Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Red Roof Inn Houston - Westchase

Spara
Resenär (35)
Svit och rum (103)
Pool och strand (13)
Membership_Slide_Up_Placement_on_Hotel_Review_Price_Refresh
Spara det här hotellet
och håll koll på dina bästa hotellfynd.
Spara nu
Översikt
  • Utmärkt78 %
  • Mycket bra12 %
  • Medel5 %
  • Dåligt2 %
  • Hemskt3 %
BEKVÄMLIGHETER
Kostnadsfritt wifi
Fri parkering
Luftkonditionering
Pool
Rökfria rum
Familjerum
Flerspråkig personal
2-stjärnigt hotell
All hotellinformation
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"template":"ibex_photo_carousel__widget","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null}
Omdömen (726)
Det finns nyare omdömen om Red Roof Inn Houston - Westchase
Visa de senaste omdömena
Filtrera omdömen
418 resultat
Medlemsbetyg
317
59
24
9
9
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
317
59
24
9
9
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
7175 av 418 omdömen
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs december 20 2016

Mer

Svar från i0229, Sales and Marketing för Red Roof Inn Houston - WestchaseSvarade januari 4 2017
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs december 16 2016

Mer

Svar från i0229, Sales and MArketing för Red Roof Inn Houston - WestchaseSvarade januari 4 2017
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs december 3 2016

Mer

Svar från i0229, Sales and Marketing för Red Roof Inn Houston - WestchaseSvarade december 16 2016
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs december 3 2016 från mobil enhet

Mer

Svar från i0229, Sales and Marketing för Red Roof Inn Houston - WestchaseSvarade december 16 2016
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
TripAdvisor-medlem
11
Omdömet skrevs december 2 2016 från mobil enhet

Mer

Svar från i0229, Sales and Marketing för Red Roof Inn Houston - WestchaseSvarade december 16 2016
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
De mest bokade verksamheterna i Houston, TX
Se alla 521 hotell i HoustonVisa alla
Om
Bekvämligheter
Bästa bekvämligheter
Fri parkering
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Pool
Bekvämligheter
Fri parkering
Mötesrum
Flerspråkig personal
Bekvämligheter på rummet
Luftkonditionering
Mikrovågsugn
Kylskåp på rummet
Saker att göra
Pool
Utomhuspool
Information
Prisklass
74 US$ - 107 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass
Typ av hotell
Nr 2 av De mest prisvärda hotellen i Houston
Nr 30 av Familjehotell i Houston
Nr 32 av Affärshotell i Houston
Rumstyper
Rökfria rum, Familjerum, Handikappanpassade rum, Rökrum tillgängliga
Information
Prisklass
74 US$ - 107 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass
Typ av hotell
Nr 2 av De mest prisvärda hotellen i Houston
Nr 30 av Familjehotell i Houston
Nr 32 av Affärshotell i Houston
Rumstyper
Rökfria rum, Familjerum, Handikappanpassade rum, Rökrum tillgängliga
Resenär (35)
Svit och rum (103)
Pool och strand (13)
Bekvämligheter (10)
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Red Roof Inn Houston - Westchase.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt