Paradisus by Meliá Gran Canaria
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Förteckningarna över bokningserbjudanden för varje verksamhet tar hänsyn till den ersättning som våra partner betalar till oss. Priserna som visas kan vara för olika rumstyper. De priser som visas är de lägsta tillgängliga, vilket motsvarar den billigaste tillgängliga rumstypen, som tillhandahålls av våra partner vid tidpunkten då användaren söker.

Paradisus by Meliá Gran Canaria

Las Retamas, 3, 35100 San Agustín, San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria Spanien
Vista desde la habitación
Resenär (2005)
Middag (135)
Paradisus Gran Canaria
Videoklipp (1)
Vad är Travellers’ Choice?
Tripadvisor ger utmärkelsen Travellers' Choice till boenden, sevärdheter och restauranger som konsekvent får fantastiska omdömen från resenärer och rankas inom bäst 10 % av boenden på Tripadvisor.

Visa priser för dina resdatum

Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla

Om

4,5
Nr 1 av 15 hotell i San Agustín
4,8 av 5 bubblor
Läge
5,0 av 5 bubblor
Renlighet
4,7 av 5 bubblor
Service
4,5 av 5 bubblor
Standard
Tripadvisor ger utmärkelsen Travellers' Choice till boenden, sevärdheter och restauranger som konsekvent får fantastiska omdömen från resenärer och rankas inom bäst 10 % av boenden på Tripadvisor.
Föreslå ändringar för att förbättra det vi visar.Förbättra det här objektet
Bra att veta
HOTELLKLASS
Betyg med stjärnor är ämnat att indikera förväntad allmän nivå av funktioner, bekvämligheter och tjänster. Det här boendet är klassificerat enligt Giata.
5,0 av 5 stjärnor
TYP AV HOTELL
Parkutsikt
Fina utsikter
Talade språk
Engelska, Franska, Spanska, Tyska och 2 till
Hotellbekvämligheter
Betalad privat parkering på plats
Pool med utsikt
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Kostnadsfri frukost
Strand
Vandring
Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat)
Barnklubb
Parkering på gatan
Pool-/strandhanddukar
Utomhuspool
Uppvärmd pool
Träningspass
Personlig tränare
Bastu
Bar/lounge
Fik
Restaurang
Frukostbuffé
Matplats utomhus
Bar vid poolen
Aerobics
Underhållningspersonal
Kvällsunderhållning
Vandringsrundturer
Vattenrutschkana
Brädspel/pussel
Barnpool
Utomhusleksaker för barn
Bilhyrning
Taxitjänst
Konferensanläggningar
Bankettrum
Mötesrum
Spa
Kroppsinpackning
Parmassage
Ansiktsbehandlingar
Fotmassage
Helkroppsmassage
Turkiskt bad
Huvudmassage
Manikyr
Massage
Nackmassage
Pedikyr
Salong
Ångbastu
Bagageförvaring
Portier
Utomhusmöbler
Soldäck
Sol-/strandstolar
Solterrass
Solparasoller
Dörrvakt
Reception öppen dygnet runt
Tvättservice
Stryktjänst
Rumsegenskaper
Badrockar
Luftkonditionering
Städning
Privat balkong
Kaffe-/tebryggare
Kabel-/satellit-tv
Extra långa sängar
Badkar/dusch
Rumsservice
Område med sittplatser
Telefon
Garderob/klädskåp
Vatten på flaska
Klädstång
Värdeförvaringsskåp för bärbar dator
Privata badrum
Golv med stenplattor/marmor
Väckningstjänst/väckarklocka
Minibar
Plattskärms-tv
Bäddsoffa
Kostnadsfria toalettartiklar
Hårtork
Rumstyper
Utsikt över berg
Havsutsikt
Poolutsikt
Bröllopssvit
Rökfria rum
Sviter
Familjerum
Hotellänkar
Specialerbjudande:30 years of Rewards

Plats

Las Retamas, 3, 35100 San Agustín, San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria Spanien
Namn/adress på det lokala språket
775omdömen95F+S0 rumstips

Omdömen
Vi utför kontroller på omdömen.
Tripadvisors syn på omdömen
Innan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet.
När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar varje publicerat omdöme på webbplatsen som ifrågasatts av våra användare om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.
När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.

Medlemsbetyg
  • 629
  • 80
  • 39
  • 15
  • 12
Tid på året
Resenärstyp
Språk
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
birgittalm skrev ett omdöme jan. 2024
36 inlägg30 hjälpsamhetsröster
+1
5,0 av 5 bubblor
Ett helt fantastisk hotell. Ska du någon gång åka till ett all inclusive på Gran Canaria - välj då detta hotell. Alla från hotellchef till reception, bar, restaurang och städpersonal är fantastiskt serviceminded och omtänksamma. Maten och drinkarna är sååå fantastiskt goda. Små mysiga restauranger med bordsbeställning och otrolig service och Såå vällagad god mat. Tyst och skönt hotell.
Hotellfrukosten är en dröm! Sängarna underbara. Stort och luftigt poolområde och havet precis nedanför.
Stort tack från Per och Birgitta
Läs mer
Datum för vistelsen: januari 2024
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorService
Resetyp: Reste som ett par
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Svar från Guest Experience, Other för Paradisus by Meliá Gran Canaria
Svarade 22 jan. 2024
Kära Per och Birgitta, Först och främst vill vi tacka er för att ni tog er tid att dela med er av era intryck från er vistelse på Paradisus Gran Canaria. Det fyller oss med glädje att veta att ni hade en underbar upplevelse på vårt hotell. Det gläder oss särskilt att ni uppskattade den höga servicenivån som vårt team strävar efter att erbjuda. Vi anstränger oss alltid för att skapa en minnesvärd och personlig upplevelse för varje gäst. Er uppskattning av maten och dryckerna är särskilt belönande. Våra kockar och bartenders arbetar outtröttligt för att erbjuda måltider och drycker av högsta kvalitet, och att ni fann det "så otroligt läckert" är verkligen uppmuntrande. Att ni tyckte att våra restauranger var mysiga, att maten var väl tillagad och att servicen var fantastisk är ytterligare bevis på vårt teams engagemang och professionalism. Dessutom är vi glada att ni njöt av hotellets lugna och trevliga atmosfär. Tack igen för att ni valde Paradisus Gran Canaria. Vi står till ert fullständiga förfogande för eventuella frågor eller önskemål ni kan ha i framtiden. Vänliga hälsningar, Ismael Ramírez Guest Experience Team
Läs mer
Rapportera svaret som olämpligt
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
De här omdömena är maskinöversatta från deras originalspråk. Vill du visa maskinöversättningar?
Prosenjit S skrev ett omdöme apr. 2024
Ilminster, Storbritannien19 inlägg1 hjälpsamhetsröst
+1
5,0 av 5 bubblor
Fantastisk svit i reservatet (endast för vuxna) Verkligen 5 *
Reserven har också en stor lounge med en välsorterad självbetjäningsbar och matstation som var utmärkt
Balisängarna vid det privata poolområdet var särskilt lyxiga
Alla restauranger var över förväntan i kvalitet och detta inkluderar bufféstilen Gastro Hall som serverade den bästa buffématen vi någonsin har upplevt på en all inclusive-resort
Men den verkliga kvaliteten kommer från personalen som var exceptionell: alla var uppmärksamma, hjälpsamma och äkta i sin önskan att göra vår vistelse speciell. I synnerhet Niccolo (restaurang) och Jonny (vid poolen) kännetecknade den "ingenting är för mycket besvär" vänlig, evigt leende attityd
Läs mer
Google
Datum för vistelsen: april 2024Resetyp: Reste som ett par
Tips för att välja rum: Always book your special meal ( la Peseta) early since the slots go quickly ( you get one meal...
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
23_Kate_1992 skrev ett omdöme apr. 2024
Uxbridge, Storbritannien73 inlägg7 hjälpsamhetsröster
+1
5,0 av 5 bubblor
Detta var vår första vistelse på hotellet och vi har verkligen haft det. Vi kommer tillbaka igen!

Rummen är moderna och obefläckat rena. Vi hade inte ett rum som vetter mot havet men det störde oss inte eftersom vi vanligtvis inte spenderar mycket tid på balkongen.

Frukostbuffén och kvällsbuffén är verkligen imponerande. Det finns ett stort utbud av alternativ att välja mellan, inklusive färskt att beställa kött och fisk. Vår favoritrestaurang var Kanna, vi åt här de flesta lunchtider och skulle till 100% rekommendera den. Vi njöt också av maten på Pesata, poolbaren och Ginger. Den enda besvikelsen var maten på den italienska restaurangen, vi besökte två gånger och båda gångerna önskade att vi inte hade gjort det.

Hotellet har ett relativt litet gym, men det har allt du behöver för att träna inklusive konditionsutrustning och hantlar. Det blir lite upptagen första saker som du kan förvänta dig. Vi rekommenderar också att du använder spaet!

Vi njöt verkligen av den levande kvällsunderhållningen, det argentinska bandet och Star Gazing var våra favoriter.

Slutligen, personalen är verkligen underbar och verkligen gjorde vår vistelse speciell. Rita, Victor, Alex, Jamie och Brendan skapar en mycket välkomnande atmosfär och kan inte göra tillräckligt för att hjälpa dig.
Tack för en fantastisk vistelse.
Läs mer
Google
Datum för vistelsen: april 2024Resetyp: Reste som ett par
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Michael K skrev ett omdöme apr. 2024
Seattle, Washington11 inlägg1 hjälpsamhetsröst
4,0 av 5 bubblor
Ibland uppskattar man verkligen inte något förrän det är borta. Så är fallet här.

Fördelar:
Rummen var mycket rena och hushållerskorna var mycket vänliga. Grunderna var oklanderligt underhållna.

Servicen på denna resort är i toppklass. Jag kan inte säga tillräckligt positiva saker om restaurangen och barpersonalen. Speciellt Ginger-personalen - framför allt Jonathan, Kevin, Javi och Brendan. Maten (och dryckerna) på Ginger var också några av de bästa på orten. Sammantaget, för en all inclusive, är maten generellt sett riktigt bra inklusive Kanaa, den italienska restaurangen (som båda kräver middagsreservationer via appen). Frukostbuffén var utmärkt när det gäller kvalitet och urval och personalens vänlighet.
Lunchalternativen var alla bra och konsekventa. Vissa nätter var buffémiddagen fantastisk med många olika alternativ och ett tillagat köttområde på beställning.

Nackdelar:
Maten i middagsbuffén var inkonsekvent. Det tillagade på beställning kött var mycket beroende av kocken. Den skäggiga kocken (ursäkta för att han inte fick hans namn) var utmärkt, medan den andra kocken översaltade och tillagade köttet dåligt till den grad att det var oätligt. Barnalternativen satt i ångade uppvärmningsbrickor för hela natten som gjorde att kycklingnuggets/panerade bröst var fuktiga och oätliga. De få gånger vi åt på middagsbuffén åt min make och barn knappt och det slutade med att jag åt mestadels medioker sushi.

Anläggningen i sig är ganska liten och verkar vara en renoverad befintlig resort. Rummen var det verkliga problemet på denna resort, bilderna visar inte hur kompakta de är. Som sagt, de försökte verkligen maximera användningen av utrymmet med möbelval, men möblerna och rumsfinishen kändes som IKEA i jämförelse med den lyxiga Gran Meliá vi just hade flyttat från. Det största problemet med rummet var de tunna väggarna, tunga dörrarna. Vi hörde alla ljud i de intilliggande rummen och korridoren inklusive någon som gick sin gråtande baby upp och ner i korridorerna klockan 3 på morgonen. Dörrmekanismerna gjorde höga ljud och smällar som väckte alla i närheten varje gång de användes. Det förringade verkligen resten och avkopplingen av resten av resorten.

En annan sak att tänka på är önskan att ladda upp eller uppgradera på utvalda saker. Till exempel var vissa gins exklusiva och slumpmässigt skulle personalen säga att det tillkommer en extra avgift. Samma vid middagen. Det svåra för mig var den italienska platsen där en carbonara-special beskrevs som dagens special. Föreställ dig min förvåning när jag blev ombedd att skriva på för 18 euro för en pasta som var en stapelvara i lödningar bestående av äggulor och pastavatten - värdinnan märkte min förvåning och jag tror att hon tävlade. Med rätta. Jag får det om uppgraderingen är en toskansk biff eller något men inte något jag kan slänga ihop och det är lägre komplexitet och ingredienskostnad än de vanliga menyalternativen.

Slutligen, när man kommer från Gran Meliá, var kvällsunderhållningen lite av en besvikelse. Barnens magiska show var fantastisk och de argentinska bohemerna var fantastiska men resten av underhållningen var helt okej.

I slutändan gjorde de saker rätt utan ens en konversation, vilket återigen är ett bevis på att den fantastiska personalen på denna resort kompenserar för bristerna - så jag kan ge dem en solid 4 - stjärnor. Jag skulle definitivt rekommendera och bo på Meliá egenskaper baserat på min vistelse här.
Läs mer
Google
Datum för vistelsen: april 2024Resetyp: Reste med familjen
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
David C skrev ett omdöme apr. 2024
7 inlägg2 hjälpsamhetsröster
4,0 av 5 bubblor
Detta är ett underbart hotell. Inredningen är vacker. Personalen är alla super vänliga och hjälpsamma. Rummen är stora. Vi hade en havsutsikt över parkeringsplatsen. ? Det enda som sviker det i våra ögon var maten. Kvaliteten är bra inte bra. Buffén var bra ibland och inte andra. Tallrikarna är kalla och maten blir snabbt kall. Vi tyckte att det var elakt att inte tillhandahålla en dusch eller ett rum att byta om i när vi hade en sen avresa. Vi hade en fantastisk tid men skulle vi gå tillbaka? Vet inte.
Läs mer
Google
Datum för vistelsen: april 2024
4,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Resetyp: Reste som ett par
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
babyeel ställde en fråga apr. 2024
UK91 inlägg58 hjälpsamhetsröster
Does the hotel have table tennis?
Lauren B ställde en fråga apr. 2024
1 inlägg
What is the size of the cots for infants?
Svar från trvllvr123
newcastle1 160 inlägg1 hjälpsamhetsröst
I asked the hotel this and it seems to be for people who pay to be part of a scheme for additional privileges. The Melia Circle website doesn’t have prices……
Är det inte rätt boende för dig?
Det finns fler ställen att välja bland i San Agustín-området.
PRISKLASS
4 009 kr - 5 788 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
melia tamarindos hotel san agustin, melia san agustin, melia hotel tamarindos
KALLADES TIDIGARE
Meliá Tamarindos
PLATS
SpanienKanarieöarnaGran CanariaSan Bartolome de TirajanaMaspalomasSan Agustín
ANTAL RUM
295
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Är detta ditt Tripadvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt

PARADISUS BY MELIÁ GRAN CANARIA (San Agustín, Spanien) - omdömen och prisjämförelse - Tripadvisor

Vanliga frågor och svar om Paradisus by Meliá Gran Canaria
Vilka populära sevärdheter ligger nära Paradisus by Meliá Gran Canaria?
Närliggande sevärdheter inkluderar Playa de San Agustin (0,3 km), Padel K2 San Agustin (0,4 km) och ON THE SEA Terraza Chill Out, Shisha's y Cocktail Bar (0,3 km).
Vilka är några av de bekvämligheter som finns på Paradisus by Meliá Gran Canaria?
Några av de populäraste bekvämligheterna som erbjuds är gratis frukost, restaurang och lounge.
Vilka rumsbekvämligheter finns på Paradisus by Meliá Gran Canaria?
De bästa bekvämligheterna inkluderar minibar, luftkonditionering och plattskärms-tv.
Vilka alternativ för mat och dryck finns på Paradisus by Meliá Gran Canaria?
Gästerna kan ta del av gratis frukost, restaurang och lounge under vistelsen.
Finns det parkering vid Paradisus by Meliá Gran Canaria?
Ja, privat betalparkering på plats och parkering på gatan är tillgängliga för gäster.
Vilka restauranger ligger i närheten av Paradisus by Meliá Gran Canaria?
Restauranger med bra läge inkluderar Gorbea Restaurant & Chillout, Cibarivm och Il Vespino Vecchio.
Finns det möjligheter att träna på Paradisus by Meliá Gran Canaria?
Ja, gästerna har tillgång till träningsanläggning, uppvärmd pool och bastu under vistelsen.
Erbjuder Paradisus by Meliá Gran Canaria några företagstjänster?
Ja, det erbjuder mötesrum, bankettrum och konferensanläggningar.
Vilka språk talas av personalen på Paradisus by Meliá Gran Canaria?
Personalen talar flera språk, inklusive engelska, spanska, franska, tyska, italienska och portugisiska.
Finns det några historiska platser nära Paradisus by Meliá Gran Canaria?
Många resenärer gillar att besöka Casa Iriarte (11,8 km) och Finca Condal Vega Grande (8,2 km).
Har Paradisus by Meliá Gran Canaria någon vacker utsikt?
Ja, gästerna tar ofta del av havsutsikt som finns här.
Alla hotell i San AgustínErbjudanden på hotell i San AgustínSista minuten San Agustín
Saker att göraRestaurangerFlygresorSemester-​bostäderReseberättelserKryssningarHyrbilar