatera. Personal: det var en fullträff och missar. I buffén, den första par dagar var utmanande att fånga en-servrarna att få vatten eller kaffe. Jag har alltid lämna dricks, och genom de 3 rd dagen vi fick bra service (en av dem var Darien) . Den service på den öl trädgård och en la cartes var mycket bättre kommer sannolikt eftersom du hade en särskilt-server kontra på den buffé när det finns flera servrar och det kan inte vara tydliga som är väntar på vad bord. Det skulle vara trevligt också om personalen hälsar dig när du går förbi. Förstod, detta kanske inte vara allas önskemål men det kan inte skada. Det är en sådan enkel rörelse och jag tycker det gör en sådan skillnad i kände oss välkomna. Vi har bott ett 5 * resorts och det här är redan betonat och en fin touch. Vi kom på fredagen och det fanns många motalabor från Moron och Ciego de Avila njuta av att poolområdet var. Det var mycket högljutt, livliga och poolen var fullsatt. Baren linjer var 3 - 4 personer tjocka så vi valde att gå till stranden för 3 dagar, det var upptagen. Som for recensioner jag läste om lokalbefolkningen att få förmånsbehandling och i buffén skulle sopas rent, vi lov, fick inte uppleva den här. Som sagt, vi såg till att vi anlände till the buffet tidigt och jag talade med mina barn i förväg vara tillstädes om som kantar - uppåt de skulle hinna bli medlem (pasta, ägg, pannkakor, etc. ) . Jag fortsatte ett öga och var beredd att utmana någon som skära av (detta var uppenbarligen ett problem för vissa personer i det förflutna) , men det fanns inga handlar om vårt hela besök. Mat - inte en stor mängd olika men vi hittade alltid något att äta och vi njöt av alla våra måltider. Det var bacon endast två dagar, och det tog snabbt slut. Pannkaka och French toast (en kanadensare favorit) var inte erbjudna för de första två dagarna tills vi frågade ledning tillhandahåller på vilket de gjorde för den återstående delen av vår resa (tack tack! ) . Igen, vid lunch och middag, sorten var begränsat ( 2 - 3 olika kötträtter, 1 - 2 fisk, 2 - 3 vegetariska och ris eller potatis plus en rad kalla sallader, pastas, kallskuret och kött. Det hade 3 stationer, pasta, fisk, kött, pizza några dagar. Den omelett och ägg station vid frukosten var fantastisk. Inte säker på om det finns mer variation under högsäsong? A la cartes - vi gillade verkligen den italienska och bokat där två gånger. Den japanska restaurangen, där de förberett det mat framför dig var också bra men luftkonditioneringen var trasig så det var ganska varmt i det. Stranden var den bästa delen, underbart kristallklara vatten och vita sanden. Var medveten om det finns dock stenar och koraller i området så om dina fötter finns känsliga och hämtar vatten eller promenera lite längre skor längs stranden (west) och hitta de platser som inte har stenar. Detta blev inte alls hämmar vår njutning på alls. Pool - inte alltid verkar vara rena. Var vattnet grumligt några dagar särskilt under helgen när det var trångt. Det var synd att många gäster använde inte soptunnorna och askkoppar eftersom det fanns koppar, strån, cigarrer, cigaretter, och tallrikar utspridda. Jag tog det på mig själv att städa upp mitt område varje morgon innan du ställer ned mina handdukar. Solstolarna tyvärr var full med fågelspillning och de var aldrig städas av. Lite rabatt - att sätta men enkelt behöver för att få över den eller glöm vid poolen. Nattliv, den scenen är under uppbyggnad så det fanns bara en vatten visa en kväll. Det finns en pianobar som jag inte insåg under hela tiden jag var där så det kanske söka ut detta. En kväll det var en beach party, men det hade regnat och det gjorde inte locka till sig alltför många människor. Musiken var mycket högljudd så jag ville inte somna förrän midnatt när det stänger av. Det här var bara en natt så jag var okej med det. Myggor och sand loppor andra insekter att bita! Den här säsongen så gå förberett! Tack och lov förblev, jag gjorde inte få bli biten dåligt men jag använt alla-doften - gratis produkter och dabbed mig själv med te - tree olja och vissa nätter, jag skulle använda insekt spray med deet vissa nätter för. Vi var okej under dagtid; de var värre på natten. Jag tror att jag fick några strand loppbett. (kanske 8 - 10 ) på mitt och anklar men jag ser detta underbenen eftersom ingen annan från bett skulle du få av myggor, svarta flugor eller bockar i Kanada. Underhållning personal/Animation personal - det tog mitt barn den vecka till varma upp till dem men när de gjorde, det var bra. Jag föreslår det team promenad runt mer och mingla med gästerna. Jag hittade, de ihopfösta en hel del av den bar området. På andra resorts, den personal promenad runt mer och vi får att känna dem snabbt. Jag vill tacka Black Diamond och Chocolat för att vara den vänligaste. Det fanns också en annan kille en med färgat blont tips men jag gillade inte hans namn. . . Han var så fantastiskt med alla barnen. Tack Aracely, Mia och reception för att vara mycket effektiv och hjälpsam. Vi uppskattar att de var tillmötesgående när vi hade en par frågor. Sju dagar kan känna ansträngda ekonomiska läge som det inte finns mycket att göra på anläggningen så fundera över de erbjuder turer (för extra pengar naturligtvis) . Jag hörde den katamaran och snorkling är utmärkt så vi kommer att försöka att nästa gång. Vi hoppade in på den buss till Playa Pilar för 5 CUC per person (barn 6 och under är gratis) runt resa. Vi tog detta dubbeldäckarbuss utan tak att besöka ett resort vi besökte i december för att säga hej till personalen där. Överlag, är jag är imponerad av de förbättringar på denna resort. Området är mycket rent och trevligt (utom den här frågan poolen) . Som alltid, det är så trevligt att lär känna personalen och prata med dem om livet. Hej till gardner Alexis och målaren Jose. Jag njöt av min konversationer med dem väldigt mycket. Mycket genuint och trevliga människor. Min enda brådskande rekommendation är, de allmänna toaletterna gjorde inte alltid har tvål! Detta är så om eftersom detta är orsaken till att människor får sjuka och bakterier och virus överförs. Folk alltid skylla på mat men det är inte det mat. Det är smittade händer dåliga hantering av serverar skedar och dörrhandtagen. Det finns inga ursäkter för att inte ha tvål tillgänglig vid alla toaletterna vid alla tidpunkter. Vänligen Ledningen, hörsammar. Tack så mycket. WouId jag åker tillbaka? Ja, jag vill. För vad vi betalade var det definitivt värt det. Det finns en hel del för att förbättra resorten så jag tror att det ska bli ännu bättre mitt nästa besök. I slutändan, det är vad du gör av det. Vi gjorde upplevelsen ett par insekter men totalt sett var det en mycket trevlig, välbehövlig semester.Mer

Svar från General M, Director General för Hotel Playa CocoSvarade 31 januari 2018
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
Om
Hotellklass
Bekvämligheter
HOTELLEGENSKAPER
Restaurang
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Pool
Precis vid stranden
Fri parkering
Spa
Frukost ingår
Bankett-rum
Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat)
Concierge
Flygplatstransport
Konferensanläggningar
Kylskåp på rummet
Luftkonditionering
Mötesrum
Tennisbana
Tvättservice
Utomhuspool
Rumservice
Bar/lounge
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Typ av hotell
Lyxigt
,
Vid stranden
Rumstyper
Sviter, Rökfria rum, Familjerum, Handikappanpassade rum
Hotellklass
Typ av hotell
Lyxigt
,
Vid stranden
Rumstyper
Sviter, Rökfria rum, Familjerum, Handikappanpassade rum
Antal rum
307
Kallas också
Oasis Playa Coco Cayo
,
Playa Coco
,
Oasis Playa Coco Hotel Cayo
Plats
Karibien > Kuba > Ciego de Avila provinsen > Jardines del Rey Archipelago > Cayo Coco
Hotellklass
Typ av hotell
Lyxigt
,
Vid stranden
Rumstyper
Sviter, Rökfria rum, Familjerum, Handikappanpassade rum
Antal rum
307
Kallas också
Oasis Playa Coco Cayo
,
Playa Coco
,
Oasis Playa Coco Hotel Cayo
Plats
Karibien > Kuba > Ciego de Avila provinsen > Jardines del Rey Archipelago > Cayo Coco
Bilder
Resenär (4 068)
Pool och strand (1 048)
Svit och rum (506)
Middag (340)
Familje- och lekområden (58)
Företagscenter och evenemangsrum (5)
I närheten
Hotell i närhetenVisa alla 11 hotell i närheten
Memories Caribe Beach Resort
5 382 omdömen
0,46 km bort
Memories Flamenco Beach Resort
6 568 omdömen
3,11 km bort
Pestana Cayo Coco All Inclusive
3 208 omdömen
3,49 km bort
Iberostar Colonial
1 518 omdömen
8,96 km bort
Restauranger i närhetenVisa alla 4 restauranger i närheten
Lenny's Bar and Grill
937 omdömen
6,19 km bort
Restaurant Maite La Qbana
215 omdömen
49,04 km bort
Playa Pilar
36 omdömen
26,4 km bort
Don Papa
90 omdömen
50,1 km bort
Sevärdheter i närhetenVisa alla 9 sevärdheter i närheten
Rocarena Climbing Center
81 omdömen
10,58 km bort
Playa Pilar
2 959 omdömen
22,48 km bort
Cayo Santa Maria
79 omdömen
55,28 km bort
Santa Maria Beach
1 585 omdömen
60,47 km bort
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Hotel Playa Coco.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt