Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Pullman Sydney Airport

Besök hotellets webbplats
Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Certificate of Excellence
Hotellbekvämligheter
Rumservice
Anpassat för rullstol
Restaurang
Bar/lounge
Flygplatstransport
Offentligt wifi
Betalt wifi
Betalt internet
Kemtvätt
Mötesrum
Affärscenter med tillgång till internet
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Tvättservice
Concierge
Bankett-rum
Flerspråkig personal
Konferensanläggningar
Rökfritt hotell
Visa fler
Rumsegenskaper
Sviter
Rökfria rum
Luftkonditionering
Handikappanpassade rum
Minibar
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Lyx
Trendigt
HOTELLKLASS
Hotellänkar
Besök hotellets webbplats
Specialerbjudande:UPP TILL 30 % RABATT
Plats
Helhetsvy
Omdömen (851)
Filtrera omdömen
377 resultat
Medlemsbetyg
241
89
27
14
6
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
241
89
27
14
6
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 377 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

"Wow" -det här hotellet är fantastisk, från att bemötas av den concierge, blev behandlad som en kunglighet av receptionen, och sedan den rum, vackert gjorda. Älskade inredningen den enorma bath in the room, som en Accor medlem jag var mycket imponerad. Hade middag i restaurangen...och igen service och den måltid var oklanderliga. Den enda nackdelen var att vi hade en 3 . 30:00 börjar flyga utomlands, så besviken jag kunde inte bo längre. En heder för Accor-gruppenMer

Datum för vistelsen: augusti 2017
Omdömet skrevs 2 augusti 2017 från mobil enhet

Bara en övernattning men mycket imponerad med detta hotell. Inredningen var nyskapande, men som så ofta, resultat i opraktiskt och obekväma restaurang stolar rum. Det förefaller typiska för den moderna hotell som det är omöjligt för en person att använda toaletten eller eget badrum utan...att väcka den andra. Även de använde en täcket inte hade något överdrag i en lucka vilket gör det omöjligt att sova under bara en ark eller en lakan och filt . Mycket bättre att använda två lakan och en täcket för flexibilitet. Personalen var sensationell. Maten var också utmärkt. Ett sådant en kontrast till den Stamford Plaza ner den road. Pullman kommer att nu vara min automatiska val av airport hotel för Sydney.Mer

Datum för vistelsen: augusti 2017
Svar från Pullman Airport S, Director of Sales för Pullman Sydney AirportSvarade 11 augusti 2017
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 2 augusti 2017 från mobil enhet

Detta hotell är mycket nytt och vackert. Rummen är stora och rena. Hotel är uppenbarligen underbemannad. Vi väntade i omkring 35 - 45 minuter för vår middag som två unga servitörer var mycket ont att försöka att ta order och leverera den måltider. Idag kl....8 . 45:00 jag ringde städningen att samla in min tvätt- och de ansvariga damen som svarade sa att hon kommer att skicka någon. Jag återvände till mitt rum på 9 . 15:00 och mina tvättstuga var. inte samlats. Det fanns inga qiaochu handdukar eller bomullstussar. Ringde gäst-tjänster och någon kom tillbaka mina samtal och sa "vi aldrig har ett sådant problem" som irriterade mig som han var deras förmyndarton att det måste vara mig. Varför skulle jag vill ljuger om min tvätt eller ansikte handdukar. Det här är min första mycket dålig upplevelse på en Pullman hotel och jag känner mig lurad av att ha betalat så mycket och fick 2 stjärniga hotell service.Mer

Datum för vistelsen: augusti 2017
Svar från Pullman Airport S, General Manager för Pullman Sydney AirportSvarade 3 augusti 2017
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 30 juli 2017

Från det ögonblick du är träffade i den den privata uppfarten av tillmötesgående personal att hjälpa dig att checka - i tills den första ögonblicket då du lämnar sin 5 stjärniga service och faciliteter. Det rum vi hade var stort, moderna, rena och en fröjd...att bo i. Inredningen och möblerna återspeglar den övergripande modern art tema och Mobius Bar and Grill erbjuder utmärkta mat och dryck. Personalen var mycket hjälpsam även utlåning ms en telefonladdare eftersom jag hade glömt mina kunder. Dess läge en kort promenad från Macot station och cl och ose till flygplatsen innebär att du kan vara någonstans utan en hel del krångel.Mer

Datum för vistelsen: juli 2017
Omdömet skrevs 30 juli 2017

Jag bodde här förra natten, slutet av en affärsresa. Hotellet är nytt, han ser smart. Det känns effektiv. På kontrollera - i, personalen var snabb och vänlig. Sängen var riktigt härlig och fasthet. Den toalettartiklar och te förbrukningsmaterial var av en hög standard. Men det...fanns några rum frågor: luftkonditioneringen var det största problemet. För varmt, luftkonditioneringen skulle inte växla till kyla ner det. Timmar senare jag telefon för hjälp - de säger det är ett gemensamt problem och de kan inhämta en fläkt. Det innebar jag gjorde inte sova bra. Jag tror inte att det svaret är tillräckligt bra heller. Det finns inga priser för den mini bar - den finnas allat på tv-menyn. Att se en film men jag var halvvägs i, och lämnade inte vill förlora min plats eller pengar på detta! Till sist ville jag att använda regndusch, men trots att flytta på framsidan av notch kranen, ingenting. Inga instruktioner, inget flyttas. Jag har ingen aning, så just hade en regelbunden dusch som var lite en besvikelse. Rummet dörrar slã¥r igen. Jag nämnde att luftkonditioneringen igen på checka ut som de gjorde förfrågningar om min vistelse, men återigen, ingen ursäkt eller ytterligare konversation. Jag fick min räkning och det är för samma rum men ett annat adress, kreditkort nummer som verkar som arean var tomt när jag lämnade slak. Jag förväntar mig inte perfektion, men jag tror att dessa klagomål är lätt att åtgärda. Och billigt att fixa! Jag var besviken över med min vistelse, och jag kan försöka Metricon nästa gång. Maskot är inget vilt nattliv med nya byggnad fungerar för airport kunder, och med konkurrens, de normer är hög.Mer

Datum för vistelsen: juli 2017
Svar från Pullman Airport S, General Manager för Pullman Sydney AirportSvarade 31 juli 2017
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Pullman Sydney Airport.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
PRISKLASS
126 US$ - 274 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
PLATS
AustralienNew South WalesGreater SydneyBotany BayMascot
ANTAL RUM
229
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt