Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Casablanca Resort

{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Hotellbekvämligheter
Pool
Fri parkering
Restaurang
Bar/lounge
Rumservice
Spa
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Rökfritt hotell
Utomhuspool
Visa fler
Rumsegenskaper
Rökfria rum
Luftkonditionering
Pentry
Familjerum
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Romantiskt
Havsutsikt
HOTELLKLASS
Plats
Helhetsvy
Omdömen (74)
Filtrera omdömen
29 resultat
Medlemsbetyg
8
9
7
2
3
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
8
9
7
2
3
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 29 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 20 maj 2017

HEMSKT. Det europeiska Bygget var hemsk. Kommer aldrig att bo på det här hotellet. FRUKTANSVÄRT. Vi väntade i månader på vår semester och bokade på Casablanca. När vi kom var det som ett krigsområdet. Major hotel konstruktion. De borde verkligen nära hotellet det var så...illa. Det större problemet var att försöka få en återbetalning. Detta hotell gav oss totalt krångel.Mer

Datum för vistelsen: december 2016
Omdömet skrevs 20 mars 2017 från mobil enhet

Vi tillbringade 8 dagar förra pv av Februari. - Mars 5:e maj. Frukost ingick en mycket tillfredsställande och välsmakande. Åt bara på hotel restaurangen en tid och det var mycket bra. Vårt rum var alltid städas och sängarna bäddas dagligen. Personalen var mycket hjälpsam och...vänlig. När vi begärde ett annat flaska av vatten det var i vår enhet inom 10 minuter. Vi tillbringade vår tid nere vid stranden och har aldrig haft ett problem att få stolar. Konstruktion var inte ett problem eftersom vi tillbringade de flesta av våra dagar utanför. Hoppas att bo där igen nästa år.Mer

Datum för vistelsen: februari 2017
Omdömet skrevs 6 mars 2017

Jag har bott på Casablanca i många år. Varje vistelse var högre än i en månad. Jag hade ursprungligen valde detta hotell för vad jag såg som positivt; den plats, the suite layouter och trädgården. Tillsammans med personalen och ledningen , inledningsvis de var alla...mycket trevligt. Under årens lopp har jag sett den attityden på hotel ändra från omtänksam om sina gäster till ingenting kort av girighet, endast bryr sig om sina gäster pengar. Oavsett hur mycket jag klagade och hur allvarliga klagomålet var jag aldrig fått en sann ursäkt eller något hänsynstagande erbjöds. Jag klagade på vår air balsam som kopplas från på 4:e dagen av vår vistelse. Deras svar var: " Ja det är olyckligt, men det kommer vara bortkopplat lite tid. " Det var fortfarande inte ansluten när vi checkade ut fyra veckor senare. De förväntade oss att bara accepterar den utan någon form av ersättning för kommissionens räkning hotel. Städning på hotel var slumpartade men aldrig utmärkt, det är knappt acceptabelt. Att städerskan gör att sängen, ändrar den handdukar och sopar/moppar golvet religiöst. Bord, bänkar, speglar, handfat, dusch dörrar etc. städades aldrig under hela vår hela vistelsen. Byte av toalett papper och schampo etc. var ofta inte gjort. Vi körde ut ur toalettpapper vid två tillfällen och schampon vid tre tillfällen. Det finns 5 gallon tillbringare med dricksvatten i varje svit men hotellet hade inga refill för två dagar. Vi gjorde göra med små flaskor för dricka. Det finns begränsat utrymme på pool deck och under vår hela vistelsen jag kunde inte säkra en plats som andra fick uppenbarligen att påstå fläckar innan vi vaknade. Detta år de lägger till två våningar till hotellet som kommer att ställa mer press på den begränsade pool deck utrymme. Vi hade en vvs problem med våra diskbänken i köket. När vi körde vattnet i diskhon, vattnet tog slut den nedre i skåpet. Jag informerade de hotell som skickade en " underhåll " mannen att titta på det. Han visade det trasiga täta runt i avloppet som indikerar att är där problemet var. Han sedan visade att jag behövde att använda den andra sidan av den dubbla handfat som det gjorde inte läcka. Sedan han lämnade. Problemet var det fortfarande inte fixat när vi checkade ut. Under byggtiden, jack knackade frenetiskt började för omkring 7 : 00:00 och fortsatte ändå obehindrat förrän 5 : 30:00. Osäkra arbetsmoment skapat en riktig fara för gäster som förhållandena var ethic faller av hög konstruktion områden och kunde ha allvarligt skadade någon. Medan du sitter på vår balkong, eller skräp började som faller alla runt mig. När en bit av betong knappt missade mig att jag sprang inomhus. Jag klagade till hotellet och deras svar var, "De bör vara klar i det området av i morgon " . Även om de gör spray för kackerlackor, på grund av att det europeiska bygget, det var inte mycket effektiv och de flesta kvällar vi har mött vissa i vår svit. Jag brydde mig inte om att klaga.Mer

Datum för vistelsen: februari 2017
Omdömet skrevs 3 mars 2017

Vi bodde i 6 dagar. . Användning är bra på grund av uppbyggnad som verkligen inte är så illa för det mesta. Vi älskade balkong med havsutsikt och läge men skulle inte bo här igen eftersom köket är hemsk och helt otillräckliga. Om du ville...laga att köpa nya grytor och de flesta andra varje dag förnödenheter. Tills de uppgradera kök, jag skulle inte rekommendera bor här.Mer

Datum för vistelsen: februari 2017
Omdömet skrevs 12 februari 2017

Vi har bott på Casablanca två gånger nu. Hotellet är jättebra, bra frukost, utmärkt läge, men. . . . . . . Den Albatross restaurang behöver en seriös ansiktslyftning. Det har en utsikt över stranden, massor av utrymme men maten är fruktansvärd nästan samtliga fall....(Den lone undantag till detta var den coconut kyckling vi hade en gång för lunch, vilket var mycket bra) Det faktum att det finns mycket få människor i den restaurang för middag natt efter natt även om den hotel är alltid full är att berätta. The Albatross meny försöker svårt att vara exklusiva med "hummer, (kräftor) och nötkött akvareller etc. men i genomförandet saknas. En ny eller bli omskolad kock, bättre kvalitetskontroll och denna restaurang kunde verkligen ta fart. Serveringspersonalen är mycket trevliga men de bör ges något bättre tjäna. Och en sak - stoppa - med hjälp av kalk pop som blandar i din margaritas! Som redan noterats av andra resenärer som stannade i år byggnadsbuller och störningar var outhärdlig. De av oss som hade gjort reservationer året ut fick höra berättas om det europeiska bygget först efter att vi hade vår deposition debiteras. Vi skrev omedelbart där högerradikaler marscherar vår oro och vi är fick veta att vår kurs skulle vara justerade att ta emot de störningar. När vi anlände och frågade om detta fick vi höra justering det skulle finnas ingen. Ingen justering och ingen anledning som anges. Denna situation kunde har hanterats så mycket bättre men allt vi fick var löften om att föreståndaren skulle tala med ägarna som vi misstänker aldrig hänt. I stället, vi var med tanke kuponger på den Albatross! När uppbyggnaden görs på det här kommer att bli ett utmärkt val för din Quayabidos semester.Mer

Datum för vistelsen: januari 2017
Visa fler omdömen
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Casablanca Resort.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
PRISKLASS
109 US$ - 139 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
PLATS
MexikoPacific CoastNayaritRiviera NayaritRincon de Guayabitos
ANTAL RUM
46
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt