Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Candlewood Suites

Resenär (6)
Svit och rum (15)
Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Hotellbekvämligheter
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Fri parkering
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Rumservice
Affärscenter med tillgång till internet
Anpassat för rullstol
Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna )
Kemtvätt
Rökfritt hotell
Tvättrum för självbetjäning
Tvättservice
Visa fler
Rumsegenskaper
Familjerum
Luftkonditionering
Mikrovågsugn
Pentry
Rökfria rum
Sviter
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Fina utsikter
Business
HOTELLKLASS
Hotellänkar
Besök hotellets webbplats
Specialerbjudande:Klicka för mer information
Hotellerbjudanden
Plats
Helhetsvy
39Bil rekommenderas
Bedömning: 39 av 100
18restaurangerinom 1 km
3sevärdheterinom 1 km
Omdömen med mera
98omdömen
33bilder
0F+S
0 rumstips
Medlemsbetyg
  • 58
  • 16
  • 6
  • 4
  • 14
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Filtrera
  • Svenska
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Vi bokade ett rum för två nätter. Rumsutgift var annorlunda varje dag. The reception förklarat några nätter är nu populärare än andra. Deras dolda avgifter lägg till upp till nästan $ 30 per natt. En lägg till uppgav " gratis parkering " . Det är gratis om du betalar $ 8 per
Läs mer
Svar från IHGService, Guest Relations Manager för Candlewood Suites
Svarade 13 aug. 2017
Hi yvonne714, Thank you so much for sharing your experience with our hotel. I would like to apologize for the disappointment you had with the rate changes, room furniture, and TV among the others during your stay. We always aim to provide an exceptional stay for all of our guests that is why I regret to see that you did not have a great experience. I would like to apologize for any inconvenience these issues may have caused you during your stay. Rest assured, your comments will be shared with our management team to properly address your concerns. I would also like to follow up on this situation that is why I have sent you a private message to obtain more information. I hope that you can respond at your soonest available time. Thank you for staying and best regards, Mike F. Case Manager IHGService
Läs mer
Min son och jag kom bodde på detta hotell för en BMX händelse. Vi hade glädjen att träffa Keysha. Hon var den enda anställda arbetar den dagen, men hon hanterade det bra. Vi hade ett problem med vår tv-, och det var inte lika lätt eftersom hon tyckte att ta reda på vad problemet
Läs mer
Svar från Candlewoodpearland, Front Office Manager för Candlewood Suites
Svarade 2 maj 2017
Greetings Ms. Belinda, First, I would like to thank you for choosing Candlewood Suites Pearland, and for the feedback on your stay. I'm glad that we were able to fix the problem that you were having with your television. I assure you that the Front Desk Agent (Keysha) that assisted you with this issue with be compensated accordingly. We appreciate your business and welcome you to reside here with us again. Hope to see you soon... Front Office Manager
Läs mer
Jag är mycket nöjd i nivå med professionalism, artighet, tålamod och god kundservice ges av Ingemar personalen i receptionen. Ingemar var mycket vänlig och tillmötesgående enligt mina behov och förfrågningar som gäst. Jag är mycket tacksam till denna nivå av en enastående
Läs mer
Hela personalen grupp var underbar. Alltid tog bra hand om mig och frågor jag kan ha haft. Ingemar var mycket hjälpsam och redo att ta emot att göra min vistelse mer slät . Rummen var alltid rena. När som helst jag är i det område detta kommer vara den hotel blivit sjuk vara att
Läs mer
Bodde här två nätter för den super Bowl. Utmärkt läge. Personalen mycket trevlig och hjälpsam. Men, sängen var hemsk. Behöver uppdatera rummen. läderfåtöljer i rummet var slitna och hade revor. Behöver bytas ut. Dessutom, ta inte bo i rum 203 - det är rätt över tvättstugan och
Läs mer
Svar från Candlewoodpearland, Front Office Manager för Candlewood Suites
Svarade 15 feb. 2017
Thank you Jennifer M for your survey. I am sorry that we fell short on your expectations.I am glad that the Candlewood Team was able to come true on your expectations. Property wise we are in process of an upgrade. We were back ordered and we should be receiving our orders for chairs and recliners by May . I would appreciate if you can call the property and ask for Front office Manager we would definitely like to hear more from you. We genuinely appreciate you taking time out of your busy schedule and do a survey for the property.
Läs mer
Föregående
Kategorier på album
Alla bilderResenärSvit och rum
My broken door, that I fixed with my tools. AC also broken, including replacement.
My broken door, that I fixed with my tools. AC also broken, including replacement.
Bilden tillhandahållen av ledningenCandlewood Suites
Queen Suite
Bilden tillhandahållen av ledningenCandlewood Suites
Fully Equipped Kitchen in EVERY suite
Bilden tillhandahållen av ledningenCandlewood Suites
Guest room
FöregåendeNästa
123
FöregåendeNästa
11
PRISKLASS
86 US$ - 118 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
PLATS
USATexasTexas Gulf CoastPearland
ANTAL RUM
76
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt